זירת האירוע ברחוב הנביאים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת האירוע ברחוב הנביאים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הדר: אביה של נרצחת נפצע אנושות מירי ברחוב הנביאים

הדיווח על הירי התקבל במוקד 100 של המשטרה, ולפי גורמי רפואה שהוזעקו למקום, הגבר - סלאח אבו חיט, 64, אביה של חנאן אבו חיט שנרצחה לפני כמה חודשים בחיפה - נפצע באורח אנוש ומבוצעות בו פעולות החייאה. שוטרי מרחב כרמל פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה. הרקע למעשה הוא פלילי

פורסם בתאריך: 20.7.23 09:39

המשטרה פתחה היום (חמישי) בחקירת אירוע ירי ברחוב הנביאים בהדר שבו נפצע גבר באורח אנוש. הקורבן הוא סלאח אבו חיט, בן 64, אביה של חנאן אבו חיט שנרצחה לפני כחודשיים וחצי בעת שישבה במכוניתה.

הדיווח על הירי התקבל במוקד 100 של המשטרה, ולפי גורמי רפואה שהוזעקו למקום, הגבר נפצע באורח אנוש ומבוצעות בו פעולות החייאה.

שוטרי מרחב כרמל פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ (המעבדה לזיהוי פלילי). הרקע למעשה הוא פלילי.

 

 

ממד"א נמסר כי בשעה 9:10 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על פצוע מירי ברחוב הנביאים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מפנים את הפצוע לקריה הרפואית רמב"ם תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובשי רפואת חירום במד"א ישעיהו קרשינסקי ומרדכי ויסבלום: "הפצוע שכב מחוסר הכרה כשהוא עם פצעי ירי בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה, כשמצבו קריטי".

חובש איחוד הצלה יוסי מור: "ביצענו פעולות החייאה בזירה בגבר שנפצע אנושות. לדברי עוברי אורח, הוא נפצע באירוע אלימות. הפצוע פונה לחדר הלם בבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה".

 

זירת הירי ברחוב הנביאים (צילום: דוברות המשטרה)

זירת הירי ברחוב הנביאים (צילום: דוברות המשטרה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יהודית

    אולי במקום לשלוח מאות שוטרים לשמור על מפגינים לא אלימים, תתחילו לעבוד מול פושעים אמיתיים

  2. זו האמת וחייבים רפורמה עמוקה

    אין משטרה ואין בתי משפט
    יש הפקרות מוחלטת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר