קניון עזריאלי קריית אתא. צילום עצמי
קניון עזריאלי קריית אתא. צילום עצמי

בשורה לתושבי קריית אתא והסביבה: אפליקציית הטבות וקופוני הנחה ללקוחות קניון עזריאלי

קניון עזריאלי קריית אתא מנגיש עבור לקוחותיו אפליקציית הטבות מתקדמת וקופונים מותאמים אישית, הכוללים הנחות ומבצעים אטרקטיביים במיוחד

פורסם בתאריך: 4.11.19 16:07

קניון עזריאלי קריית אתא, הוא אחד מאותם מרכזי קמעונאות אשר השכילו להבין את השלכות התחרות שמייצרים אתרי הקניות באונליין לצד השפעותיה של עונת החורף על הצרכנים.

במילים אחרות: ככל שיותר קר בחוץ, ואתרי ה- e commerce מפתים לקוחות באמצעות רכישות בקליק, מדוע שמישהו ירצה לצאת מהבית על מנת לרכוש מוצר אלקטרוני או להתחדש בפריט אופנה?

על כך משיבה מיטל צפרוט, מנהלת השיווק של קניון עזריאלי קריית אתא: "על אף היתרונות המובנים של אתרי הקניות באינטרנט והאפשרות שהם מספקים לרכישה מבלי לצאת מהבית, מרבית האנשים עדיין מעדיפים את חוויית הקניה האישית. להיכנס לחנות, להביט במוצר הפיזי בגודלו הטבעי ולא בתמונה ולקנות אותו מתוך ידיעה שהוא נבדק מקרוב ונמצא מתאים להם".

מנהלת השיווק של קניון עזריאלי קרית אתא, מיטל צפרוט. צילום עצמי

מנהלת השיווק של קניון עזריאלי קרית אתא, מיטל צפרוט. צילום עצמי

אילו יתרונות נוספים יש בחוויית הקניה הפיזית?
"התשובה בגוף השאלה – החוויה. אף חנות אינטרנטית לא יכולה לייצר את החוויה המרגשת של להיכנס לחנות, להתקבל בברכה על ידי המוכר/ת ולקבל ממנו/ה ייעוץ בעת הצורך, למדוד את השמלה או המכנסיים שראית על הקולב ולוודא שמתאימים לך, ואם מגיעים לקנות עם חבר או חברה, אז הם גם יכולים לייעץ לך, למדוד בגדים במקביל, והחוויה הופכת לחברתית ואפילו כיפית יותר.

"כך גם בחנות איפור וטיפוח, חנויות תיקים, בגדי תינוקות ועוד. אנשים מסתובבים יחד, קונים יחד ולרוב גם יושבים לאכול או לשתות. הקניון מציע חוויה מסוג אחר – One stop shop המספק הכל במקום אחד: בילוי חברתי לקפה או ארוחה, קניות, הליכה משותפת ושיחות לאורך שדרות החנויות, קבלת פידבק מהמוכרים או מהחבר/ה שהגיע איתך, אין בכלל אפשרות להשוות עם קניה המתבצעת מול המחשב, לבד, ללא אטרקציות וחברה".

מדוע אם כך, בכל זאת יש לעודד את הצרכנים להגיע לקניון ולקנות?
"כיוון שבכל זאת עונת החורף מתקרבת ואנשים צריכים יותר עידוד לצאת מהבית, ובאופן כללי, אתרי הקניות באינטרנט (שאין להם הוצאות על חנויות, חשמל, ארנונה ומשכורות) יכולים להוזיל את המחירים יותר. קניון עזריאלי קריית אתא, כחלק מקניוני עזריאלי, תומך בלקוחות הקניון ומעודד אותם להגיע ולבקר בו באמצעות מבצעים וקופונים ייעודיים – אפליקציה שפותחה עבור רשת קניוני עזריאלי".

הנחות ששווה לצאת בשבילן מהבית. צילום עצמי

הנחות ששווה לצאת בשבילן מהבית. צילום עצמי

כיצד האפליקציה עובדת?
"אפליקציית עזריאלי פועלת על פי עקרונות "השיטה החדשה" – קופונים דיגיטליים הנשמרים עבור הלקוח באפליקציית המובייל בהם הוא יכול לצפות באמצעות מכשיר הנייד ולהשתמש בהם על ידי הצגת הקופון הייעודי למוכר בחנות. המוכר מקליד את הקוד הרשום בקופון בקופה, והלקוח מקבל את ההנחה או ההטבה שלו.

"הקונים בקניון יכולים לחסוך כסף משמעותי בעת קניותיהם כאשר הם מנצלים את הקופונים הניתנים להם במסגרת הרשמה לאפליקציה, וכן על ידי התעדכנות תכופה במבצעים והנחות כלליות שחנויות הקניון מספקות".

חוויה משתלמת בקניוני עזריאלי. צילום עצמי

חוויה משתלמת בקניוני עזריאלי. צילום עצמי

מהם יתרונות האפליקציה?
"שיטת אפליקציית הקופונים וההטבות פועלת בסינרגיה עבור הלקוחות ובעלי החנויות במקביל. האפליקציה מאפשרת מעקב וניטור חכם אחר העדפות הלקוח לחנויות ולמוצרים מסוימים, ומתאימה עבורו קופונים ייעודיים בלעדיים עבור אותן חנויות ומוצרים דומים המועדפים עליו. כך, הלקוח זוכה להטבות עבור הדברים שהוא צורך ובעלי החנויות זוכים לתנועה גוברת של לקוחות לחנויותיהם.

"השיטה של אפליקציית מובייל עם הטבות והנחות ייעודיות ללקוחות, משלבת את האונליין עם האופליין – הלקוחות צופים בקופונים שלהם באפליקציה ומגיעים פיזית לחנות כדי לזכות בהטבות. בנוסף, ניתן לצפות בהטבות הכלליות באתר עזריאלי.

"זה כלי שיווקי נהדר שכולם מרוויחים ממנו והוא גם מהווה סוג של מאגר מידע עבורנו, בהנהלת קניון עזריאלי קריית אתא, ללמוד ולהסיק לאילו מבצעים אנשים מתחברים יותר ואילו הטבות כדאי לספק להם כדי שיגיעו לחנויות ויחשפו למוצרים נוספים".

כיצד נרשמים ומתחילים ליהנות מהקופונים וההטבות?
"התהליך פשוט ומאוד ידידותי למשתמש. כל שיש לעשות הוא להוריד את האפליקציה לנייד – למכשירים תומכי אנדרואיד ו- IOS, לבצע הרשמה פשוטה ומהירה, לבחור את סוג הקניון אליו רוצים להגיע, וכך מקבלים את כל ההטבות והקופונים האישיים. קניון קריית אתא פועל להעצמת חווית הלקוחות ומספק עבורם סיבות נהדרות לבוא ולבקר. מידע על חנויות ומסעדות חדשות שנפתחות, על הטבות ומבצעיים כללים שרשתות השיווק מקיימות וכל העדכונים השווים והמפתיעים שיספקו ללקוחות אטרקציות, יתרונות ועניין.

"חשוב לציין, כי הקופונים הם בלעדיים ואישיים לכל לקוח ומימושם מותנה בהצגת הקוד למוכר בחנות. כל קוד הוא חד ערכי ולא ניתן להשתמש בו יותר מפעם אחת. הקופונים ממשיכים להתעדכן ולהתחדש כל הזמן ולכן מומלץ להיכנס לאפליקציה באופן יומיומי. ההטבות והקופונים הם עבור חנויות, מסעדות ובתי קפה, כך שניתן להשתמש בהם וליהנות מחוויית קניה מהנה ומשודרגת, מהנחות מצוינות ומבצעים בבתי עסק רבים ומגוונים".

 

להורדת האפליקציה לנייד: אנדרואיד   אייפון

כתובת קניון עזריאלי קריית אתא: העצמאות 37, קריית אתא

קישור לאתר 

קישור לעמוד המבצעים וההטבות בקניון

טלפון: 04-8711249

שילוב מנצח של חווית אופליין ואונליין. צילום עצמי

שילוב מנצח של חווית אופליין ואונליין. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר