בית משפט (צילום: JanPietruszka/depositphotos.com)
בית משפט (צילום: JanPietruszka/depositphotos.com)

כתב אישום מזעזע: היכו דר רחוב וכלאו אותו בכלוב עם כלב נושך

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום כתב אישום נגד חמישה תושבי עכו בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, חטיפה, סחיטה בכוח, כליאת שווא ועוד. החמישה נאשמים כי במשך שנה תמימה אילצו דר רחוב לנקות אורוות סמים ללא תמורה, וכשסירב, היכו אותו באגרופים, במעדר, בטוריה ובבעיטות בכל חלקי גופו

פורסם בתאריך: 18.8.22 12:37

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד חמישה תושבי עכו בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, חטיפה, סחיטה בכוח, כליאת שווא ועוד. חמשת הנאשמים הם: ג'אלב אסואד (28), אחמד חטיב (30) ג'לאל טבראני (31), חאזם נאסר (24) וג'יהאד בדוי (26).

על פי כתב האישום, שהגיש עו"ד ראיד רחאל, החמישה אילצו במשך שנה תמימה דר רחוב (55) לנקות, ללא תמורה, אורוות סוסים השייכת לחלקם, תוך שימוש באמצעי כוח, כפייה והפחדה. לעיתים, כך נטען, קיבל מהם המתלונן סמים בתמורה לעבודתו. כשסירב המתלונן לעבוד אצל הנאשמים, החליט אחד מהם לחטוף אותו בכוח ולכלוא אותו בחווה, על מנת לאלץ אותו להמשיך לעבוד בחווה.

 

 

שם, בחווה, כך נטען, אמר אחד הנאשמים לחבריו: "הוא לא רוצה לעבוד אצלנו. תשברו לו הרגליים והוא לא יעבוד אצל אף אחד". האחרים , כך על פי כתב האישום, היכו את המתלונן באגרופים, במעדר, בחפץ שנחזה כאקדח, בטוריה ובבעיטות בכל חלקי גופו. לאחר מכן, הכניסו אותו לכלוב, כשאחד הנאשמים הכניס גם כלב ונעל את דלת הכלוב. הכלב נשך את המתלונן ברגלו. בשלב מסוים הוצא הכלב מהכלוב, והנאשמים עזבו את החווה והותירו את המתלונן כלוא בתוך הכלוב, כשהוא חבול ומדמם.

עוד נטען באישום, כי ביום שלמחרת הגיע אחד הנאשמים אל החווה, הוציא את המתלונן מתוך הכלוב, היכה אותו באמצעות מקל של מטאטא בגבו, בראשו ובכל חלקי גופו, ודרש מהמתלונן לנקות את החווה. בשל פחדו מפני הנאשמים, המתלונן ניקה את החווה כפי שנדרש. לאחר שהמתלונן סיים לנקות את החווה פנה אליו אחד הנאשמים ואיים עליו באומרו: "זה התשלום שלך וזה מה שיהיה כשאתה לא תבוא. זה התשלום". כתוצאה ממעשי הנאשמים וכתוצאה מנשיכת הכלב, נגרמו למתלונן חבלות מדממות בשתי רגליו ובכל חלקי גופו. המתלונן, שפחד מהנאשמים, לא פנה לקבלת טיפול רפואי.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר