המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)
המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)

שוטר הורשע באיומים על מאבטחים בבני ציון

השוטר השוטר אלכסיי שרנדוב הורשע בית משפט השלום בחיפה באיומים על מאבטחים של המרכז הרפואי בני ציון. מכתב האישום עולה כי שרנדוב איים המאבטחים בנשקו ואמר "בא לי לשים לכם אחד ברגליים", תוך שסימן תנועה של אקדח עם אצבעותיו אל עבר רגליהם

פורסם בתאריך: 2.10.22 14:35

בית משפט השלום בחיפה הרשיע את השוטר אלכסיי שרנדוב בעבירת איומים, וזאת לאחר שאיים על מאבטחים של המרכז הרפואי בני ציון.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, שרנדוב לא הורשה ללוות את בתו לבני ציון בשל נוהלי הקורונה שחלו באותה התקופה, ולפיהם כל מטופל היה רשאי להיכנס עם מלווה אחד בלבד. בעקבות זאת התפתח ויכוח קולני בין השוטר למאבטחים במקום. שרנדוב איים עליהם בנשקו ואמר "בא לי לשים לכם אחד ברגליים", תוך שסימן תנועה של אקדח עם אצבעותיו אל עבר רגלי המאבטחים.

 

 

בתשובה לכתב האישום כפר השוטר במיוחס לו וטען כי המאבטחים הם אלו שאיימו עליו. המחלקה לחקירות שוטרים, באמצעות עו"ד אורי הכהן, ביקשה לדחות את גרסתו וטענה כי הראיות הדיגיטליות וגרסאותיהם של המתלוננים מבססות בבירור את המעשים שביצע שרנדוב.

בית המשפט הרשיע אותו בעבירת איומים וציין כי "שומה על השוטר שנשא נשק, כלוחם וכאדם בוגר, להפגין שליטה וריסון על מעשיו ועל לשונו, ולא להשתלח במאבטחים ולאיים עליהם שיירה בהם, כשהנשק שהוא נושא חגור על מותניו, והכל בשל העובדה שהמאבטחים נצמדו להוראות וסירבו להכניסו לשטח בית החולים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר