זירת הרצח ברחוב ניסנבוים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת הרצח ברחוב ניסנבוים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כתב אישום: רצח את אשתו ופצע את בנו

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אשר בוחבוט בגין רצח בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות, לאחר שרצח את אשתו רחל ז"ל ופצע את בנו שניסה למנוע את הרצח

פורסם בתאריך: 11.1.24 16:54

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אשר בוחבוט, בן 49 מחיפה, בגין רצח בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות, לאחר שרצח את אשתו רחל ז"ל ופצע את בנו שניסה למנוע את הרצח. הרצח אירע בדירת המשפחה ברחוב ניסנבוים בנוה שאנן. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד שגב אדלר מפרקליטות מחוז חיפה (פלילי), היחסים בין בני הזוג היו מתוחים ומעורערים, והנאשם חשד, ללא בסיס, כי אשתו אינה נאמנה לו. ב-27 בדצמבר, על רקע החשד, הנאשם דרש מאשתו למסור לידיו את מכשיר הטלפון הנייד שלה. זו מסרה לידיו את המכשיר, והנאשם העביר את מכשירי הטלפון של כל בני המשפחה למשמורת אצל מכר מבית הכנסת שבו התפלל.

 

 

הנאשם חשד שאשתו מחביאה טלפון נוסף, בין השניים התגלע סכסוך, ואז גמלה בלבו החלטה להמית אותה. הוא ניגש למטבח, נטל סכין וחזר לסלון, שם עמדה אשתו עם בנם הקטין. כשהבחין הבן בסכין הוא צעק לנאשם "אבא לא, אבא לא", אך זה התקרב לאשתו ודקר אותה בחזה. המנוחה נפלה ארצה על גבה חבולה וקראה בשמו של בנה.

הנאשם התכופף ודקר את אשתו פעמים רבות למרות תחינותיו של בנו, שצעק וניסה לתפוס את הסכין בידו כדי למנוע מאביו להמשיך לפגוע באמו. הנאשם המשיך ודקר את אשתו פעמים רבות בחפץ אחר, ואף בעט בה כאשר התבוססה בדמה. הבן יצא מהדירה כדי להזעיק עזרה, ובכל אותו הזמן שהו שני ילדיהם הקטינים האחרים של בני הזוג בחדר השינה שלהם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר