עמית אשבל (צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
עמית אשבל (צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

עמית אשבל נבחר למנהל פירמידה

עמית אשבל נבחר לשמש המנהל החדש של המשכן לאמנות עכשווית הפירמידה. אשבל גבר על שישה מועמדים אחרים והוא יהיה בדרגה של סגן מנהל מחלקה. הוא יחליף בתפקידו את שמעון אלון, שפרש לגמלאות בחודש ינואר

פורסם בתאריך: 31.10.22 09:54

עמית אשבל נבחר למנהל החדש של המשכן לאמנות עכשווית הפירמידה. אשבל נבחר בוועדת המכרזים, והוא ישמש בדרגה של כסגן מנהל מחלקה. הוא יחליף בתפקידו את שמעון אלון, שפרש לגמלאות בחודש ינואר השנה.

אשבל נמנה עם חברי מינהלת 2030 שהקימה עיריית חיפה, והוא שימש בה כיועץ תרבות ומורשת. כזכור, עם כינון המועצה הלעומתית לראש העיר עינת קליש רותם, ועדת הכספים הנשלטת בידי סגנית ראש העיר מהאופוזיציה סופי נקש ביטלה כמה מינהלים, ובהם מינהלת 2030 שמבחינה מעשית חדלה להתקיים.

אשבל הוא בעל תואר בפסיכולוגיה ובמוזיקה, ומחזיק בתעודת הוראה מאוניברסיטת חיפה. הוא מוזיקאי פעיל שעוסק זה 15 שנה במגוון תחומי תרבות, ייזום פרויקטים קהילתיים, הוראה, נגינה והפקה מוזיקלית.

באוגוסט האחרון פרסמה העירייה מכרז לתפקיד מנהל פירמידה, שבעה חודשים לאחר פרישתו של אלון. בניגוד למכרזים קודמים לתפקיד, הפעם פרסמה העירייה מכרז פומבי, ול"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי בפעמיים שבהן פורסם מכרז פנימי, אשר מיועד לעובדי העירייה בלבד, הוא לא נשא פרי. למכרז הראשון ניגש מועמד אחד שלא עמד בתנאי הסף ולמכרז השני ניגשה מועמדת יחידה שמשכה את מועמדותה. למכרז כעת התמודדו שבעה מועמדים, וכאמור אשבל היה זה שנבחר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר