שוטרים בסיור (צילום: אמיל סלמן)
שוטרים בסיור (צילום: אמיל סלמן)

מפקדה משימתית הוקמה בהדר כדי למנוע גניבת תיקים

לנוכח הגידול במספר אירועי גניבת תיקים בהדר הקימה משטרת חיפה מפקדה משימתית בשכונה. המפקדה פועלת מנקודת המשטרה ברחוב החלוץ פינת רחוב שמריהו לוין בכל יום בשעות 18:00-9:00

פורסם בתאריך: 1.8.18 19:55

משטרת חיפה הקימה מפקדה משימתית בשכונת הדר לנוכח הגידול במספר אירועי גניבת תיקים בשכונה, במיוחד בשעות היום. נוסף על כך תגברה המשטרה את פעילותה ברחבי הדר בתקופת החופש הגדול. כך עולה מדיון בנושא שקיימה ועדת הביטחון העירונית בראשותו של חבר המועצה ד"ר איתי גלבוע.

מנהל אגף הביטחון העירוני יאיר זילברמן שדיווח על הקמת המפקדה החדשה ציין שהיא פועלת מנקודת המשטרה ברחוב החלוץ פינת רחוב שמריהו לוין בכל יום בשעות 18:00-9:00. כוח המשימה מורכב משוטרי יחידת הבילוש, משוטרי הסיור הרגלי ומפקחי הפיקוח הכללי, סיירת הביטחון ורשות החנייה.

גלבוע: "נושא הביטחון בהדר עלה בישיבה האחרונה של ועדת הביטחון. נציגי המשטרה עדכנו שבכוונתם לתגבר את הסיורים המשטרתיים הגלויים והסמויים בשכונה. ביקשתי מזילברמן שיתגבר גם הוא את סיורי ניידות האבטחה העירוניות גם מבחינת שעות וגם מבחינת כוח אדם. אנו מתכוונים להילחם בתופעה הפלילית הפסולה ולהגביר את הביטחון האישי של התושבים והמבקרים בשכונת הדר".

 

 

מנכ"ל התאגיד העירוני קהילת הדר יעקב ברודר: "לפני כשנה ביקרו בהדר השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפקדים מהמחוז, והעלינו בפניהם את הבעיה. הם החליטו לתגבר משמעותית את השיטור בהדר, בעיקר ברחובות שראינו בהם יותר צורך בכך, כמו רחובות שמתנהל בהם מסחר".

גניבת תיקים היא לא תופעה חדשה בהדר.

"נכון, אבל בשנים האחרונות עברו להתגורר בשכונה תושבים חדשים והבעיה הוצפה. פתאום אנשים החלו לדווח שזה מפריע להם. זה קרה גם בעבר אבל אף אחד לא דיווח. המענה המתבקש הוא תגבור כוחות השיטור, ואני שמח שהמשטרה נענתה לבקשתנו. נפתחה הנקודה החדשה בהדר, המפקדה פועלת משם, וכבר עכשיו רואים תוצאות בשטח. יש ירידה בפשיעה".

למה מתרכזים דווקא בגניבת תיקים?

"כי בתחילת הקיץ הגענו לשיא של דיווחים על גניבת תיקים, בעיקר ברחוב הרצל. זהו הרחוב שבו יש הכי הרבה הולכי רגל בחיפה, והיו מי שניצלו את המצב כדי לגנוב את התיקים. המשטרה התערבה כדי לתת מענה לתופעה המטרידה הזו, ולמיטב ידיעתי הפעילות הצליחה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. חיפאי מאוכזב

    משטרה שלוחית ותישאר שלוחית. אזה הבדל בין שוטר אמריקאי חזק מיומן מקצועי ועוד לבין שוטר ישראלי אומלל לא מקצועי לא חזק לא מיומן. בקיצור השלוחה החדשה בהדר טובה לקפה ותה חם בחורף .עאלק משטרת ישראל חחחחחח

  2. דני דין

    הדר הפכה להיות הכסבה של חיפה ולכן צריך להביא את מגב דחוף לפני שנהפוך להארלם

  3. הבושה של הדר

    הדר הפכה לשכונת פשע בדרכה להיות כפר ערבי עם חמולות ששולטות ברחובות, תחת כנופיות פשע מסודרות.
    הכל מורשת מצנע ויהב להתפאר. רחובות ובתים שבהם היו בכירי הישוב העברי היום יש שם פועלי בניין שב"חים

  4. אוהב חיפה

    פעם הדר שקקה חיים ופעילות חיוביים,ותושביה היו מלח הארץ. גם העיר התחתית היתה פעילה מאוד.אחת למספר חודשים,במשך שנים רבות,ראש העיר יוצא בהכרזות על פריחתן של שתי השכונות. כואב הלב על כך שהמציאות הפוכה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר