ניידת משטרה (צילום: svershinsky/depositphotos.com)
ניידת משטרה (צילום: svershinsky/depositphotos.com)

חשד לרצח: בת 30 נורתה למוות ברחוב אלנבי

אשה כבת 30 נורתה לפנות בוקר סמוך למועדון ברחוב אלנבי. היא נפצעה אנושות, ובהמשך נקבע מותה בקריה הרפואית רמב"ם. המשטרה פתחה בחקירה, וההערכה היא כי האשה לא היתה היעד לירי אלא הבחור שעמו היא היתה

פורסם בתאריך: 9.3.24 08:28

אשה כבת 30 נורתה היום (שבת) לפנות בוקר סמוך למועדון ברחוב אלנבי בחיפה. האשה נפצעה אנושות, ובהמשך נקבע מותה בקריה הרפואית רמב"ם. במשטרה מעריכים כי האשה לא היתה היעד לירי אלא הבחור שעמו היא היתה. המשטרה חוקרת חשד ולפיו הירי התרחש בעקבות קטטה שהתפתחה לפני הירי ולאחריה חזר אחד המעורבים למקום ופתח באש.

ממד"א נמסר כי בשעה 4:56 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון על אשה שנפצעה באירוע אלימות ברחוב אלנבי וכי חובשים ופרמדיקים העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים במצב אנוש עם פציעות חודרות, תוך פעולות החייאה.

(עדכון 9:38): לזירת הרצח הגיעו מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי ומפקד מרחב כרמל, נצ"מ אלי מגן.

(עדכון 11:24): לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות: "הארגון מתרעם על אוזלת ידה של המשטרה שאינה עושה די כדי להילחם באלימות הקטלנית בחברה האזרחית, ועל גורמי הממשל שלא שעו לאזהרות על פגיעה בחפים מפשע. הארגון מביע צער עמוק על הרצחה של האישה הצעירה, אם לילדים, ליד המועדון בחיפה. זוהי הוכחה נוספת לכך שנשק חם טומן בחובו סכנה גדולה לציבור וזוהי תוצאת הרת האסון של ההתחמשות המואצת ללא בקרה וללא פיקוח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר