זירת הרצח ברחוב ניסנבוים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת הרצח ברחוב ניסנבוים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

נוה שאנן: גבר נעצר בחשד שרצח את אשתו

גבר בן 49 נעצר בחשד לרצח אשתו שנמצאה ללא רוח בדירה ברחוב ניסנבוים בנוה שאנן. בזירה טופל גם נער כבן 15 שנפצע באורח קל. חובשי איחוד הצלה: "עקב אופי האירוע פעלו במקום צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית שסייעו לבני המשפחה"

פורסם בתאריך: 27.12.23 23:15

שוטרי תחנת חיפה במחוז חוף עצרו לפני זמן קצר (רביעי) תושב חיפה בחשד לרצח אשתו בדקירות. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האשה, כבת 40, שנמצאה בדירה ברחוב ניסנבוים בנוה שאנן, כשהיא ללא סימני חיים ועם פציעות חודרות. בזירה טופל גם נער כבן 15 שנפצע באורח קל.

שוטרי הסיור של תחנת חיפה עצרו תוך זמן קצר את בעלה, בן 49, בחשד למעורבותו באירוע. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בפני בית משפט השלום בחיפה.

חובש בכיר במד"א עומר שבת: "הובילו אותנו לאשה ששכבה על הרצפה, כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק, ללא נשימה ועם פציעות חודרות. ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא היתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

חובשי איחוד הצלה אלי בן שטרית ואביאל אזולאי מסרו: "לדברי השכנים ובני משפחתה, היא אותרה ללא רוח חיים כתוצאה מאלימות. למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות שמהן היא סבלה. עקב אופי האירוע פעלו במקום צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שסייעו לבני המשפחה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר