השמשה האחורית המנופצת (צילום: דוברות המשטרה)
השמשה האחורית המנופצת (צילום: דוברות המשטרה)

החשד: השליך אבן על נהגת והשחית את רכבה, כי עקפה אותו

צעירה בת 26 העזה לעקוף עם מכוניתה את החשוד בזמן שרכב על אופנוע, והוא כעס מאוד. הוא חיכה לה שתעצור ברמזור, השליך עליה אבן, השחית את רכבה באמצעות האופנוע שלו, וכשיצאה מהרכב כדי לתעד את המתרחש, ניסה לחטוף לה את הטלפון הנייד. מעצרו הוארך עד ליום ראשון

פורסם בתאריך: 7.9.22 15:12

תושבת חיפה הותקפה על ידי אדם, רק בגלל שעקפה אותו בזמן נסיעה. המשטרה פתחה אתמול (שלישי) בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 על תושבת חיפה שהותקפה מכיוון שעקפה נהג אחר בזמן נסיעה. הבוקר נעצר חשוד במעשה, גם הוא תושב חיפה.

מהחקירה עולה כי הקורבן, צעירה בת 26, עקפה עם מכוניתה את החשוד בזמן שזה רכב על אופנוע. הוא כעס מאוד, וכשהגיע לרמזור הוא חיכה לנהגת שתעצור, השליך עליה אבן והשחית את רכבה באמצעות האופנוע שלו. כשהנהגת יצאה מהרכב כדי לתעד את המתרחש ניסה החשוד לחטוף לה את הטלפון הנייד שברשותה.

בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עצרה המשטרה הבוקר את החשוד בביצוע המעשה, תושב חיפה בן 23. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה, ומעצרו הוארך עד ליום ראשון.

 

הרכב שהושחת (צילום: דוברות המשטרה)

הרכב שהושחת (צילום: דוברות המשטרה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוכב דו גלגלי

    רוכבי אופנוע לא מתעצבנים סתם כי עקפו אותם. הם מתעצבנים כשעוקפים אותם בצורה שמסכנת את חייהם.

  2. ליישם מעקב אחרי נוהגים בפרעות

    מציע למשרד התחבורה להזמין נהגים מעל הגילאים למבחני נהיגה ותמרורים רנדומליים + מבחני ראייה לנהגים ותיקים מעל גיל 70. מבטיח לכם שמאות ייפסלו כולל אלפי נהגים צעירים מופרעים.
    המצב בכבישים זה חובה ליישם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר