תחנת דלק (צילום: FreePik)
תחנת דלק (צילום: FreePik)

משה מצה נעצר בחשד להשמטת הכנסות מחשבון בנק בחו"ל

איש העסקים משה מצה, מנהל חברת נ. מצה שעוסקת בהפעלת תחנת דלק ובהשכרת נכסים, חשוד בהשמטת הכנסות מחשבון בנק באנגליה בסכום של כשני מיליון שקל, ובניהול ספרים כוזבים תוך שימוש במרמה, בעורמה ובתחבולה בכוונה להתחמק ממס. הוא שוחרר בערבות של 400,000 שקל

פורסם בתאריך: 30.1.24 13:28

רשות המסים הודיעה כי איש העסקים החיפאי משה מצה נעצר בחשד להשמטת הכנסות מחשבון בנק בחו"ל ולניהול ספרים כוזבים. מצה שוחרר ממעצר על ידי בית המשפט בערבות אישית של 200,000 שקל ובערבות צד ג' של 200,000 שקל שנחתמה על ידי אשתו.

מצה, מנהל חברת נ. מצה בע"מ שעוסקת בהפעלת תחנת דלק ובהשכרת נכסים, הובא היום (שלישי) בפני שופטת בית משפט השלום בחיפה מריה פיקוס בוגדאנוב בחשד להשמטת הכנסות מחשבון בנק בחו"ל בסכום של כשני מיליון שקל, ולניהול ספרים כוזבים תוך שימוש במרמה, בעורמה ובתחבולה בכוונה להתחמק ממס.

 

 

מבקשת המעצר, שהוגשה על ידי פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ברשות המסים, עולה כי במסגרת חילופי מידע בין מדינות התקבל מידע ולפיו מצה הוא הבעלים של חשבון בנק באנגליה, שיתרתו עומדת על 450,000 פאונד – כשני מיליון שקל. על פי החשד, מצה לא דיווח על יתרת חשבון הבנק ועל הרווחים שנבעו ממנו בדוחות שהגיש לשנים 2022-2019 ובהצהרות ההון שהגיש בשנים 2017 ו-2020, וזאת בכוונה להתחמק ממס. בחיפוש שנערך בביתו נמצאו מסמכים הקושרים אותו אל חשבון הבנק, ובכלל זה כרטיס אשראי מהחשבון.

נוסף על כך, על פי החשד, בשנים 2023-2019 נדרשו בספרי החשבונות של החברה ובדוחות שהוגשו לפקיד השומה הוצאות שכר כוזבות בסכום כולל של 1.5 מיליון שקל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר