מוזיאון חיפה (צילום: Talmoryair, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)
מוזיאון חיפה (צילום: Talmoryair, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons)

מוזיאוני חיפה עוטפים את אמני הצפון והעוטף

חברת מוזיאוני חיפה קוראת לאמנים וליוצרים מיישובי קווי העימות להצטרף לחנויות פופ אפ שבהן הם יציגו את יצירותיהם, והתמורה תועבר במלואה לאמנים עצמם. החנויות ייפתחו בשלושה מוזיאונים - מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית והמוזיאון הימי הלאומי

פורסם בתאריך: 10.11.23 17:53

אם אתם אמנים, יוצרים ומייקרים מיישובי קווי העימות, חברת מוזיאוני חיפה קוראת לכם. היום (שישי) יצאו מוזיאוני חיפה ביוזמה מרגשת לטובת האמנים מהדרום ומהצפון כדי לסייע להם למכור יצירות אמנות בתקופה קשה זו. לשם כך ייפתחו בשלושה מוזיאונים – מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית והמוזיאון הימי הלאומי – חנויות פופ אפ שבהן יציגו האמנים את יצירותיהם, והתמורה תועבר במלואה, ללא עמלות או תקורה, לאמנים עצמם.

"מוזיאוני חיפה מזמינים אתכם, אמנים ומייקרים יקרים מאזורי הלחימה בעוטף עזה ובצפון להצטרף לחנות פופ אפ שתוקם במיוחד עבורכם", נכתב בקריאה לאמנים, "חנות הפופ אפ של אמני קו העימות תיפתח בימים הקרובים במוזיאוני חיפה ותאגד בתוכה יוצרים, אמנים ומעצבים מיישובי קו העימות. המיזם הוא ללא כל עלות ובהתנדבות מלאה מצדנו, וההכנסות יועברו ישירות אליכם, כשמוזיאוני חיפה ידאגו לכל".

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר: "מוזיאוני חיפה מחפשים מתחילת הלחימה כל דרך יצירתית לסייע בכל מה שניתן. היוזמה המרגשת הזו יוצאת מעומק הלב, ואני מקווה שהיא גם תיכנס ללבבות, גם של האמנים וגם של מבקרי המוזיאונים שלנו, וכולנו נצא מחוזקים בימים הקשים אלו".

 

מוזיאוני חיפה עוטפים את אמני העוטף

מוזיאוני חיפה עוטפים את אמני העוטף

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר