כסף (צילום: vladirina32/depositphotos.com)
כסף (צילום: vladirina32/depositphotos.com)

פרופסור בטכניון נעצר בחשד להשמטת הכנסות מחשבונות בנק בחו"ל

לאחר חקירה שביצע פקיד שומה חקירות חיפה והצפון נעצר פרופ' יוסף נאור מהפקולטה למדעי המחשב בטכניון בחשד לעבירות לפי פקודת מס הכנסה, ובהן אי דיווח על קיומו של חשבון בנק בחו"ל והשמטת הכנסות מחשבונות בנק בחו"ל. הוא שוחרר בתנאים מגבילים, ובהם ערבויות כספיות וצו עיכוב יציאה מהארץ

פורסם בתאריך: 2.9.22 08:59

פרופ' יוסף נאור מהפקולטה למדעי המחשב בטכניון, נעצר ביום רביעי בחשד לעבירות לפי פקודת מס הכנסה, ובהן אי דיווח על קיומו של חשבון בנק בחו"ל והשמטת הכנסות מחשבונות בנק בחו"ל. על פי החשד, פרופ' נאור מחזיק מאז שנת 2012 בחשבון בנק בשווייץ, שאת קיומו הסתיר מרשות המסים במזיד ובכוונה להתחמק מתשלום מס. היקף הכספים שהוחזקו בחשבון הבנק בשווייץ בשנת 2019 היה כשישה מיליון דולר.

נוסף על כך עולה החשד כי לפרופ' נאור יש הכנסות מייעוץ לחברת מייקרוסופט בשנים 2019-2013 שהופקדו בחשבונות בנק שונים בארצות הברית ושגם עליהן הוא לא דיווח לרשות המסים מתוך כוונה לכאורה להתחמק מתשלום מס.

 

 

החקירה נגד פרופ' נאור מנוהלת על ידי פקיד שומה חקירות חיפה והצפון, והיא נפתחה בעקבות הכללתו ברשימה של בעלי חשבונות בנק בחו"ל שהתקבלה על פי הסכמים לחילופי מידע בין מדינות ורשויות מס שעליהם חתמה מדינת ישראל.

החשוד הובא בפני שופט בית משפט השלום בחיפה ושוחרר בתנאים מגבילים, ובהם ערבויות כספיות, צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום והפקדה כספית של חצי מיליון שקל או שעבוד נכס נדל"ן בשווי שלא יפחת ממיליון שקל למשך 180 יום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר