מקום ההתבצרות של החשוד (צילום: דוברות משטרת ישראל)
מקום ההתבצרות של החשוד (צילום: דוברות משטרת ישראל)

סוף טוב: המשטרה השתלטה על התוקף המתבצר

שוטר ושוטרת שהוזעקו למרכז הרפואי בני ציון הותקפו על ידי אדם כבן 30, והשוטר נפצע מפגיעת מסור. השוטרת ירתה באוויר, והאיש נמלט והתבצר בבית לאחר שפצע קשה אחד מדייריו. אחרי שעתיים השתלטו עליו השוטרים ואנשי הימ"מ

פורסם בתאריך: 12.3.18 09:01

הבוקר (שני) התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על אדם כבן 30 שמתנהג באופן מוזר ומנסה להיכנס אל המרכז הרפואי בני ציון בחיפה.

שוטר ושוטרת שהגיעו למקום הותקפו על ידו, והשוטר נפצע בראשו מפגיעת מסור ידני שהיה בידיו של התוקף. השוטרת ביצעה ירי באוויר, והחשוד נמלט מהמקום. כוחות משטרה סורקים את האזור על מנת לאתר ולעצור אותו.

מהמשטרה נמסר כי לא מובר באירוע לאומני וכי התוקף לוקה ככל הנראה בנפשו.

 

 

עדכון (10:20): החשוד אותר ומתבצר כעת באחד הבתים בעיר, לאחר שככל הנראה פצע את בעלי הבית – שני קשישים שפונו כעת לקבלת טיפול רפואי.

מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר כי קשיש שהופנה לטיפול לאחר שהותקף נמצא במצב קשה, והוא מורדם ומונשם. מדוברות מד"א נמסר כי מצב הפצועה השנייה הוא קל.

כוחות משטרה נמצאים במקום לקראת המשך פעילות בהתאם להתפתחות.

פאראמדיק מד"א שמואל דרור: "קיבלנו דיווח על אדם שמשתולל בבני ציון. כשהגענו למקום המשטרה ניסתה להשתלט עליו. לאחר שהוא ברח הפנו אותנו לרחוב סמוך, ושם, בתוך הדירה, ראינו גבר כבן 80 שסבל מחבלת ראש והיה בהכרה מעורפלת. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים והוא פונה במצב קשה לרמב"ם כשהוא מורדם ומונשם. אשה נוספת כבת 80, שהיתה בדירה ונפצעה באורח קל בגפיים, טופלה במקום ופונתה באמבולנס מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה".

עדכון (10:33): מפקד תחנת חיפה נצ"מ אמיר גולדשטיין מקיים הערכת מצב בשטח, ויחידת המשא ומתן של משטרת ישראל בדרכה למקום.

עדכון: (12:02) לאחר שעתיים של התבצרות השתלטו כוחות של המשטרה והימ"מ על החשוד והוציאו אותו מהדירה. במהלך ההשתלטות הושלך פנימה רימון הלם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר