תקיפת פקח המטרונית (צילום: כוח לעובדים)
תקיפת פקח המטרונית (צילום: כוח לעובדים)

נוסע במטרונית שסירב לשלם היכה פקח

הפקח עלה על קו 5 בשכונת הדר וביקש לראות אישור תיקוף מנוסע. זה סירב לשלם, והפקח הזמין ניידת משטרה, ובתגובה הנוסע קילל אותו. כשהפקח ירד מהאוטובוס, הנוסע ירד אחריו, תקף אותו באגרופים ונמלט. תלונה הוגשה למשטרה

פורסם בתאריך: 28.11.23 13:40

פקח במטרונית בחיפה הותקף אתמול (שני) סמוך לגשר פז בעיר. הפקח עלה על קו 5 בשכונת הדר וביקש לראות אישור תיקוף מנוסע. זה סירב לשלם, והפקח הזמין ניידת משטרה כנדרש. הנוסע קילל את הפקח, וכשזה ירד מהאוטובוס גם הנוסע ירד, תקף את הפקח באגרופים ונמלט. תלונה הוגשה במשטרת חיפה.

ר', הפקח שהותקף: "אנחנו רגילים כבר לקללות, בעיקר על רקע גזעני כערבים, ולומדים לשתוק. בשבועיים של המלחמה הקללות החריפו, ואנחנו ממשיכים לעשות את העבודה שלנו. נדמה היה שכבר יצרנו שגרה והדברים התיצבו, אבל תקיפה שלנו באלימות היא חציית גבול. לא יכול להיות שהעבודה שלנו היא עבודה מסכנת חיים".

ראש ענף תחבורה בארגון כוח לעובדים איתי כהן: "כולנו עוברים ימים קשים, אך האלימות באוטובוסים נמשכת. אנו קוראים למשרד התחבורה להתעורר. באווירה המתוחה ממילא נדרשת קריאה להרגעת הרוחות בתחבורה הציבורית. חשוב עוד יותר לממש את המימון שהובטח להגנה על עובדי התחבורה הציבורית, וכמובן להכיר בהם סוף סוף. כעובדי ציבור הם היו הראשונים להתגייס ולהקפיץ אנשי מילואים ומפונים. לא נתפשר על כך, מדובר בעתיד התחבורה הציבורית בישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הורה

    אני רוצה לראות כתבה מקיפה על ההתנהגות של הפקחים. במיוחד כלפי ילדים. ילדים שאחרי מפגש עם פקח נמצאים בחרדה מפני שימוש באוטובוס.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר