מעצבות פנים בצפון: להגשים את חלום הבית הפרטי, צילום: ממאגר Ingimage
מעצבות פנים בצפון: להגשים את חלום הבית הפרטי, צילום: ממאגר Ingimage

מעצבות פנים בצפון: להגשים את חלום הבית הפרטי

אם תמיד חלמתם שהבית שלכם יהפוך לגן עדן, בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על האנשים שיגשימו לכם את החלום. מדובר במעצבי פנים שהפכו את האהבה שלהם למקצוע, ועושים הכל כדי שהלקוחות שלהם יקבלו את הטוב ביותר

פורסם בתאריך: 1.9.20 13:10

החודשים האחרונים מתאימים להרבה אנשים לתכנן את עיצוב הבית שלהם מחדש ואין דרך טובה יותר מזה מאשר להכיר מעצבות פנים מובילות בצפון.  יצאנו להכיר מספר מעצבות פנים וחזרנו עם התובנות.

מירי צור

תחום עיצוב הפנים הולך וצובר תאוצה משנה לשנה ולא בכדי, שכן מדובר באמנות של ממש שביכולתה לשדרג כל חלל – גם כזה שנראה לנו חסר ערך. עיצוב פנים עוסק בעיקר בתכנון חללים במבנה קיים, על מנת למקסם את השימוש בחלל ולהעניק לו היבט ויזואלי ייחודי ומעניין. זה בדיוק מה שמירי צור, מעצבת פנים המחזיקה בוותק של כמעט 11 שנים בתחום העיצוב, עושה במהלך עבודתה.

עיצוב פנים לדירות חדשות

את דרכה החלה מירי בעולם העיצוב כאשר עבדה אצל מעצבת ולמדה את המקצוע, ולאחר מכן כמנהלת חברת בנייה ויזמות. בה בעת היא עבדה עם אדריכלים ומעצבים שונים על פרויקטים מסחריים של משרדים, דירות קבלן וחנויות של רשתות גדולות.

להרגיש כמו בבית מלון פרטי. צילום: אלדד צלמים

להרגיש כמו בבית מלון פרטי. צילום: אלדד צלמים

על אף שבמהלך שנות הניסיון הרבות שלה עסקה מירי במגוון רחב של תפקידים בתחום עיצוב הפנים, כיום היא מתמקדת בפרויקטים פרטיים ובדירות חדשות. "תהליך הליווי שלי הוא מלא ואני מתכננת את הבית מהיסוד", אומרת מירי.

"תכנון מהיסוד מאפשר לי לראות את כל התהליך עמוק יותר. סגנון העיצוב שלי אמנם מושפע מהסגנון הקלאסי-מודרני האירופאי, אך אני יכולה לעצב בשלל קווים וסגנונות ואני חיה ונושמת עיצוב. חשוב לי שבית יהיה חם ונעים וממש לא מוזיאוני. אני בעצמי אדם חם וגם רוב הלקוחות הישראלים אנשים חמים שאוהבים לארח משפחה וחברים, וחשוב לי שזה יתבטא בבתים".

עבודה על דירות קבלן

למירי ידע מעמיק במיוחד בכל הנוגע לדירות קבלן, לרבות הובלת הלקוח משלב רכישת הדירה ועד מסירת המפתח. במהלך השנים צברה ידע וניסיון רב בשטח ובתכנון, והיא תכננה עיצוב לעשרות דירות קבלן במהלך השנים, רובן דירות בוטיק ייחודיות, וליוותה את הלקוחות לאורך כל תהליך הבנייה, לרבות פיקוח בשטח על העבודה ובעלי המקצוע.

"זו אחת הסיבות שאני אוהבת יותר דירות קבלן או שיפוצים מקיפים", מסבירה מירי. "עבודה עם מי שרוצה לשנות את כל הבית שלו והאנרגיה שבו, לשפר את רמת החיים, לשפר את מערכת היחסים של בני הבית, מאפשרת לי ליצור מהפך אמתי בחיים של הלקוחות שלי – וזה הדבר שאני הכי נהנית ממנו".

עבודה על פרויקט יוקרה

עבודה מול לקוחות פרטיים על פרויקט יוקרה היא ללא ספק אחת מההתמחויות הבולטות של מירי בעבודה. "מה שמושך אותי ליוקרה זה השימוש בחומרים חדישים וטכנולוגיות חדישות", היא מסבירה. "עיצוב בעיניי הוא חלק משגרת חייו של מי שמעריך ומבין עיצוב. אני מסתכלת על זה כעל לייף סטייל, וזו כל המהות שלי.

"עיצוב בעיניי הוא חלק משגרת חייו של מי שמעריך ומבין עיצוב". צילום: אלדד צלמים

"עיצוב בעיניי הוא חלק משגרת חייו של מי שמעריך ומבין עיצוב". צילום: אלדד צלמים

"עיצוב פנים בעיני – משמעו לחיות חיים שמחים יותר ומאושרים יותר ולשפר את איכות החיים". כשמירי מדברת על איכות חיים, היא מתייחסת לא רק למראה של החדר, אלא גם לפונקציונליות שלו ולנוחות שבו.

"אני מנסה להוציא את הפוטנציאל ואת המקסימום מכל דבר", היא מעידה. "זה מתחיל מעיצוב החלל וממשיך דרך ההום סטיילינג, שבאמצעותו אני בונה אווירה ייחודית שנבנית ונתפרת באופן אישי לכל לקוח בהתאם לרצונות ולצרכים שלו".

ידע מעמיק וליווי מלא, מירי צור. צילום: אלדד צלמים

ידע מעמיק וליווי מלא, מירי צור. צילום: אלדד צלמים

התהליך עם הלקוח

ואם כבר דיברנו על הלקוח, אין ספק שמדובר באלמנט החשוב והמשמעותי ביותר בתהליך בעיני מירי. "רוב הלקוחות שלי מגיעים ממעמד הביניים ומעלה ומעוניינים לשדרג את איכות החיים שלהם", היא אומרת ומדגישה את החשיבות במעורבות הלקוח בתהליך. "הלקוח צריך ליהנות מהעיצוב, להרגיש שהבית שלו, שהוא שייך אליו ושנעים לו בו".

בדיוק מסיבה זו בתחילת העבודה היא מקפידה לשבת ולהקשיב לכל הצרכים, הרצונות והפונקציות שהלקוח מעוניין שהבית שלו ימלא – ולעתים אף שואלת שאלות קצת יותר אינטימיות שמאפשרות לה להבין כיצד הלקוח חי בבית, כיצד הוא מצפה לחיות, ממה הוא לא מרוצה ומה הוא מעוניין לשמר.

"ברגע שפורטים את הצרכים והרצונות, זה מאפשר לי לתרגם להם את הרצונות שלהם לכדי תכניות עבודה או אופציות תכנוניות שיאפשרו לי לתת מענה להכל".

להוציא את המקסימום. צילום: אלדד צלמים

להוציא את המקסימום. צילום: אלדד צלמים

מעיצוב החלל ועד לאקססוריז

מירי אינה מסתפקת רק בעיצוב החלל בהקשרים של חלוקה נכונה, צבעוניות ועוד, אלא גם נותנת את הדעת על האקססוריז וההום-סטיילינג הכללי, שקובעים את הטון המרכזי לחלל כולו.

"אחרי שמורידים תכניות לביצוע, שכוללות את תכנית העמדת ריהוט, תכנית הבניה, החשמל, האינסטלציה, תאורה, גבס, אלומיניום, נגרות ועוד, אפשר להתחיל לבנות במקביל את האווירה הכללית של הבית", היא מסבירה.

"דרך ההום סטיילינג, הריהוט, התאורה וה'הלבשה' של הבית, אפשר לרדת לעומק ולתת ללקוח להשאיר את החותמת הייחודית שלו בבית, את טביעת האצבע שלו".

על אף שמירי מאמינה בחשיבות של שילוב הרצונות והצרכים של הלקוח בעיצוב, היא גם מקפידה לתת ללקוחותיה את חוות הדעת המקצועית שלה על מנת להגיע לתוצאות הטובות והאיכותיות ביותר.

"אני מנסה לנתב אותם, להראות להם את האופציות הקיימות ולאן אנחנו רוצים להגיע", היא מסבירה. "אני תמיד אתן את חוות דעתי, אבל בסופו של דבר הבחירה של הלקוחות היא הקובעת. חשוב לי שהתוצאה תהיה מדהימה עבור הלקוח, שהתוצאה תרגיש להם כמו בית המלון הפרטי שלהם. שתמיד ירצו לחזור הביתה".

מירי צור

טלפון: 054-2450456

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק


זהבית גולד

עיצוב פנים הוא ללא ספק אחד השירותים המבוקשים ביותר כיום בשוק, ולא בכדי. מדובר בתחום שביכולתו לשנות את המראה של כל מבנה, לבצע מניפולציות שונות בחלל החדר ולהפוך אותו לכל מה שתמיד חלמנו עליו, ואף מעבר. בעוד שמעצבי פנים רבים מתמקדים כיום בעיקר בסטיילינג של החלל, ישנם כאלה אשר מתכננים אותו עד הפרטים הקטנים, תוך שימוש בכלים ובטכנולוגיות חדשניות. זהבית גולד, מעצבת פנים העוסקת בתחום כבר למעלה מ-14 שנים, היא בדיוק כזו: חדשנית, מלאת להט ומקצועית, או במילים אחרות – מעצבת הפנים הבאה שלכם.

עיצוב קלאסי בכרמל, צילום: אמיר דיב

עיצוב קלאסי בכרמל, צילום: אמיר דיב

מתחום ההנדסה – חזרה לשורשים

לזהבית גולד, מהנדסת פלסטיקה וגומי במקור, היה כל מה שניתן רק לחלום עליו: משרה יציבה ומעניינת, שכר טוב ואפילו פטנט בתחום המחקר והפיתוח. עם זאת, בשלב כלשהו בחייה היא חשה שהיא לא באמת מממשת את עצמה– והחליטה לעשות הסבה מקצועית לתחום עיצוב הפנים. "הרגשתי שאני צריכה ללכת עם מה שהלב שלי מעוניין בו, עם מה שיגרום לו לנסוק", מסבירה גולד. כבת למהנדס בניין, אשר חוותה את התחום במגוון של דרכים וצורות, היא ידעה היטב לאן היא נכנסת. "תמיד הייתי מעורבת בתחום הבניין, ועכשיו אני מרגישה שאני סוגרת מעגל", היא אומרת. "אם פעם הייתי מתכננת מולקולות ומתעסקת ברמת המיקרו, אז היום אני עובדת במאקרו. ככה אני מסתכלת על זה".

צילום: אמיר דיב

עיצוב בסגנון כפרי. צילום: אמיר דיב

טכנולוגיה חדשנית

זהבית גולד היא הכל חוץ ממעצבת פנים קלאסית. כאשת מקצוע שמגיעה במקור מתחום ההנדסה, זהבית מבינה כי דרך טכנולוגיה חדשנית תוכל לספק ללקוחותיה את התוצאות הטובות ביותר. "עולם הבנייה רחוק שנות אור מעולם ההייטק, ובשנים האחרונות יש הבנה מסוימת שהשוק הזה צריך לעבור תהליך של ייעול", אומרת גולד. בדיוק מסיבה זו, מקפידה זהבית לפתח ולעשות שימוש בכלים חדשניים, שמבדלים אותה משמעותית ממעצבי פנים אחרים. אחד מהכלים הם משקפי מציאות מדומה– באמצעותם מציגה ללקוחותיה את התוכניות שלה כחלל תלת ממדי ומוחשי אותו היא מתבקשת לעצב, כך שהם יוכלו לקבל תמונת מצב בהירה ומפורטת, עד לפרטים הקטנים ביותר, באופן מהיר ויעיל. "אני מאוד משתדלת לעמוד בחזית הטכנולוגיה ולהכניס אלמנטים ממנה לעולם העיצוב", היא מעידה. "השאיפה שלי היא להראות את החזון שלי ללקוח בצורה שהוא יבין אותו לעומק, ובכל דרך אפשרית. זו הסיבה שאנחנו עובדים עם הדמיות ממוחשבות מדויקות– ולא מסתפקים רק בשרטוט. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".

צילום: אמיר דיב

עיצוב חלל משרדים. צילום: אמיר דיב

שאיפה מתמדת למצוינות

זהבית מספקת את שירותיה הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי. כך או כך, את התהליך עם הלקוח היא פותחת עם טבלת אקסל מסודרת למשעי, בה מפורט תקציב הפרויקט לפרטי-פרטים. באופן זה, היא יכולה לשקף ללקוחותיה את תמונת המצב המדויקת ביותר של העלויות אל מול הצרכים והרצונות שלהם. "אני יודעת לדמיין ולראות את התמונה המלאה", היא אומרת, "אבל בסופו של דבר– מישהו צריך לשלם על זה. לכן חשוב לנטרל את אי הוודאות שנוגעת לתקציב עוד בהתחלה, עד לרמת מוצרי החשמל וכלל האלמנטים שיש לקחת בחשבון במסגרת הפרויקט". את הלקוחות שלה, מקפידה זהבית ללוות בכל צעד וצעד בדרך, על מנת שיחושו שהם מקבלים את החוויה והשירות הטובים ביותר שהיא יכולה להעניק להם. בזכות השאיפה המתמדת שלה לשלמות ולמצוינות, כמו גם הידע הרחב שלה בחומרים, היא מסוגלת להעניק ללקוחותיה גם שירותים נלווים לשירות עיצוב הפנים. אחד מהם, הוא ריהוט בהתאמה אישית- "המניע המרכזי שלי, כמו גם ההנאה הגדולה בעבודה" משתפת זהבית, "טמונים באתגר הקיים בלהעניק ערך מוסף וייחודי לכל פרויקט".

עיצוב אולם תצוגה טיוטה, צילום: אמיר דיב

עיצוב אולם תצוגה טיוטה, צילום: אמיר דיב

 

זהבית גולד 

טלפון: 054-9372570

כתובת: שדרות מוריה 66, חיפה

למעבר לאתר

למעבר לעמוד האינסטגרם

למעבר לעמוד הפייסבוק

מייל: [email protected]

צילום: אמיר דיב

עיצוב בסגנון כפרי. צילום: אמיר דיב


לילך שפירא

הבית הפרטי שלנו אמור לשמש מקום מפלט שבו נוכל לחוש שלווים ורגועים ולהיות עצמנו באמת – מבלי שנדרש להסביר, לתרץ או להעמיד מצג שווא כלשהו. למרבה הצער, אנשים רבים חיים בבית שהם לא בהכרח אוהבים ושאינו מייצג את האישיות, השאיפות, הרצונות שלהם והדברים שהם באמת נהנים מהם.

אם תמיד חלמתם להגיע לבית משלכם ולחוש שהגעתם למקום מפלט, לגן העדן הפרטי ששייך רק לכם – לילך שפירא היא זו שתסייע לכם להגשים את החלום הזה בדיוק, ותהפוך את הבית שלכם לכל מה שתמיד חלמתם עליו, ואף מעבר לכך.

החזון: להגשים חלומות. עבודה של לילך שפירא, צילום: ארז חיים

החזון: להגשים חלומות. עבודה של לילך שפירא, צילום: ארז חיים

מהייטק לעיצוב פנים

בגיל 40, בעודה מחזיקה בהכנסה מכובדת ובמשרה יציבה בתחום ההייטק, החליטה לילך שפירא לשנות כיוון. אל עולם העיצוב, אליו תמיד נמשכה מאז שהייתה ילדה, הגיעה רק בחופשת הלידה אז החליטה לקחת קורס בתחום והבינה עד כמה היא באמת אוהבת אותו ונהנית ממנו.

"ראיתי תכניות של בתים וחשבתי איך אני הייתי משפרת את זה", היא מספרת. "תמיד זה היה שם, אבל לא נתתי לזה ביטוי". הרצון שלה להגשים את החלום הוביל אותה לעצב מגוון של חללים בהם דירות פרטיות, חדרי ספא, מסעדות, מטבחים ועוד.

"מה שמאפיין אותי הוא החום שאני מכניסה לחללים, האופי. נכנסים לחלל ומיד מרגישים תחושה נעימה ועוטפת", היא מעידה.

שינתה כיוון. לילך שפירא, צילום: שרון לוין

שינתה כיוון. לילך שפירא, צילום: שרון לוין

תהליך מעמיק ומקצועי

לילך שפירא היא מסוג האנשים שעובדים עם הלב ולא רק עם הראש. החזון שלה הוא להגשים חלומות בתחום עיצוב הפנים, תוך מחשבה דקדקנית גם על הפרטים הקטנים ביותר בתהליך וזה בדיוק מה שמאפשר לה לספק את התוצאות הנכונות והטובות ביותר עבור כל לקוחותיה.

לפני שהיא ניגשת למלאכת העיצוב, מקפידה לילך לבצע תהליך מעמיק שכולל בין היתר גם שאלון אישי – דרכו היא מנסה להכיר את לקוחותיה באופן טוב יותר ו"לראות אותם", לדבריה.

כבוגרת תואר בפסיכולוגיה (בין היתר), היא מבינה שמדובר בעניין חשוב לא פחות מהמבנה הפיזי עצמו. מעבר להיכרות האישית, שמהווה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהתהליך, מנסה לילך להבין גם נקודות טכניות וספציפיות יותר, כמו איך הלקוח היה מעוניין לראות את החלל, מהם הצרכים והפונקציות שאותם הוא מעוניין שהחלל ימלא ועוד.

ניהול ועמידה בתקציב קפדני

אחד הדברים החשובים ביותר ללילך הוא ניהול התקציב שעומד לרשות לקוחותיה, ולכן היא מקפידה להתייחס לסוגיה זו עוד בפגישה הראשונה. "אני לא כופה תקציב על הלקוחות שלי", היא מבהירה. "אני שואלת אותם מה התקציב, ולפי זה בונה מה שמתאים להם".

במקרים שבהם לילך מבינה כי התקציב אינו מאפשר עמידה בכלל היעדים שהוצבו לפרויקט, היא משקפת את העניין ללקוחותיה תוך הצעת פתרונות יצירתיים למצב. "אני שומרת על הלקוחות שלי", היא מבהירה. "לעולם לא אגיד ללקוח 'אין בעיה, הכל אפשרי' ואנפח לו את התקציב באמצע הפרויקט".

עבודה של לילך שפירא, צילום: ארז חיים

עבודה של לילך שפירא, צילום: ארז חיים

עבודה עם בעלי מקצוע מהמעלה הראשונה

במהלך שנות עבודתה כמעצבת פנים, הקימה לעצמה לילך מאגר של אנשי מקצוע איכותיים אותם היא בחרה באופן קפדני ודקדקני, על מנת שתוכל לספק ללקוחותיה מענה לכל צורך. עם זאת, בדומה לשאר האלמנטים שבעיצוב הפנים, גם במקרה זה היא לא מחייבת את הלקוח לעבוד עם אנשי המקצוע הספציפיים שהיא ממליצה עליהם, אלא מתאימה את עצמה למצב ולצרכים.

"אני יכולה להמליץ, אבל אני לא עובדת בגישה של לחייב את הלקוח לעשות משהו", היא מסבירה. "אני אוהבת אנשים. אני עובדת עם כולם ומסתדרת עם כולם, והכי חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה".

לילך שפירא

כתובת: רח' השיטה 4 על 5 יוקנעם עילית

טלפון:

054-3201409

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

עבודה של לילך שפירא, צילום: ארז חיים

עבודה של לילך שפירא, צילום: ארז חיים


דלית ונגרובסקי

בעשור האחרון, ובעיקר בעקבות המהפכה הדיגיטלית שהפכה את כולנו חשופים יותר למה שמתחולל אצל האחר, ניתן לומר כי אחד התחומים שעברו שינוי הוא תחום עיצוב הפנים. מהות העבודה, לייצר חללים מרשימים, נשארה זהה, אך הצורך להתאים את החלל לזה המתגורר בו באופן אישי, לייצר פתרונות ולענות על צרכים מדויקים, הלך וגבר.  דלית ונגרובסקי, מעצבת פנים העוסקת בתחום כבר כ-17 שנים, מסבירה על תהליך העיצוב, חושפת את הפילוסופיה שלה בנושא ונותנת לנו מספר טיפים טובים לבחירת מעצב.

להתאים את החלל לזה המתגורר בו באופן אישי. צילום: אלעד גונן

להתאים את החלל לזה המתגורר בו באופן אישי. צילום: אלעד גונן

מבנייה פרטית, דרך מגורי יוקרה ועד לחללים מסחריים

דלית ונגרובסקי, בעלת משרד בוטיק מוביל לעיצוב פנים, היא לא מעצבת פנים רגילה. כאשת מקצוע המחזיקה הן בתואר באמנות והן בתעודות לימודי עיצוב פנים ממוסדות נחשבים שונים, פיתחה דלית עין מקצועית, אשר מאפשרת לה לראות את הפוטנציאל הטמון בכל חלל שהיא נמצאת בו.

המשרד של דלית, אשר זכה להצלחה ולפרסום במגזינים, בספרים ובאתרי אינטרנט מובילים לעיצוב, קיים עוד מאז שנת 2005, ומתמחה במגוון של פרויקטים בתחום הבנייה הפרטית, מגורי יוקרה וחללים מסחריים. באופן זה, יכולה דלית לספק ללקוחותיה מענה למגוון של צרכים ופרויקטים שונים, ובכלל זה עיצוב ושיפוץ בתי מגורים פרטיים, פרויקטים מסחריים, התאמת דירות שנרכשו מקבלן ועוד.

יצירתיות וייחודיות לצד הרמוניה

אחת הסיבות שמושכות את דלית לעבודתה, היא היצירתיות המאפיינת את התחום. "זה מאוד יאכזב אותי אם יגידו שהבית שעיצבתי נראה כמו הבית של השכן", היא אומרת בכנות. בדיוק מסיבה זו, מקפידה דלית לטייל ברחבי העולם ולנכוח במגוון של תערוכות עיצוב שונות, מהן היא שואבת השראה ומגוון של רעיונות חדשניים לעבודתה.

"המקום בו היצירתיות שלי באה לידי ביטוי באופן מלא הוא כאשר לקוחות נותנים לי יד חופשית", היא מספרת, "למקרים כאלו, כל הרעיונות שאני אוספת ומפתחת כבר מחכים לי במגירה, ואני רק מחכה להוציא אותם לפועל".

על אף שיצירתיות היא חלק מהותי ואינטגרלי מעבודתה, דלית מאמינה כי להרמוניה העיצובית חשיבות גדולה אף יותר. "כדי לבלוט, אין צורך לייצר דרמה במיוחד. יצירתיות לא מתבטאת בהכרח ברעש וצלצולים. מה שהכי חשוב לי, בסופו של דבר, זה ליצור בית הרמוני ומאוזן". בדיוק מסיבה זו, היא מקפידה ומדקדקת גם בפרטים הקטנים ביותר,

דקדוק גם בפרטים הקטנים ביותר. צילום: אלעד גונן

דקדוק גם בפרטים הקטנים ביותר. צילום: אלעד גונן

וכמו כן עושה שימוש בהדמיות ממוחשבות– אשר מספקות תמונה ריאליסטית ביותר של החלל בתום עבודת העיצוב, עוד לפני שניגשים למלאכה.

"אני מאוד יסודית. יש הרבה מעצבים שלוקחים פרויקטים ו'מתקתקים' אותם, ואני לא כזאת. כל פרויקט מורכב בפני עצמו, וצריך לתת לו את הזמן והסבלנות הראויים", היא אומרת.

כיצד בוחרים מעצבי פנים?

פרט לזמן ולסבלנות, דלית מאמינה כי מעצב כשרוני הוא מעצב אשר מסוגל לעשות הכל– כלומר לעצב מגוון של חללים שונים. בנוסף, היא מדגישה כי אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת מעצב, הוא החיבור האישי בינו לבין הלקוחות. לדעתה של דלית, רק באמצעות חיבור טוב ניתן יהיה לגלם את כל הצרכים והרצונות של הלקוחות בחלל המעוצב, שכן חיבור טוב לרוב גם יאפשר תקשורת טובה.

מעצב כשרוני הוא מעצב אשר מסוגל לעשות הכל. צילום: אלעד גונן

מעצב כשרוני הוא מעצב אשר מסוגל לעשות הכל. צילום: אלעד גונן

דבר נוסף שכדאי מאוד להקפיד עליו הוא שלמעצב יהיה ניסיון רב בתחום, ושהוא יוכל להתמודד לא רק עם משימת העיצוב, אלא עם המורכבות המאפיינת את העבודה והתיאום בין כל הגורמים. "כל מעצב מביא לתהליך את עצמו, ותכונות האופי שלו משתקפות, בין היתר, בתוך העיצוב הסופי. החוזקות שלי סובבות סביב סבלנות, הקשבה, שלווה, רוגע ואיזון. התכונות הללו מהוות חלק מהותי באישיות שלי ובהתאם לכך, משתקפות בעיצובים שלי. לדעתי מדובר בהיבטים משמעותיים ביותר בתכנון מגורים, בכדי ליצור איכות חיים הרמונית, מאוזנת ונעימה".

דלית ונגרובסקי. צילום: אלעד גונן

דלית ונגרובסקי. צילום: אלעד גונן

דלית ונגרובסקי

כתובת: תדהר 17, חיפה

מעבר לאתר

טלפון: 0544-632-762

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר