נעצר לאחר שניסה להצית תחנת משטרה בחיפה (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)
נעצר לאחר שניסה להצית תחנת משטרה בחיפה (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)

גנב רכב, דרס למוות הולכת רגל – וברח מהמקום

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד שלומי לוי, בן 21 מטירת כרמל, בגין עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה, פריצה לרכב ועוד, וזאת לאחר שגנב רכב, נהג בפראות אף שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, דרס למוות הולכת רגל וברח מהמקום

פורסם בתאריך: 14.9.23 10:11

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד שלומי לוי, בן 21 מטירת כרמל, בגין עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה, פריצה לרכב ועוד, וזאת לאחר שגנב רכב ודרס למוות הולכת רגל.

לפי כתב האישום שהגישה עו"ד דורית לוי פרנק מהפרקליטות, לפני מספר שבועות פרץ לוי לרכב בטירת כרמל וגנב ממנו מפתח של רכב אחר. באמצעות השלט של המפתח פרץ לוי לרכב השני, ולמרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה הוא נהג בו ברחבי העיר. במהלך נסיעתו פגע לוי ברכב שחנה בצד, חצה צומת ברמזור אדום ופגע בעמוד שהוצב על אי תנועה. לוי המשיך בנסיעתו במהירות, איבד שליטה על הרכב, סטה מכיוון נסיעתו, עלה על שטח ההפרדה ופגע בתמרור.

 

 

הוא המשיך בתנועה לנתיב הנגדי ופגע באשה שחצתה את הכביש במעבר חציה. למרות הפגיעה המשיך לוי בנסיעה ונעצר רק כשהרכב נתקע בחומת אבן. כתוצאה מהתאונה נגרם מותה של הולכת הרגל במקום. לוי, שידע כי הוא פגע בה, יצא מהרכב וברח מהמקום. בשלב מאוחר יותר הוא נעצר על ידי המשטרה בביתו.

ללוי יוחסו עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה ללא ביטוח, פריצה לרכב לשם גניבה, ניסיון לפריצה לרכב לשם גניבה, גניבת רכב, גרימת נזק לרכוש, אי ציות לתמרור אור אדום ואי מתן זכות קדימה במעבר חציה. במקביל הוגשה נגדו גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר