גבר תוקף אשה (צילום: sdecoret/depositphotos.com)
גבר תוקף אשה (צילום: sdecoret/depositphotos.com)

כתב אישום: תושב עוספייה חטף את בת זוגו לשעבר

כתב אישום בגין ביצוע עבירות חטיפה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים והדחה בחקירה הוגש נגד אסי רוחאנא, בן 44 מעוספייה, לאחר שחטף ותקף את בת זוגו לשעבר, וגרם לה לחבלות קשות בכל חלקי גופה

פורסם בתאריך: 31.8.22 10:23

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אסי רוחאנא, בן 44 מעוספייה, בגין חטיפת בת זוגו לשעבר ותקיפתה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גדיר ברהום, הנאשם ו-א' (43) ניהלו קשר זוגי במשך כשנה וחצי, אשר הסתיים ביוזמתה בחודש יולי 2022. הנאשם ביקש מהמתלוננת לחזור אליו אך היא סירבה לכך, ובמשך כשנתיים הוא יצר איתה קשר בהזדמנויות שונות.

על פי כתב האישום, ב-19 באוגוסט 2022 הגיעה המתלוננת לביתה בחיפה, כשהיא נוהגת ברכבה. הנאשם הגיע לרחוב על מנת לחפש את המתלוננת, כשהוא נוהג בטנדר מסוג יונדאי, ועצר במקביל לרכבה של המתלוננת, תוך שהוא חוסם את האפשרות שלה לצאת מרכבה. הנאשם ניגש אל דלת הנהג ברכבה של המתלוננת, וכשהיא הבחינה בו היא הכניסה את מכשיר הטלפון הנייד שלה לתיק, הניחה את רצועת התיק על כתפה ואחזה בה בידה. הנאשם דרש ממנה לומר לו היכן היתה, ולאחר שתשובותיה לא הניחו את דעתו הוא אמר לה "ככה את רוצה?" ונטל ממנה את התיק בכוח.

הנאשם נכנס לרכבו ונסע מהמקום, והמתלוננת יצאה מרכבה בצעקות ובבכי. באותה העת נסע בסמוך רכב שחור שבו נהג אדם שזהותו אינה ידועה לפרקליטות. הוא שאל את המתלוננת אם היא זקוקה לעזרה, וזו השיבה בחיוב ונכנסה לרכב השחור. בשלב זה חזר הנאשם בנסיעה מהירה לכיוון הרכב השחור, ועצר סמוך לו. משהבחין נהג הרכב בנאשם הזועם, הוא ביקש מהמתלוננת לצאת מרכבו, אמר לנאשם שאין לו כל קשר למתלוננת ועזב את המקום. הנאשם ניגש אל בת זוגו לשעבר ודרש ממנה להיכנס לרכבו, אך היא סירבה וביקשה ממנו שישיב לה את התיק. הנאשם השיב לה כי לא יחזיר את התיק עד שתספר לו היכן היתה, ואז משך אותה בכוח לרכבו, הכניס אותה למושב הנוסע ללא הסכמתה, תוך שימוש בכוח בעוד היא צועקת. הנאשם נכנס למושב הנהג, נעל את הדלתות ונסע מהירה לכיוון יערות הכרמל. בכך, טוענת הפרקליטות, הוא כפה על המתלוננת בכוח או באיומים ללכת מהמקום שבו היא נמצאת.

במהלך הנסיעה ניסתה המתלוננת לפתוח את דלת הרכב, אך ללא הצלחה. בהמשך היא שאלה את הנאשם לאן בכוונתו לקחת אותה וביקשה שיחזיר אותה לביתה, אך הוא שב ודרש ממנה לספר לו על קורותיה באותו הלילה. השניים הגיעו ליערות הכרמל, ובכמה הזדמנויות עצר הנאשם את הרכב במקומות מיוערים וחשוכים, כל זאת ללא הסכמתה של המתלוננת ומבלי שאפשר לה לצאת מהרכב. היא חזרה והתחננה בפניו שלא יעשה לה דבר, שכן יש לה ילד וברצונה להמשיך לחיות. הנאשם המשיך לאיים עליה בכוונה להפחידה, ואמרו שהיא לא תצא משם חיה אלא רק בקבר ועל אלונקה, כי הוא לא מפחד מהמשטרה, הוא כבר הסתבך ואין לו מה להפסיד.

 

 

הנאשם דרש מהמתלוננת להקיש את קוד הכניסה לטלפון הנייד שלה כדי שיוכל להתחקות אחר התקשרויותיה עם אחרים. בשל הפחד שאחז בה היא הקישה את הקוד, הנאשם לקח את הטלפון, חיפש בשיחות הווטסאפ של המתלוננת, והבחין בהתכתבות שלה עם אחר. הנאשם, שחשד כי היא נמצאת בקשר עם גבר אחר, הכה אותה בראשה, בפניה, בידיה וברגליה, גרם לה לחבלות, והטיח בה בכעס כי היא "בוגדת" ו"זונה". נוסף על כך הוא נשך אותה בחוזקה בזרועה הימנית וגרם לה לחבלה.

באחת מהעצירות יצאה המתלוננת מהרכב והחלה לרוץ ולהתרחק מהרכב כדי לברוח מהנאשם. הוא רדף אחריה והיא נפלה. בשעה 6:00 התקשר אביה של המתלוננת, ולבקשתה אפשר לה הנאשם לשוחח עם אביה, ובהמשך החל לנסוע בחזרה לכיוון ביתה. הוא הורה לה לא לספר על מה שאירע ודרש ממנה למסור גרסה שקרית שלפיה כל שהתרחש ביניהם היה ויכוח. כמו כן הוא ציין כי זו תהיה גרסתו וכי עליהם לתאם גרסאות למקרה שהיא תיחקר בנדון. בכך הניע הנאשם את המתלוננת – או ניסה להניע אותה – כי בחקירה לא תמסור הודעה או תמסור הודעת שקר. בהגיעם עד סמוך לביתה פגש הנאשם בהורי המתלוננת שחיכו לה ברחוב. הוא אמר להוריה כי עליהם לתאם עמו גרסאות למקרה שהם ייחקרו. בכך הניע את הוריה של המתלוננת – או ניסה להניע אותם – כי בחקירה לא ימסרו הודעה או ימסרו הודעת שקר.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת סימני חבלה באזורים שונים בגופה, אשר חוטאו ונחבשו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות חטיפה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים והדחה בחקירה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר