מועדון הגולדן שנסגר (צילום: דוברות המשטרה)
מועדון הגולדן שנסגר (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה סגרה לצמיתות את המועדון שלידו נרצחה הודיה גבאי

לאחר הרצח של הודיה גבאי ז"ל, אם לחמישה ילדים קטינים, סמוך למועדון הגולדן בדרך אלנבי, הורה מפקד מחוז חוף במשטרה ניצב דני לוי על סגירתו לצמיתות. הסיבה: בעל המקום הגיש בקשה לרישיון עסק למסעדה, אך בפועל שימש המקום כמועדון בניגוד לחוק

פורסם בתאריך: 26.5.24 14:06

בעקבות רציחתה של הודיה גבאי ז"ל, אם לחמישה ילדים קטינים, סמוך למועדון הגולדן בדרך אלנבי, הורה מפקד מחוז חוף במשטרה ניצב דני לוי על סגירה לצמיתות של המועדון.

כזכור ב-9 במרץ, בשעות הבוקר המוקדמות, נרצחה גבאי ביריות בקרבת המועדון שבו היא עבדה כברמנית. המשטרה פענחה את הרצח, ופרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד עבד אל-ראזק אכרס, תושב טייבה, בגין הרצח.

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד אבי אור זך מפרקליטות מחוז חיפה פלילי, ב-9 במרץ בשעות הבוקר המוקדמות שהו הנאשם וחברו מחוץ למועדון הגולדן. לאחר זמן מה התפתח עימות גופני ומילולי בין מספר אנשים ששהו מחוץ למועדון הגולדן לבין הנאשם וחברו, והשניים הותקפו. הנאשם וחברו עזבו את המקום, הנאשם הצטייד בנשק, ואז חזרו השניים למועדון ברכבו של החבר, כאשר החבר נוהג והנאשם מחזיק בנשק.

 

 

באותו הזמן יצאה גבאי מהמועדון ונעמדה בסמטה סמוכה. הנאשם ירד מהרכב, התקדם לכיוון המועדון, וממרחק של מטרים ספורים ירה לפחות 15 כדורים לעבר החלונות ודלת הכניסה של המועדון. אחד מהקליעים פגע בגבה של גבאי, שהתמוטטה, נפלה ובהמשך נקבע מותה. בסיום הירי ברחו הנאשם וחברו ברכב, ואף החליפו רכבים בהמשך.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של רצח באדישות, חבלה בכוונה מחמירה ועבירות נשק. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כעת נמסר מהמשטרה כי בעל המקום הגיש בקשה לרישיון עסק למסעדה, אך בפועל שימש המקום כמועדון בניגוד לחוק.

 

זירת הרצח ברחוב הירדן (צילום: דוברות המשטרה)

זירת הרצח ברחוב הירדן (צילום: דוברות המשטרה)

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. להעמיד לדין את רישוי עסקים בעירייה

    יש אגף רישוי עסקים בחיפה.
    מדןע לא מגישים כתבי אישום נגד אגף רישוי עסקים?
    אתם יודעים כמה עסקים פועלים בחיפה ללא רשיון עסק?
    אתם יודעים כמה עסקים פועלים בחיפה עם אשיון לסוג עסק אחר או בכלל בניין מגורים?

  2. חיפאי לצערי

    עיריית חיפה לא אוכפת שום כלום. אנשים חונים איפה שבא להם, קטנועים נוסעים על מדרכות חופשי. עסקים זורקים את כל הזבל שלהם החוצה ומלכלכלים את כל הכביש. הומלסים בכל מקום . ערבים משתוללים כל לילה בכבישי חיפה. ומה עיריית חיפה עושה בנידון ???? כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר