בחירת רואה החשבון היא צעד חשוב בדרך להצלחת העסק שלכם. תמונה ממאגר Ingimage
בחירת רואה החשבון היא צעד חשוב בדרך להצלחת העסק שלכם. תמונה ממאגר Ingimage

רואה חשבון בכרמיאל: הכירו את משרד רואי החשבון של פייג-ויסקוס

אחד הקריטריונים המכריעים לגבי המשך פעילותו של עסק הוא ניהול פיננסי נכון. כאשר מתלווה לו שירות מקצועי, מנוסה ויחס אישי וחם, ניתן למנף עסק ולממש את מלוא הפוטנציאל שלו. מרכיבים אלו הם היסודות שעליהם נבנה משרד רואי חשבון פייג ויסקוס

פורסם בתאריך: 24.10.19 17:18

עדכון אחרון: 28.10.20 00:00

משרד רואי חשבון פייג-ויסקוס מעניק שרותי ראיית חשבון מקיפים הכוללים הכנת דוחות שנתיים לעצמאים, חברות, עמותות ומלכ"רים, הכנת דוחות תקופתיים, בדיקת תוצאות פעילות העסק במהלך השנה והתאמת תכנון המס בהתאם. בנוסף לכך ניתן ליווי וייעוץ ללקוח במהלך שנת הכספים הכולל את ניתוח הדוחות הכספיים בשיתוף הנהלת החברה, וגיבוש מסקנות אודות התפתחות העסק בשנת הדוח בהשוואה לשנים קודמות, ייעוץ ותכנון מס בתחומי המיסוי השונים.

שירותי הייעוץ של משרד פייג-ויסקוס נועדו בין היתר לסייע בשיפור הביצועים העסקיים של הלקוחות. סיוע זה נעשה באמצעות ניתוח ההזדמנויות העסקיות ואומדן ההשלכות הפיננסיות של כל מהלך. "הניסיון שצברנו והחדשנות שמאפיינת אותנו, יעניקו את הכלים הנחוצים לקבלת ההחלטות העסקיות הנכונות ויסייעו בהשגת היעדים שהוגדרו", מדגישה רו"ח שירי ויסקוס. כמו כן, המשרד מעניק שירותים נלווים, הנהלת חשבונות וייעוץ כלכלי ועסקי הכוללים הנהלת חשבונות שוטפת לחברות ויחידים, דיווח למוסדות ברמה חודשית (מס ערך מוסף, מס הכנסה וביטוח לאומי), הכנה והפקה של תלושי משכורות בתיאום מול הלקוח, הפקת דוחות חודשיים, מתן ייעוץ שוטף לייעול וחיסכון במס, הגשת תוכניות עסקיות למקורות מימון שונים ועוד. צוות המשרד מסייע בהכנת התוכנית העסקית משלב התכנון הראשוני ועד להכנת מסמך מפורט שיכלול את כלל הפרמטרים הקשורים לרעיון העסקי.

משרד פייג ויסקוס אף מתמחה במיסוי מקרקעין ומלווה עסקאות רכישה ומכר מול משרדי מיסוי מקרקעין בכל עניין, מיצוי תכנון המס האפשרי בכל עסקה ועסקה. רואי החשבון השותפים הינם גם עורכי דין.
המשרד כולל מחלקה משפטית המעניקה ייעוץ וליווי משפטי בתחומי המס וכן בדיני מיסים שונים, מתן חוות דעת בענייני מיסוי (מס הכנסה, מיסוי תאגידים, מיסוי מקרקעין, מע"מ, מכס, מס קנייה ועוד), טיפול בהליכים משפטיים אחרים שונים ומגוונים מול רשויות המס.

המשרד מספק ללקוחותיו העמדת תשתית איכותית ומציאת פתרונות יעילים למצבים שונים במהלך הפעילות העסקית. מבין לקוחותיו נמנים מגוון גדול של עסקים מכלל ענפי המסחר השונים.

במשרד פייג-ויסקוס תוכלו למצוא צוות מגוון של אנשי מקצוע בתחומי החשבונאות, משפטים, הנהלת חשבונות, חשבי שכר, יועצי מס ורואי חשבון. כלל הלקוחות יוכלו להעיד כי הם מקבלים שירות איכותי ומקצועי מכל אחד ואחת מאנשי הצוות.

ה"אני מאמין" של משרד פייג ויסקוס הוא בראש ובראשונה שותפות, אדיבות ויחס אישי ללקוחות. "אנו מנצלים את הבנתנו וניסיוננו בעסקים כדי להעניק שירותים מקצועיים של ראיית חשבון, ייעוץ כלכלי, ניהול חשבונות וחישובי שכר ללקוחותינו כדי לטפח את העסקים שלהם", אומרת רו"ח שירי ויסקוס.

משרד רואי החשבון פייג-ויסקוס. צילום: דימה מייזלס

משרד רואי החשבון פייג-ויסקוס. צילום: דימה מייזלס

אחד הגורמים שעומדים מאחורי הצלחתו של משרד רו"ח פייג-ויסקוס הוא היכולת לנהל קשרים שהם בעת ובעונה אחת מקצועיים ואישיים. "אנו יודעים מתי לקחת את המושכות לידיים ומתי להעביר ללקוח את האחריות וההחלטות החשובות", מדגישה רו"ח ויסקוס.

השירות האישי אותו מקבל הלקוח כולל פגישות רבעוניות שוטפות וכן זמינות של צוות המשרד במגוון אמצעים: פגישות פנים אל פנים, וואטסאפ, מיילים, שיחות טלפון וכדומה. "אנו מתאימים את סגנון ההתקשרות לצרכים ולנוחיותו של הלקוח. מרגע שביקש הלקוח להיפגש עמנו, אנו נשריין לו פגישת ייעוץ במשרד תוך 48 שעות לכל היותר", מוסיפה רו"ח שירי ויסקוס.

מדוע בעל עסק זקוק לשירותיו של רואה חשבון?
"רואה חשבון הוא פונקציה כלכלית לה זקוק כל מי שמנהל עסק, בין אם העסק מרוויח ובין אם מפסיד. כל פעילות עסקית המגלגלת כספים מחויבת בניהול מס המתבצע על ידי רואה חשבון. למעשה רו"ח הוא הדמות שמוודאת שכל הפעילות העסקית מתבצעת על פי החוק".

אחת המיומנויות החשובות ביותר שעצמאיים חייבים לרכוש במהרה כדי להעלות את העסק שלהם על המסלול, היא היכולת לבחור את האנשים והגופים הנכונים לעבוד איתם.

מה הופך בעינייך רואה חשבון לרואה חשבון טוב ומקצועי?
"רואה חשבון מקצועי ואיכותי יכול לעשות את ההבדל בין רווח לתזרים, בין ראייה מתי העסק יגרור את בעל העסק להפסדים כבדים כבר משלב תחילת ההפסד, ובין עסק יציב ורווחי. רואה חשבון טוב יודע להעריך אילו פעילויות פיננסיות נכונות ואילו שגויות, וכפועל יוצא בחירת רואה חשבון יכולה לעשות את ההבדל בין עסק מרוויח ומכניס לבין ניהול עסקי כושל".

פרטי התקשרות:

סניף קרית ביאליק

כתובת: רחוב קרן היסוד 62, קרית ביאליק.
טלפון: 04-8707126
פקס: 04-8733369
דוא"ל: [email protected]
שעות הפעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00

סניף כרמיאל

כתובת: רחוב צה"ל 16 ,כרמיאל
טלפון: 04-9886129
פקס: 04-9886148
דוא"ל  [email protected]
שעות הפעילות: ימים א' – ה' בין השעות 8:30-16:00

רו"ח ויסקוס שירי: 052-6565666

רו"ח שירי ויסקוס. צילום עצמי

רו"ח שירי ויסקוס. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר