האקדמית גליל מערבי מציעה תואר ראשון חדש בחינוך ולקויות למידה. צילום: שמעון איפרגן
האקדמית גליל מערבי מציעה תואר ראשון חדש בחינוך ולקויות למידה. צילום: שמעון איפרגן

האקדמית גליל מערבי מציעה תואר ראשון חדש בחינוך ולקויות למידה

תמיד ידעתם שאתם רוצים לעסוק בתחום משמעותי? האקדמית גליל מערבי מציעה תכנית לימודים חדשה וייחודית, שתעניק לכם את הכלים בתחום החינוך ולקויות הלמידה במסלול דו-חוגי עשיר

פורסם בתאריך: 30.1.20 12:56

בשנים האחרונות, יותר ויותר עולה המודעות לקושי של תלמידים עם לקויי למידה. הורים, מחנכים ומטפלים מודעים לנושא, אך לא תמיד יודעים כיצד לזהות את הקשיים או לקשר אותם דווקא ללקויות למידה. כל אחד מאתנו, בין אם השאיפה שלו היא לעסוק בחינוך ובין אם התכנון הוא להיות הורה, זקוק לידע בתחום על מנת לקדם ילדים עם לקויי למידה ולדעת כיצד להתנהל נכון עם המצב.

כיום, לראשונה בארץ, האקדמית גליל מערבי מציעה לימודי תואר ראשון בחינוך ולקויות למידה המאפשרים לרכוש ידע על סוגי הלקויות והקשיים המיוחדים להם. לימודי חינוך ולקויות למידה באקדמית גליל מערבי מעניקים ידע נרחב ומעמיק בתחום התפתחות הילד, פסיכולוגיה של הקריאה, ליקויים של התפתחות שפה, קריאה וכתיבה בקרב ילדים וביטוים בקרב בוגרים.

כחלק מלימוד תחום לקויות הלמידה, מתקיימים קורסים בנושאים של הפרעות קשב והבנתן. הבנת לקויי למידה נלמדת גם בהיבטים רב תרבותיים והבדלי שפה, הבנת הקשיים בקרב קוראים דו-לשוניים, והביטוי הרב גוני של שפה ותרבות בקשיים וליקויים של ילדים ומבוגרים.

"בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בשיעור האבחון של ליקויי למידה במערכת החינוך", מסבירה ד"ר מירי שריד, ראש החוג ללקויות למידה באקדמית גליל מערבי. "עלייה זו מציבה צורך טבעי לכוח אדם מקצועי, בעל ידע נרחב בתחום של לקויות למידה במערכת החינוך על כל שלביה. הייחודיות של התואר באקדמית גליל מערבי, היא מתן בסיס מקיף וכלים מקצועיים פרקטיים לזיהוי ליקויי וקשיי למידה באוכלוסיות המגוונות מבחינה תרבותית ושפתית, כבר ברמת התואר הראשון".

מימין: נשיא האקמית גליל מערבי (צילום: דוברות האקדמית גליל מערבי), ומשמאל: מירי שריד, ראש החוג לחינוך ולקויות למידה (צילום: דוד מויאל - צילום קצת אחר)

מימין: נשיא האקדמית גליל מערבי (צילום: דוברות האקדמית גליל מערבי), ומשמאל: מירי שריד, ראש החוג לחינוך ולקויות למידה (צילום: דוד מויאל – צילום קצת אחר)

המכלול הרחב של הקורסים הנלמדים בתואר מקנים לבוגרים יתרון משמעותי במערכת החינוך ובשוק העבודה, המגיע מתוך עולמות הידע שצברו לצד מגוון כלים יישומיים אותם רכשו בתואר. במערכת החינוך, תואר בחינוך ולקויות למידה מקנה לבוגר יתרון יחסי על פני העוסקים בחינוך אשר מתקשים להתמודד עם לקויי למידה וקשיי למידה, בהיעדר כלים מקצועיים. התוכנית מאפשרת לבוגר להתמחות בקורסים ייחודיים העוסקים בלקויות למידה ולהיות שותפים לפרויקטים בקהילה בנוסף לקורסי ליבה בחינוך. בעתיד, יוכלו בוגרי התואר להמשיך ללימודים מתקדמים שיאפשרו להם להיות מאבחנים ומטפלים בתחום.

נשיא האקדמית גליל מערבי פרופ' נסים בן דוד: "האקדמית גליל מערבי שמה לה למטרה להרחיב את מגוון החוגים ותוכניות הלימוד ולהתאימן לדרישה הקיימת כיום בתחום החינוך ולצרכי הסטודנטים עצמם. התוכנית הדו-חוגית החדשה בחינוך ולקויות למידה תקנה ללומדים ידע נרחב, מעמיק ועדכני בתחום צומח ומתפתח המשווע לאנשי מקצוע מתאימים ומקצועיים".

האקדמית גליל מערבי

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

להרשמה אונליין

לשיחת ייעוץ טלפוני: 073-7766630


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר