זירת הרצח בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)

הנרצחת: אודיה גבאי, אמא לחמישה. נעצרו מספר חשודים

אודיה גבאי, תושבת קרית אתא בת 33, היא האשה שנורתה למוות הבוקר בדרך אלנבי, כשיצאה מהמועדון שבו עבדה כברמנית. גבאי אינה מוכרת למשטרה, וההערכות הן שהיא לא היתה מעורבת בשום אירוע חריג שקדם לירי

פורסם בתאריך: 9.3.24 17:13

אודיה גבאי, תושבת קרית אתא, בת 33, היא האשה שנורתה למוות הבוקר (שבת) בדרך אלנבי בחיפה. גבאי, אם לחמישה ילדים, נפגעה מהירי כאשר יצאה מבילוי במועדון שבו עבדה כברמנית.

על פי המשטרה, ייתכן שהירי בוצע על רקע קטטה שהתפתחה במקום מוקדם יותר. גבאי אינה מוכרת למשטרה וההערכות הן שהיא לא היתה מעורבת בשום אירוע חריג שקדם לירי.

בהמשך נמסר מהמשטרה כי פעילות מהירה של היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) כרמל במחוז חוף הביאה למעצרם של כמה חשודים במעורבות ברצח, וכי המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

 

 

שכנתה של גבאי אמרה לכאן 11: "היתה לי הרגשה לא טובה לגביה בזמן האחרון. לא אהבתי שהיא עובדת במועדונים, אבל היא היתה צריכה לפרנס את הילדים, וזה היה מה שהיא היתה יכולה לעשות. בבוקר שמעתי צעקות של הילדה הגדולה, אבל לא העליתי בדעתי שזה מה שקרה".

לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות, אמרה לכאן 11: "זו הוכחה נוספת לכך שנשק חם טומן בחובו סכנה גדולה לציבור, וזוהי תוצאת הרת האסון של ההתחמשות המואצת ללא בקרה וללא פיקוח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה יהיה הסוף כל יחמיים חיסול ורצח והצתה

    חיפה ירדה מהפסים. מתנהל כאן טבח של חיסולים ירי פשיעה הצתות וטרור פלילי אולי גם לאומני.
    חייבים להכניס יסמ ולחסל את ארגוני הפשיעה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר