פדופיל (צילום אילוסטרציה: Freepik)
פדופיל (צילום אילוסטרציה: Freepik)

כתב אישום נגד פדופיל שהפר את צו הפיקוח

תושב חיפה נאשם בהפרת צו פיקוח ומעקב על פי חוק הגנה על הציבור מפני עברייני מין. לפי כתב האישום, הוא צרך סם מסוג קנאביס, שתה משקאות אלכוהוליים, החזיק טלפון סלולרי מבלי שהותקן בו חסם המונע גלישה ברשתות חברתיות ויצר קשר עם קטינים

פורסם בתאריך: 18.2.24 09:45

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה כתב אישום נגד תושב העיר בגין הפרת צו פיקוח ומעקב על פי חוק הגנה על הציבור מפני עברייני מין.

על פי כתב האישום, בינואר 2021 הוציא בית משפט השלום בתל אביב נגד הגבר צו פיקוח על פי חוק ההגנה על הציבור מפני עברייני מין. במסגרת הצו, שהוארך ביולי 2022 ללא הגבלת זמן, הוטלו עליו תנאים מגבילים האוסרים עליו להשתמש בסמים, לצרוך אלכוהול, לגלוש ברשתות חברתיות (חסם יותקן בכל מכשיר שברשותו) וליצור קשר עם קטינים.

 

 

למרות שהנאשם היה מודע להגבלות, הוא צרך סם מסוג קנאביס ושתה משקאות אלכוהוליים בהזדמנויות שונות, והחזיק טלפון סלולרי מבלי שהותקן בו חסם המונע גלישה ברשתות חברתיות. לפי כתב האישום, הנאשם התחבר עם קטין יליד 2007, הזמין אותו לביתו, והשניים צפו יחדיו במשחק כדורגל בטלוויזיה. בהזדמנות אחרת הכיר הנאשם קטין יליד 2008 וקטין יליד 2007 על רקע תפילה משותפת בבית הכנסת בחיפה. הוא התחבר איתם, פנה אליהם בבית הכנסת, לחץ את ידם, חיבק אחד מהם ושוחח עמם על הלימודים בבית הספר ועל מקום מגוריהם.

"במעשיו הפר הנאשם במספר רב של הזדמנויות ביודעין את תנאי צו הפיקוח", כתב ממונה בפרקליטות מחוז חיפה (פלילי) עו"ד שגב אדלר. בהודעתה לנאשם כתבה הפרקליטות כי "קיימת אפשרות ולפיה לאחר הכרעת דין מרשיעה, המאשימה תבקש מבית המשפט להשית על הנאשם עונש של מאסר בפועל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר