עצור (צילום: BrianAJackson/depositphotos.com)
עצור (צילום: BrianAJackson/depositphotos.com)

בני זוג משועפאט ומלוד חטפו ודקרו ילדה בחיפה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הצהרת תובע נגד בני זוג תושבי שועפאט ולוד בחשד לחטיפה ולדקירה של ילדה בחיפה. מהחקירה עולה כי השניים פיתו את הקטינה להגיע לדירה שהכינו מראש, ושם דקרו אותה בכל חלקי גופה. לאחר מכן נמלטו בני הזוג מהדירה בעודה מתבוססת בדמה

פורסם בתאריך: 26.2.24 07:31

בתום חקירה של היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כרמל במשטרה הוגשה הצהרת תובע נגד בני זוג תושבי שועפאט ולוד בחשד לחטיפה ולדקירה של ילדה בחיפה.

החקירה נפתחה ב-14 בינואר עם קבלת דיווח על ילדה דקורה באורח קשה בתוך דירה בחיפה. החקירה הוטלה על היל"פ של מרחב כרמל, ובתום חקירה שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו השוטרים לחשוף את זהותם של החשודים. הם נעצרו ב-24 בינואר, הובאו לחקירה במשרדי היחידה ובסיומה נכלאו.

 

 

מהחקירה עולה כי החשודים הצליחו לשכנע את הקטינה באמצעות פיתויים שהובטחו לה וגרמו לה להגיע לדירה שהכינו מראש בחיפה. לאחר שהכניסו אותה לדירה הם דקרו אותה בכל חלקי גופה, ולאחר מכן נמלטו בעודה מתבוססת בדמה. הילדה הצליחה להזעיק את המשטרה, ושוטרי תחנת חיפה חילצו אותה.

בהתאם לממצאי החקירה ולחומר הראיות האריך בית משפט השלום בחיפה את מעצרם של השניים מעת לעת, ובסוף השבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשודים, וזאת טרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר