שמן זית מומלץ: מבית הבד- למטבח ביתינו. צילום: מאגר התמונות ingimage
שמן זית מומלץ: מבית הבד- למטבח ביתינו. צילום: מאגר התמונות ingimage

שמן זית מומלץ: מבית הבד- למטבח הביתי שלנו

בשקט בשקט, ישראל הפכה למעצמת ייצור שמן זית מקומי וטעים. בכתבה הבאה תכירו את בתי הבד הצפוניים המומלצים של ארצינו, המייצרים שמן זית ישראלי איכותי, וגם משלחים אותו לפתח ביתינו. נשמע חלום? זו לגמרי מציאות. הוציאו את הסינרים

פורסם בתאריך: 26.10.20 17:55

אורי יוגב הוא מנהל ענף הזית במועצת הצמחים. "המשמעות היא" הוא אומר, "שיש לי אחריות על כלל יצרני שמן הזית בארץ, במטרה לקדם את הענף". שאלנו את אורי מה היתרונות, אם בכלל, של שמן זית ישראלי על פני שמן מיובא:

"ראשית, רק שמני זית המיוצרים בארץ יכולים לקבל 'תו איכות שמן זית ישראלי'. על מנת לקבל אותו, עוברים השמנים בדיקות מקיפות בכל שלבי הייצור והאחסון, ומבדקי טעם קפדניים של פאנל טועמים המוסמך על ידי ארגון הזית העולמי (IOC). שמנים העומדים בתנאים, זוכים בתו איכות בצורת טיפה זהובה על האריזה. תו האיכות הוא הבטחה לשמן זית ברמה גבוהה ביותר, ובסטנדרט לא מתפשר".

"אמשיך ואגיד משהו קצת מפתיע: אירופה מוצפת בשמן זית. היקף גדול מאד של מטעים מייצרים שם הרבה מעבר לצריכה! עוד בטרם החל המסיק השנה, הצטברו מלאים אדירים של שנתיים ויותר: כ-900,000 טון שמן! האירופאים נדרשים לאחסן את השמן, אפילו שנים, עד שהוא מגיע לצרכן. בזמן הזה, איכות השמן וערכיו התזונתיים נפגעים, והטעמים והניחוחות שלו דוהים. מי שקונה שמן זית ישראלי, עם תו איכות של ענף הזית, יכול להיות בטוח שהוא קונה אך ורק שמן טרי מהעונה.

ולבסוף, קניית שמן זית ישראלי היא הזדמנות לתמוך בחקלאים מקומיים, ולא בתאגידי ענק מחו"ל. חלק ניכר משמן הזית הישראלי נמכר מחוץ לרשתות השיווק, והקורונה מקשה על מפגש עם הציבור. דווקא עכשיו, חשוב שנקנה מוצרים ישראליים, טריים, איכותיים, ומפוקחים" מסכם יוגב.

אורי יוגב, צילום עצמי

אורי יוגב, צילום עצמי


בתי בד באזור הגליל

כרם אבשלום

מי אנחנו: רפאל ושדי, מהשמות המובילים בענף שמן הזית בארץ, הקים את "כרם אבשלום" כמפעל הנצחה לאביו המנוח אבשלום ושדי ז"ל. הוא פועל מתוך אהבה אמתית והבנה עמוקה בתחום, ומכין שמן זית איכותי, מוקפד ומלא בנשמה.

מה הסיפור שלנו: אם מעניין אתכם לטעום שמן זית המיוצר על ידי חבר בוועדה הקובעת את איכותם של שמני זית שונים בארץ, ושופט בתחרויות שמן זית בינלאומיות, שמן הזית של "כרם אבשלום" יכול להתאים לכם.

רפאל, חבר בפאנל צפון של מועצת הזית, מגדל כ-500 עצי זית מזן סורי בשיטות מסורתיות. הוא רואה בזיתים הרבה מעבר לעסק כלכלי, ותופס את עץ הזית כעץ שורשי בעל היסטוריה עשירה ותכונות ייחודיות. בכל שנה, כל בני משפחתו המורחבת של רפאל- מהמבוגר ועד הצעיר ביותר, מתאספים לקראת המסיק ונוטלים בו חלק. בדרך זאת מקווה רפאל לחבר את הדור הצעיר לאדמה, לשורשים, ולתהליך הייחודי מגידול הזיתים ועד להפקת השמן.

שמן הזית עובר תהליך מוקפד מאוד- הן בשלבי הגידול והפקת השמן, והן בשלב האחסון והאריזה. הוא מאופיין בארומה חזקה וטעמים דומיננטיים. רפאל מאמין בקיום דיאלוג פתוח עם לקוחותיו. הוא מסביר להם על המוצר שלו, ומשתדל להבין את הצרכים שלהם ולייעץ להם בהתאם. מבחינתו, הזמנת השמן אינה הליך טכני, אלא בחירה בשמן ישראלי איכותי המתאים לטעמם האישי של לקוחותיו, והוא שמח להכווין ולחלוק מהידע הרב שלו.

בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים. ניתן לשלם בביט, פייבוקס, המחאה, מזומן, או העברה בנקאית

כרם אבשלום, צילום: כרם אבשלום

כרם אבשלום, צילום: כרם אבשלום

האם ניתן להזמין משלוח?: ניתן להזמין משלוחים עד הבית. עובדים בשיווק ישיר- מהמגדל ישירות ללקוח

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: ללא עלות

הטבה מיוחדת: אין

איך מגיעים אלינו: אין הגעה למקום

ליצירת קשר:

טלפון להזמנות: 054-9404019

מעבר לאתר

כרם אבשלום, צילום: כרם אבשלום

כרם אבשלום, צילום: כרם אבשלום


לביא– שמן זית מהגליל

מי אנחנו: משק לביא, מהישוב הקהילתי הושעיה בצפון עמק יזרעאל

מה הסיפור שלנו: בית הבד של שמן הזית האיכותי של משק לביא בהושעיה, הממוקמת למרגלות ציפורי העתיקה בה יוצר שמן הזית מהזן הסורי כבר לפני אלפי שנים.

פעילות הפנאי של גידול זיתים, התפתחה במשך השנים לרמה מקצועית של יצרן בוטיק איכותי. ייצור שמן זית כתית מעולה בטעם עשיר וארומטי מתחיל בטיפול מוקפד בכרם הזיתים, מסיק ידני והפקת השמן בבקרת ייצור גבוהה למיצוי מושלם של טעמים וארומות.

שמן זית סורי מכיל ערכים גבוהים ביותר של נוגדי חימצון ובמיוחד בימים אלו, צריכה יומית קבועה של שמן זית מזן סורי מחזקת את המערכת החיסון הטבעית שלנו.

במשק לביא שמחים לשתף את חווית שמן הזית בבית האריזה הצנוע שבהושעיה בו נערכות סדנאות העשרה וטעימה לקבוצות קטנות ומשפחות בנוף גלילי קסום (בתיאום מראש). באתר האינטרנט של שמן זית לביא תוכלו למצוא שפע כתבות המעשירות בידע על עולם שמן הזית, מדדי האיכויות ורכיביו. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

האם ניתן להזמין משלוח? כן

 מינימום להזמנה: אין

 עלות משלוח: ללא עלות לכל חלקי הארץ (למארזי בקבוקים ומיכלי פח)

 הטבה מיוחדת: משק לביא מתכנן הפתעה מיוחדת לחברי מועדון הלקוחות הקיימים והמצטרפים

 איך מגיעים אלינו: משק לביא, הושעיה (ליד צומת המוביל) "לביא שמן זית" בוויז

 ליצירת קשר: שי 050-3862728 

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

לביא, צילום: לביא שמן זית מהגליל

לביא, צילום: לביא שמן זית מהגליל


בית בד אלסהל

מי אנחנו: ראיד, בעל בית בד אלסהל, הוא בעל ניסיון רב שנים בענף הזית. עד כה הוא לא שיווק את שמן הזית שלו בצורה מאורגנת, אך כעת הוא מתכוון לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי עם שמן זית אורגני ואיכותי מהגליל.

מה הסיפור שלנו: ראיד הינו אגרונום במקצועו, מגיע ממשפחה של מספר דורות של חקלאים. הוא חי את התחום מאז שהיה צעיר, ומבין לעומק את סודות המקצוע. ראיד מספר שבמועצה אזורית דיר חנא, בה הקים את בית הבד, מגדלים זיתים סורים איכותיים מאוד, המתאימים בדיוק להכנת שמן זית משובח. במשך שנים הוא היה מוכר את השמן שלו "פה ושם", ומקבל ביקורות מפרגנות משכנים וחברים, עד שלאחרונה החליט להתקדם ולהתחיל לשווק את השמן בצורה מאורגנת.

שמן הזית של בית בד אלסהל הוא אורגני לחלוטין, ונמכר באריזות קטנות כמוצר בוטיק, ביחד עם מגוון מוצרים נלווים כמו סבון מוצק העשוי משמן זית, ומוצרים טבעיים נוספים המיוצרים במקום. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

בית הבד אלסהל, צילום: בית הבד אלסהל

בית הבד אלסהל, צילום: בית הבד אלסהל

האם ניתן להזמין משלוח?: כן, ניתן להזמין משלוחים לכל הארץ

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: כדי שהמשלוח יהיה משתלם ללקוח וגם לנו, נאסוף הזמנות מאזור מסוים, ונוציא אותן במרוכז ליעדן. כך יחסכו דמי המשלוח. במידה ומישהו ירצה לקבל מוצר באופן מיידי, נשתמש בחברת שליחויות ותהיה עלות נוספת

הטבה מיוחדת: מי שיגיע אלינו לקנות בבית הבד, יקבל הנחה במחיר

איך מגיעים אלינו: "בית בד אלסהל" בוויז.

ליצירת קשר: טלפון  050-3642109

כתובת מייל: [email protected]

בית הבד אלסהל, צילום: בית הבד אלסהל

בית הבד אלסהל, צילום: בית הבד אלסהל


תוצרת דגניה א'

מי אנחנו: החנות תוצרת דגניה א', בה תוכלו למצוא את שמני הזית אותם אנו מפיקים מהזיתים הגדלים במטעי דגניה- מהם אנחנו מיצרים שמן זית איכותי, מקצועי והכי ישראלי שניתן. הזנים שלנו:ברנע, סורי, קורטינה, פישולן ופיקואל. אנחנו שומרים על מכירה לפי זנים. בחנות מוצרים נוספים מחקלאות דגניה: שקדים טבעיים, תמרים בעיקר מזן מג'הול. חברנו ליצרנים ישראלים נוספים, וניתן לרכוש גם סילאן טבעי, דבש, טחינה, קונפיטורה בעבודת יד ועוד. בחנות מרכז מבקרים קטן בו מוקרן סרטון המספר על הזית- "מהעץ לבקבוק", ולמתלבטים איזה שמן לקנות, פינת טעימות מהזנים השונים.

מה הסיפור שלנו?: בשנת 1910 נוסדה דגניה על אדמות עמק הירדן- "אם הקבוצות והקיבוצים". לפני כעשור, בחגיגות ה-100 לדגניה, הוקם בית בד מודרני ומשוכלל המסמל ומייצג את הפיתוח החקלאי המתמיד בו נמצאת דגניה. בדגניה נושמים וחיים חקלאות ולכן בסמוך לבית הבד הוקמה חנות מפעל קטנה ומטריפה, ביתית ומיוחדת. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

תוצרת דגניה א', צילום: אייל קרן

תוצרת דגניה א', צילום: אייל קרן


האם ניתן להזמין משלוח?
בוודאי, לחנות תוצרת דגניה יש חנות אינטרנטית וניתן להזמין משמני הזית שלנו ומוצרים נוספים. מחפשים חבילות שי? אצלנו ניתן לקבל חבילות לפי תקציב מלאות בכל טוב הארץ.

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: 35 ש"ח לכל הארץ

הטבה מיוחדת: מתעדכן באתר

איך מגיעים אלינו: החנות ממוקמת בכניסה לקיבוץ דגניה א', משער הכניסה ניתן לראות את מגדלי הסילו המשופץ שם הקמנו חנות כפרית עם מלא מתנות לצד החקלאות

ליצירת קשר: חנות 04-6608641  הדס 052-3749170

מייל [email protected]

מעבר לפייסבוק

תוצרת דגניה א', צילום: אייל קרן

תוצרת דגניה א', צילום: אייל קרן


בית בד גורן- שמן תורק

מי אנחנו: בית בד ויקב בוטיק גורן שבגליל המערבי, הוקם על ידי יעקב פנחסיאן מתוך זיקה עמוקה לתחום החקלאות, ואהבה לשמן הזית. למעט שמן מעולה ואיכותי, תוכלו למצוא במקום גם מרכז מבקרים עשיר המציע סיורים, הרצאות וטעימות- ללא תשלום.

מה הסיפור שלנו: יעקב, שהיה איש צבא במשך שנים, סיים את שירותו וחיפש את האתגר הבא. הוא החליט באופן טבעי לחזור לעסוק בתחום החקלאות, אליו הרגיש חיבור עמוק עוד מימיו בבית הספר החקלאי בנהלל.

שמן הזית- "שמן תורק" עובר תהליך מוקפד ומהיר מאוד. במסגרת תהליך זה, הזיתים הנמסקים כל יום בעונת המסיק עד השעה שתיים בצהריים, הופכים לשמן כבר עד השעה חמש בערב. תהליך זה שומר על טריות הזיתים, ומקנה לשמן איכות יוצאת מן הכלל. השמן הוא באיכות כתית מעולה, בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים. הוא השתתף במספר תחרויות בינלאומיות והגיע להישגים רבים, כולל פעמיים זכייה במקום ראשון בעולם.

במרכז המבקרים תוכלו לשמוע הרצאה מרתקת על תהליך הייצור, וטכנולוגיות לייצור של שמן זית, מושגים כמו "כתית מעולה" ו"כבישה קרה", סגולות שמן הזית ועוד. בתחום היין יוסברו ההבדלים בין סוגי בציר, סגולות היין האדום היבש, מושגים כמו "תסיסה" ו"שפייה", יישון יין ועוד. במקום מיוצרים ונמכרים גם מגוון מוצרים איכותיים כמו יין בוטיק, ליקרים, טחינה, דבש ומוצרי קוסמטיקה משמן זית.

שמן תורק, צילום: שמן תורק

שמן תורק, צילום: שמן תורק

האם ניתן להזמין משלוח?: משלוחים עד בית הלקוח

מינימום להזמנה: ארבעה בקבוקי שמן, או שווה ערך לכך

עלות משלוח: ללא עלות

הטבה מיוחדת: אין

איך מגיעים אלינו: אזור תעשייה גורן, על כביש הצפון- 889. "בית בד גורן אזור תעשייה" בוויז.

ליצירת קשר: טלפון  052-8854255

אתר אינטרנט

למעבר לפייסבוק

שמן תורק, צילום: שמן תורק

שמן תורק, צילום: שמן תורק


כפר קדם

מי אנחנו: אתר תיירות המשחזר את החיים בגליל לפני 2000 שנה, בתקופת במשנה.

 מה הסיפור שלנו: "כפר קדם" הוקם לפני כשלושה עשורים ביישוב הושעיה, על ידי מנחם גולדברג, שהגיע במטרה להתיישב במקום בו גרו אבותינו. מנחם, מורה דרך במקצועו, ביקש להגשים חלום, להתפרנס במקום שבו יוכל לאפשר לתיירים לשחזר את חיי אבותינו בגליל.
כאן תוכלו לחוות הלכה למעשה את היומיום של אז ותתנסו בעצמכם בפעולות שימחישו את חיי הקדמונים, כמו חליבה והכנת גבינה, רכיבה על חמורים והפקת שמן זית ויין.

כל הפעילויות בכפר קדם הן "ירוקות",ערכיות ומלוות בהסברים מרתקים הקשורים למקורותינו ומאפשרים למבקרים חיבור מהנה ומעשיר לשורשים הקדומים שלנו בארץ. הנאה מובטחת לכל גיל. "עם ישראל זה שמן זית. לשמן זית חיבור לארץ ישראל שצריך לעודד אותו ולערבב אותו בתחומי החיים. זה עוזר לבריאות ומחבר אותנו לאדמה הזו", מספר מנחם ומוסיף:
"אנחנו עושים ביחד שמן זית בטכניקות עתיקות ומסורתיות ולומדים איך עשו אותו על פי המקורות היהודיים. בעונת המסיק, אנו מוסקים זיתים מהעצים, ועם הקבוצות מפיקים שמן זית במקום בטכניקות מסורתיות" בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

בנוסף, המקום מציע גם ימי גיבוש למקומות עבודה, ארוחות אותנטיות בהגשה מסורתית, תכניות לבתי ספר ומקום יפיפה לאירועים מיוחדים.

כפר קדם, צילום: כפר קדם

כפר קדם, צילום: כפר קדם

האם ניתן להזמין משלוח? לא, הגעה עצמית לאתר– בתיאום מראש.

מינימום להזמנה:  פעילות 10 איש. זיתים- ללא מינימום

הטבה מיוחדת:  אין

איך מגיעים אלינו:  בתיאום מראש בלבד. כביש 77, בתוך הושעיה. בוויז "כפר קדם"

ליצירת קשר: טלפון 04-6565511

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

כפר קדם, צילום: כפר קדם

כפר קדם, צילום: כפר קדם


בתי בד באזור העמקים

בוטיק זית רענן

מי אנחנו: בבוטיק זית רענן מייצרים משפחת אסייג שמן זית כתית מעולה, ועוד מגוון מוצרי בוטיק איכותיים. כמו כן, ניתן למצוא במקום מרכז מבקרים חוויתי, המציע סיורים וטעימות באווירה כפרית.

מה הסיפור שלנו: בוטיק זית רענן הוקם לפני כחמש שנים במושב ברק. במקום מגדלים 40 דונם של עצי זית, מהם מפיקים שמן זית מוקפד ואיכותי, וזיתים למאכל בכבישה ביתית. בנוסף, מיוצרים במקום מגוון רחב של מוצרי בוטיק ייחודיים כמו יין רימונים, מיץ רימונים, עגבניות מיובשות בשמן זית, ושיכר דובדבנים. כמו כן, בוטיק זית רענן משתף פעולה עם משקים חקלאיים נוספים באזור, על מנת לספק לצרכנים הזדמנות לטעום תוצרת ישראלית איכותית, בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.  הבוטיק משווק גם חליטות מיוחדות, גבינות צאן, דבש טהור, קונפיטורות, יין בוטיק ועוד.

במרכז המבקרים תוכלו להשתתף בסיור חווייתי ולשמוע על עצי זית מזנים שונים, גידול נאות של זיתים, וסוגי כבישת זיתים. בסוף הסיור יחולקו טעימות ממגוון המוצרים המצוינים הנמכרים במקום. בימי שלישי וחמישי מכינים פיצה בטאבון כמו באיטליה, העשויה מחמישה סוגי קמחים, רוטב עגבניות ביתי משובח, גבינות איכותיות מהמשק, והמון הפתעות מיוחדות.

בוטיק זית רענן, צילום: בוטיק זית רענן

בוטיק זית רענן, צילום: בוטיק זית רענן

האם ניתן להזמין משלוח?: כן, משלוחים בשיווק ישיר עד בית הלקוח. המשלוחים יוצאים מהבוטיק פעם בשבוע ומחולקים באופן מרוכז בתיאום מראש.

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: ללא עלות

הטבה מיוחדת: בקניה גדולה תינתן מתנה

איך מגיעים אלינו: מושב ברק, משק 45, חבל תענ"ך

שעות פתיחה: א-ה׳ 21:00-9:00, ו׳ 15:00-9:00, שבת 18:00-10:00 *בתיאום מראש

ליצירת קשר: טלפון: 04-6499593 / ישי אסייג: 052-9270604

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

בוטיק זית רענן, צילום: בוטיק זית רענן

בוטיק זית רענן, צילום: בוטיק זית רענן


הלפרן משק מולר

מי אנחנו: בלהה ושמחה, זוג חקלאים שאוהבים את הארץ.

מה הסיפור שלנו?: לפני כ-20 וקצת שנים, שמחה ביקש מחמו שיתן לו 20 דונם על מנת לשתול זיתים בתור תחביב. תחילה, הוא גידל זנים מיוחדים שלא היו בארץ ביניהם: לצ׳ינו, פונטיו ומעלות. לאחר 3 שנים, הזיתים נתנו את פירותם והזוג שמחה ובלהה הבינו כי מדובר בשמן שהוא לא מהעולם הזה.

במהרה שמחה עזב את מקום עבודתו והשקיע את זמנו בחקלאות כאשר היום יש בידו 170 דונם עם זנים נוספים: פיקואל, סורי, קורטינה, קוריינקי, קלמטה, אמפלטרה, ומוריולו. הייחודיות של משק מולר זה שהם לא עושים בלנדים, אלא מוכרים את הזנים כפי שהם וזו רק סיבה אחת מיני רבות שבגללה אנשים רבים באים עד אליהם מקרוב ומרחוק.

להלפרן משק מולר רישיון יצרן מטעם משרד הבריאות, כשרויות של רבנות עמק יזרעאל ובד״צ בית יוסף, והם פתוחים בכל ימות השבוע למעט שבתות וחגים. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים. בנוסף, תוכלו להנות מהחנות הקטנה במשק בה הם מוכרים את התוצרת שלהם וכן מוצרים ממשקים אחרים למשל: דבש, שקדים ואגוזים.

הלפרן משק מולר, צילום באדיבות שאולי

הלפרן משק מולר, צילום באדיבות שאולי

האם ניתן להזמין משלוח? כן

מינימום להזמנה: אין 

עלות משלוח: 35 ש"ח לאחר סבסוד, מגיעים לכל חלקי הארץ וזמן הגעת משלוח הוא עד שבוע.

הטבה מיוחדת: בהזמנה של 10 ליטר ומעלה- משלוח חינם

איך מגיעים אלינו: הלפרן משק מולר בשדה יעקב נמצא על הציר בין יקנעם לאלונים ורמת ישי, דרך כביש 722 / 75 למרגלות פסל זית בטבעון.

 ליצירת קשר: טלפונים 04-9837439 / 054-4844441 / 054-4844442

מעבר לאתר

הלפרן משק מולר, צילום באדיבות שאולי

הלפרן משק מולר, צילום באדיבות שאולי


הר ועמק

מי אנחנו: הר ועמק היא קבוצה של משקים חקלאיים מקצועיים המגדלים זיתים באזור העמקים ורמות מנשה, שהחליטו להתאגד ולשתף פעולה, בכדי לייצר שמן זית ישראלי איכותי.

מה הסיפור שלנו?: "כאשר טועמים את הארומה העשירה והייחודית של "הר ועמק", ניתן לדמיין את הגבעות והעמקים המוריקים והמוקפדים בהם גדלים זני הזית השונים שמהם מכינים מאות טונות של שמן זית באיכות כתית מעולה מדי שנה. החיבור בין המשקים שלוקחים חלק בגידול הזיתים והכנת השמן מאפשר שיתוף של ידע, שיטות גידול, ושיטות עבודה, אשר תורמים ליצירת מוצר אחיד ואיכותי. המוטו שלנו הוא איכות, אנחנו לא מתפשרים, ועושים הכול בצורה הכי מקצועית שיש. כתוצאה מכך, כל השמנים אותם אנו מייצרים הם שמן ישראלי "כתית מעולה" , ואף זוכים מדי שנה במדליות בתחרויות בארץ ובעולם. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

"אנו מקפידים לא רק על איכות המוצר, אלא גם על איכות הסביבה החקלאית– בכל המטעים אנו מיישמים שיטות ידידותיות לסביבה לטיפול בעשביה ובמזיקים. בפסולת הנוצרת בתהליך ייצור השמן (גפת) אנו משתמשים לדישון שדות וחלק נכבד מהמטעים שלנו הם בגידול אורגני מלא, תחת פיקוח קפדני" מספרים במשק.

"ברור לנו שהצרכן הישראלי מחפש איכות, ואנחנו מאמינים שמגיע לו לקבל את האיכות הטובה ביותר במחיר הוגן. לכן אנו גם שומרים על רמת מחירים שפויה, שמצד אחד מאפשרת לנו להתפרנס בכבוד, מצד שני מנגישה את המוצרים המעולים שלנו לקהלים רחבים ככל הניתן."      

הר ועמק, צילום: באדיבות הר ועמק

הר ועמק, צילום: באדיבות הר ועמק

האם ניתן להזמין משלוח?: לא ניתן להזמין דרכנו, אנחנו משווקים את המוצרים שלנו דרך מפיצים רבים בכל רחבי הארץ. באתר שלנו יש מופיעה רשימה של נקודות מכירה בהן ניתן לרכוש את השמן שלנו.

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: אין

הטבה מיוחדת: אין

איך מגיעים אלינו: דרך נקודות מכירה

ליצירת קשר: טלפון 053-6539003

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק


שמן שאן- Assi  עמק המעיינות

מי אנחנו: מותג שמן הזית " Assi עמק המעיינות" מאגד תחתיו מספר חקלאים מגדלי זיתים מקיבוצים וישובים באזור עמק המעיינות. ביחד הם מגדלים ומייצרים זנים שונים של שמן זית ישראלי, מוקפד, ואיכותי.

מה הסיפור שלנו?: עבור החקלאים של "שמן שאן", העיסוק בחקלאות דווקא בעמק המעיינות המאתגר, הינה בגדר שליחות. "עיקר הסיפור שלנו הוא חקלאות בקצה הפריפריה הגאוגרפית של מדינת ישראל. אנחנו מגדלים את הזיתים בשטחים הכי חמים בארץ, ומראים איזו תוצרת חקלאית מצוינת ניתן לגדל פה.

יחד יש ברשותנו כ5,500 דונם של עצי זית ממספר זנים, ואנחנו מייצרים סדר גודל של 600 טון שמן בשנה. בנוסף, אנחנו מפתחים כל הזמן מוצרים נוספים מעולם שמן הזית. כרגע אנחנו עובדים על פרויקט של שימוש בגפת זיתים (שארית החומר הנוצר מתהליך הפקת שמן הזית) למוצרי מזון מגוונים."

"בהכנת שמן הזית, אנחנו מקפידים מאוד על שמירה על תנאים מיטביים ובקרה מתמדת לכל אורך התהליך. בית הבד שלנו קרוב מאוד לכרמים, וכך אנחנו שומרים על טריות הפרי, והדבר מתבטא באיכות המוצר. כמו כן, אנחנו מאחסנים את השמן בצורה מבוקרת ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומוכרים אך ורק שמן טרי מהעונה." בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

שמן שאן, צילום: אסף אמברם

שמן שאן, צילום: אסף אמברם

האם ניתן להזמין משלוח?: ניתן להזמין משלוח בטלפון ובאתר. אנחנו משווקים את השמן שלנו בעצמנו וללא תיווך- מהחקלאי ישירות ללקוח.

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: 35 ש"ח

הטבה מיוחדת: מציעים מבצעים שונים בעונה. ניתן להתעדכן באתר ובטלפון

איך מגיעים אלינו: ללא הגעה

ליצירת קשר: טלפון 04-6065766

מעבר לאתר

שמן שאן, צילום: אסף אמברם

שמן שאן, צילום: אסף אמברם


ש.ש.לחקלאות- Schwartz&Schwartz Agriculture

מי אנחנו : האחים אייל ואיתי שורץ; חקלאים דור שלישי במושב שדמות דבורה.

מה הסיפור שלנו? "סבי ואבי, ניצולי השואה, הגיעו למושב בשנות ה-50, רכשו נחלה וחידשו את חייהם כחקלאים בארץ ישראל. בהמשך, בשנות ה-60 הוריי קנו נחלה במושב והקימו את ביתם. לבסוף, כעשרים שנה לאחר מכן, כך עשינו גם אשתי ואני", מספר אייל על השושלת המשפחתית ומוסיף: "הקמנו שותפות בחזון חקלאי חדשני; כזו שמשלבת בין הציונות והקרקע, בין הטכנולוגיה והקדמה. במהלך השנים, פיתחנו והרחבנו את תחומי הפעילות המשקית כשאת מטע הזיתים הראשון נטענו לפני כ-20 שנה.

"אבי, שמואל ז"ל, נפטר בחורף האחרון, בעיצומו של מסיק הזיתים. כעת, אחי ממשיך דרכו ושותף בעשייה החקלאית הענפה של שני המשקים הכוללים מטעי שקד, זית וכרמי יין. עצי הזיתים שלנו נטועים באדמת הבזלת של אזור הגליל התחתון, המוזכר כבר במקורות כבעל זיקה לגידול זיתים עוד מתקופת התנ"ך.

"הזיתים גדלים ומטופחים באמצעים מודרניים קפדניים, בתשומת לב ובאהבה רבה. במטעי הזית מגוון זנים, כשהזן המוביל כמובן הינו זית סורי. השמן הזני המובחר שאנו מפיקים מהם מזה שנים זוכה זה מכבר לאהבתם האדוקה של עדת מעריצים נאמנה" כשרים ובעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

ש.ש. לחקלאות, צילום: ש.ש לחקלאות

ש.ש. לחקלאות, צילום: ש.ש לחקלאות

האם ניתן להזמין משלוח? לא, ניתן לרכוש אצלינו רק על ידי הגעה אל המשק.

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: אין

הטבה מיוחדת : אין

איך מגיעים אלינו : בוויז "מושב שדמות דבורה" כשמגיעים למושב , להתקשר לטלפון במשרד ונעזור בהכוונה

ליצירת קשר: 04-6767088 / 050-4880130

ש.ש. לחקלאות, צילום: ש.ש. לחקלאות

ש.ש. לחקלאות, צילום: ש.ש. לחקלאות


בתי בד באזור רמת הגולן

ארץ גשור

מי אנחנו: מותג שמן הזית ארץ גשור הוא בעל האיכות הגבוהה ביותר, והחומציות הנמוכה ביותר בארץ. האמת שמספיקה טעימה קטנה מטעמו המיוחד והעשיר, כדי להבין מדוע הוא נחשב שמן הזית מוביל ומצוין.

מה הסיפור שלנו: בדרום רמת הגולן, בין הגבעות הירוקות לעמקים המשתפלים לכנרת, שוכנות לא רק כמה מפנינות הטבע היפות ביותר בארץ, אלא גם אזורי גידול חקלאיים משובחים במיוחד. נאמר לא פעם שהשמנים שיוצאים מדרום רמת הגולן, הם הטובים ביותר בארץ, וזהו המוניטין שארץ גשור מחויב ומצליח להצדיק.

חברת "מטעי גשור" החלה לפעול בשנת 2002, וכיום מגדלת כ800 דונם בהם עשרה זנים של זיתים. הם בין היצרנים היחידים בארץ שגם מגדלים את הזיתים, גם מוסקים אותם, וגם מפעילים בית בד משלהם. יתרון זה מאפשר להביא את הזיתים כמה שיותר מהר לבית הבד, לפני שמתחיל תהליך החמצון שלהם ורמת החומציות עולה: גורם המשפיע מאוד על איכות השמן, טעמו, וערכיו הבריאותיים. רמת החומציות של השמן היא מתחת ל0.3%, הרמה הנמוכה ביותר בארץ. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

ארץ גשור, צילום: אמנון חורש

ארץ גשור, צילום: אמנון חורש

האם ניתן להזמין משלוח?: ניתן להזמין משלוח עד הבית לכל חלקי הארץ באתר האינטרנט שלנו

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: עד 200 ש"ח- 45 ש"ח למשלוח, 200-390 ש"ח- 30 ש"ח למשלוח, 390 ש"ח ומעלה- משלוח חינם

הטבה מיוחדת: ארץ גשור מזמינים את כולם לראות, להריח, לחוש, ולטעום את תהליך הפקת השמן במרכז המבקרים, בבית הבד, ואפילו בשדה, ללא עלות, בתיאום מראש

איך מגיעים אלינו: לחפש "קיבוץ גשור" בוויז ולעקוב אחר השילוט.

ליצירת קשר: טלפון 04-6764036 

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

ארץ גשור, צילום אמנון חורש

ארץ גשור, צילום אמנון חורש


ירוק זית

מי אנחנו: מותג שמן הזית "ירוק זית" הינו חלק מסדרת המוצרים המצוינת של יקב הבוטיק "טרה נובה". טרה נובה מייצרים ומשווקים יין, שמן זית, פירות יער וליקרים, וכל אלה ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרט לא מתפשר.

מה הסיפור שלנו?: לא ניתן לספר את הסיפור של "טרה נובה" מבלי להזכיר את מושב כנף בדרום רמת הגולן. מקימי היקב היו גם ממקימי הישוב בעל הנוף הפסטורלי שמשקיף לכנרת, לצפת ולחרמון. הם עסקו בחקלאות ובתיירות כדי להראות לציבור הרחב מה יש לפינה הקסומה הזאת להציע. בשנת 2006 הקימו את היקב, וכמה שנים לאחר מכן התמקצעו גם בתחום שמן הזית. שמן הזית של טרה נובה- "ירוק זית" מיוצר מזיתים מסוג ארבקינה וקורנייקי המשובחים, תוך הקפדה על תנאים מחמירים, ועל כן רמתו גבוהה מאוד ושמו הולך לפניו בענף השמנים. "ירוק זית" משתתף בתחרויות רבות בארץ ובעולם וזוכה להכרה רבה – כולל מקום שני בתחרות שמני זית בינלאומית שהתקיימה השנה ביוון.

ביקב טרה נובה מזמינים אתכם לראות איפה הקסם קורה, ומציעים סיורים ביקב אשר כוללים טעימות ב35 שקלים בתיאום מראש. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

האם ניתן להזמין משלוח?: ניתן להזמין משלוחים באתר שלנו. משלוחים עד הבית מנהריה ועד רחובות.

מינימום להזמנה: מינימום להזמנה 150 ש"ח

עלות משלוח: ללא עלות

הטבה מיוחדת: כרגע בעקבות הקורונה הורדנו ב10 אחוז מהמחירים של כל המוצרים. המחירים אשר כתובים באתר מעודכנים ומשתלמים.

איך מגיעים אלינו: ניתן למצוא אותנו בוייז בחיפוש "יקב טרה נובה דרך מעיין כנף".

ליצירת קשר: טלפון 054-3993514

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

ירוק זית, צילום: רוני עוז

ירוק זית, צילום: רוני עוז


משק נעמי

מי אנחנו: משק בוטיק משפחתי בנטור שברמת הגולן, מתמחים בגידול צאן ובשמן זית כתית מעולה.

מה הסיפור שלנו?: "בהתחלה, היו לנו רק חיות משק. חיפשנו גידולים שניתן לשלב אותם עם בעלי החיים וככה הגענו אל עץ הזית. לאחר כמה שנים, נשלחתי לספרד מטעם ענף הזית שם עברתי קורס מומחה לטעימת שמן זית ומשם הכל השתנה", מספר יובל ומוסיף: "נפתחתי לעולם חדש והתחלתי להתעסק בלהביא את השמן שלנו לאיכות הגבוהה ביותר. מאז עבר כבר עשור וכיום יש לנו מספר זנים- קורטינה, פישולין, ברנע, פיקואל, ארבקינה, קורונייקי וארבוסנה. השמן שלנו הוא זני, על מנת לשמור על האופי המיוחד של כל זן וזן.

אנחנו ממשיכים להתפתח כל הזמן. אני חי את המטע ממסיק למסיק, הכל עובר תחת ידי המשפחה- הגידול, המסיק וגם השיווק הוא ישיר וכך אני בקשר ישיר ואישי עם הלקוחות שלנו."משק נעמי זוכה בפרסים ובתחרויות מדי שנה כששמן הזית שלהם הוא 100% זני. בכך, כל בקבוק מייצג זן אחר עם אופי ותכונות משלו. כשר ובעל תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים. בנוסף, עורכים סדנאות טעימה של שמן זית לקבוצות בבית הלקוח או במשק עצמו.

משק נעמי, צילום: יובל דגן

משק נעמי, צילום: יובל דגן

האם ניתן להזמין משלוח?  כן, משלוחים לכל הארץ

מינימום להזמנה: 5 ליטר \ 200 שקל להזמנה

עלות משלוח: 30 ש"ח. מעל ל200 ש"ח– ללא עלות

הטבה מיוחדת: אין

איך מגיעים אלינו: ניתן ליצור קשר דרך האתר או טלפונית

ליצירת קשר: יובל 054-4704510 

מעבר לאתר

משק נעמי, צילום: יובל דגן

משק נעמי, צילום: יובל דגן


שמן זית משק שגיב

מי אנחנו: מול הנופים עוצרי הנשימה של רמת הגולן, בחרו ניר וליאור שגיב לבנות את ביתם, לגדל את ארבעת ילדיהם (ועוד כמה וכמה חיות), ולהקים עסק משפחתי קטן עם לב ענק שמייצר שמן זית איכותי וטעים במיוחד.

מה הסיפור שלנו?: ניר, חיפאי במקור, הכיר את ליאור, שגדלה בגולן, כאשר היו סטודנטים. ביחד הם החליטו להגשים חלום ישן: לעבור לרמת הגולן ולהתעסק בחקלאות. בענף הזית בחרו מתוך תפיסתו כעיסוק "שורשי" וישראלי, אשר גם מתאים למיקום ולקרקע.הפקת שמן הזית נעשית בצורה ממוכנת לחלוטין וללא מגע יד אדם. הזיתים הנמסקים מהעץ, הופכים לשמן כבר באותו יום. כתוצאה מכך, השמן יוצא באיכות גבוהה מאוד, ורמת החומציות שלו נמוכה ביותר- מתחת ל04%.

למעט שמן זית, ניתן לרכוש במשק שקדים איכותיים מהגולן, וסבון טבעי המופק משמן זית. במשק שגיב מקפידים על קשר אישי עם הלקוח, מתעניינים בחוויה שלו, ושמחים אפילו לארח בביתם (וגם בצימר שברשותם). לכן זה לא מפתיע שהם נהנים מביקורות טובות ולקוחות חוזרים נאמנים. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

משק שגיב, צילום: משק שגיב

משק שגיב, צילום: משק שגיב

האם ניתן להזמין משלוח?: ניתן להזמין משלוחים לכל הארץ. המוצרים מאוחסנים ומובלים בתנאים מבוקרים אשר משמרים אותם במצב מיטבי עד בית הלקוח. ישנן נקודות הפצה ברחבי הארץ: גבעתיים, כרכור, חיפה ומושב אליאב בדרום.

מינימום להזמנה: אין

עלות משלוח: מחירי המוצרים ועלות המשלוחים הם דינמיים ומשתנים. בהזמנה מעל 399 ש"ח- ללא עלות. שווה להתעדכן באתר שלנו או בטלפון.

הטבה מיוחדת: לפני חגים או מועדים שונים, אנחנו יוצאים בהטבות ומבצעים בהתאם לרוח התקופה.

איך מגיעים אלינו: ניתן לחפש בווייז "נוף בראשית נאות גולן"

ליצירת קשר: טלפון 052-6214158

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק


שמן זית אליעד

מי אנחנו: שלוש משפחות ממושב אליעד שברמת הגולן: ברעם, שפר וסיץ אשר חברו לשני שותפים ממרכז הארץ ג'ורג' קמינסקי ודניאל רוסנסקי– המשמש כמנכ"ל החברה.

מה הסיפור שלנו?: בשנת 2006, נטענו את הכרמים הראשנים שלנו מתוך שאיפה לפתח את החקלאות ברמת הגולן. התנאים האופטימלים, הנתמכים בעדויות היסטוריות וארכיאולוגיות שאזור זה היווה מקור לשמן זית איכותי מהמעלה הראשונה, עודדו אותנו להמשיך את סיפור הזית במקום. בשנת 2010 הקמנו בית בד מהמסד ועד לטפחות עפ"י תכנון ומכשור מהמתקדמים ביותר, כאשר המטרה להצעיד את ענף הזית לקדמת החזית העולמית. הקרבה של בית הבד לכרמי הזיתים וזמן התגובה המהיר שבין המסיק לעצירת השמן מספקים איכות שמן זית גבוהה וזאת הודות לכך שכל התהליך נמצא תחת גוף אחד "מהעץ ועד לבקבוק".

מקור השמן הוא מהמגוון הרחב של הזיתים הגדלים אצלנו בכרמי רמת הגולן ואנו מתחייבים בפני הצרכן לשמן 100% ישראלי– זני,טעים ואיכותי. שמן זית אליעד חרטה על דיגלה להנגיש שמן זית ישראלי מהמעלה הראשונה במחיר השווה לכל נפש. שמן זית אליעד הינו עתיר פרסים לאומיים ובין לאומיים כאחד ונבחר בשלש השנים האחרונות כבית הבד הישראלי הטוב ביותר.

לבית הבד תו איכות של ענף הזית במועצת הצמחים, כשרות ועומד בכל דרישות החוק.

שמן זית אליעד, צילום: שמן זית אליעד

שמן זית אליעד, צילום: שמן זית אליעד

האם ניתן להזמין משלוח? כן, דרך האתר במייל. משלוחים בגוש דן בלבד

מינימום להזמנה: 18 ליטר (24 בקבוקים)

עלות משלוח: ללא עלות

הטבה מיוחדת: אין

איך מגיעים אלינו: ניתן ליצור קשר דרך האתר במייל או טלפונית, ימים א'-ה' 9:00-17:00

ליצירת קשר: טלפון 03-9413433 / שחר 052-8916600

מעבר לאתר

שמן זית אליעד, צילום: שמן זית אליעד

שמן זית אליעד, צילום: שמן זית אליעד


בתי בד באזור הצפון

משק ג׳השאן

 מי אנחנו: משפחת ג׳השאן, יצרני שמן זית מאז 1863, בגליל התחתון

מה הסיפור שלנו?: האני ג׳השאן, דור שביעי לייצור שמן זית בארץ, ממשיך את המסורת הארוכה ומעוררת ההשראה של משפחתו בגידול זיתים וייצור שמן זית גלילי. משפחתו לא נולדה עם כפית זהב בפה, אך ללא ספק נולדה עם כפית שמן זית במקומה. שנים זה זורם בעורקיהם, והם נחשבים לוותיקים בארץ.

שמני הזית המגוונים שלה ג'השאן מיוצרים בבית בד מקורי במושב כלנית, כשלצידו פועל מרכז מבקרים שבתקופות רגילות מגיעים אליו אנשים רבים שבאים להתרשם, לטעום ולרכוש.

ההתמחות העיקרית שלהם היא יצירת בלנדים. הם מתאימים את הבלנדים לטעם הישראלי ולטעם של לקוחותיהם, ושל מסעדות לפי צרכיהם, וכן ידועים גם בזיתים המעולים המיוצרים ע״פ מתכונים מסורתיים. בג'השאן מעסיקים עשרות עובדים וחקלאים מכל הארץ, מכל הדתות, כחלק מתהליך שדרוג המוצר תוך בקרת איכות מלאה. בעלי תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים.

בימים אלו חונכים את המפעל חדש והמתקדם באיזור התעשייה קדמת גליל, שלו יכולות יצור גבוהות ועמידה בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר.

משק ג׳השאן עובדים עם לנדא ובעלז- כשרויות גבוהות. למשק סדרת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה שמשולבים בהם שמן זית ברמה בינלאומית גבוהה בהם סרום, קרם פנים, שמפו וכו'

משק ג'השאן, צילום: משק ג'השאן

משק ג'השאן, צילום: משק ג'השאן

האם ניתן להזמין משלוח? כן, מקריית שמונה ועד באר שבע

מינימום להזמנה: אין. משלוח מגיע תוך שבוע ולרב גם לפני.

עלות משלוח: משלוח חינם בהזמנה מעל 400 ש"ח, בהזמנה עד 200 ש״ח, משלוח 40 ש״ח, בהזמנה בין 200 ל-399 משלוח 20 ש״ח.

הטבה מיוחדת: 1+2 על מוצרי הקוסמטיקה ומבצע של 2 פחים של 4 ליטר ב275 ש״ח כולל משלוח

איך מגיעים אלינו: קדמת הגליל וכלנית

ליצירת קשר והזמנות: 04-6797666 / ווטסאפ 050-5757912 

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק


כרם תדהר

מי אנחנו: בין כפר ביאליק שבצפון, לכרמי הזיתים המוריקים בפתח תקוה, "כרם תדהר" כבר מזמן הפך שם נרדף לשמן זית ישראלי איכותי. לכן, זה לא מפתיע שבין לקוחותיו ניתן למצוא מסעדות איטלקיות וים תיכוניות מובילות בארץ, וכן מסעדות שף מוכרות. כעת, גם אתם יכולים לרכוש את המוצרים של "כרם תדהר" במשלוח עד הבית.

מה הסיפור שלנו?: " הסיפור שלנו מתחיל עוד בימי העלייה השנייה באזור פתח תקוה. למשפחה היו פרדסים, שצמצום מכסות המים באזור העמיד אותנו בסכנת התייבשות" מספר ערן- דור שלישי לחקלאים, יזם, איש הייטק לשעבר והבעלים של כרם תדהר. "בחרנו להיאחז בקרקע ובעזרת המשפחה, הסבנו את הפרדסים לכרם זיתים.

"מאז אנחנו מייצרים שמני זית ממספר זנים, אשר זכו בתחרויות רבות, והוכרנו כאחד ממותגי השמנים האיכותיים בארץ" מספר, ומוסיף: "עם פרוץ משבר הקורונה, החלטנו לשתף פעולה עם חקלאים, מחלבות, יקביי בוטיק ויצרניי מזון ייחודיים מאזור הצפון, ואנחנו משווקים בנוסף לשמן גם זיתים, דבש, שקדים, אגוזים, פירות יבשים, פסטות בעבודת יד, יינות, תמרים ומגוון של מוצרי איכות טבעיים נוספים- זאת על מנת לאפשר ללקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של מוצרים ישראליים איכותיים וטריים.

כרם תדהר, צילום: אורן מרגלית

כרם תדהר, צילום: אורן מרגלית

האם ניתן להזמין משלוח?: ניתן להזמין משלוחים בחנות האינטרנטית שבאתר שלנו או בטלפון. מגיעים לכל נקודה בארץ.

מינימום להזמנה: 200 ש"ח

עלות משלוח: כ-25 ש"ח, הנחה משמעותית לחברי מועדון

הטבה מיוחדת: בהזמנת משלוח מקבלים בקבוקוני טעימות של שמן זית מסוגים שונים.

איך מגיעים אלינו: ללא הגעה

ליצירת קשר: טלפון 054-6866716

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

כרם תדהר, צילום: אורן מרגלית

כרם תדהר, צילום: אורן מרגלית


שמן זית ראיף

 מי אנחנו: וויליאם חנות, כפר מגאר

מה הסיפור שלנו?: הכל התחיל כשסבא ראיף, ראש השושלת המשפחתית, התחיל ביצור שמן הזית עם קום המדינה, במושב גמזו ובהרי ירושלים. ראיף, שעל שמו נקרא שמן הזית, התחיל כקבלן של קרן קיימת לישראל והיה קוטף את כל הזיתים באיזור המושב. לאחר מכן הוא הקים בית בד שייצר שמן זית בעזרת אבני ריחיים, מפעל אשר היה משרת את כלל החלקאים ומגדלי הזיתים. כיום, שמן זית ראיף מיוצר במבנה תעשייתי בו קיימות מכונות חדישות שעובדות בשיטת הכבישה הקרה תוך שמירה על הניקיון ועל ההנחיות של מועצת הצמחים.

לשמן זית ראיף תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים, של שמן זית כתית מעולה עם איכות גבוהה מאוד. בכפר הם מגדלים מגוון זנים של זיתים כאשר הדומיננטי מביניהם זה הזן הסורי, הידוע כזן הנמכר והטעים ביותר לחך הישראלי. את השמן מאחסנים במיכלי נירוסטה בעלי טמפרטורה נמוכה משום שהאיום הגדול של השמן זה החשיפה לאור ולשמש ובנוסף למכירת השמן, הם מוכרים זיתים כבושים בטעם ביתי.

בכל שנה מקיימים בכפר את פסטיבל הזית בו מקיימים סיורים בתוך בית הבד, אוכלים אוכל דרוזי עם בשילוב עם שמן הזית המשובח, לומדים על תעשיית השמן ונהנים מפעילויות ומופעים שונים למבוגרים ולילדים.

משק ראיף, צילום: משק ראיף

משק ראיף, צילום: משק ראיף

האם ניתן להזמין משלוח? כן, לכל הארץ, בחלוקה מרוכזת לפי איזורים.

 מינימום להזמנה: אין

 עלות משלוח: ללא עלות

הטבה מיוחדת: כל לקוח המגיע פיזית ורוכש בחנות המפעל מקבל 5% הנחה

 איך מגיעים אלינו: איזור תעשיה מגאר, בוויז "שמן זית ראיף"

 ליצירת קשר: טלפון 050-6716002

מעבר לאתר

משק ראיף, צילום: משק ראיף

משק ראיף, צילום: משק ראיף


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר