כרזת התודה לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על חזית האודיטוריום (צילום: אתו"ס)
כרזת התודה לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על חזית האודיטוריום (צילום: אתו"ס)

חזל"ש: המופעים של אתו"ס חוזרים בשישי

מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל הופסקה הפעילות באתו"ס ועובדים הוצאו לחל"ת. בשישי יתקיים באודיטוריום קונצרט מחווה והזדהות עם משפחות החטופים והנעדרים של הסימפונית, וגם הסינמטק, הביג בנד, סדרת הספרות וסדרת האופרה שבות

פורסם בתאריך: 21.11.23 07:46

ביום שישי יחזרו להתקיים אירועים של התאגיד העירוני אתו"ס. המתקפה הרצחנית של חמאס התרחשה ביום האחרון של פסטיבל הסרטים, ומאז תחילת מלחמות חרבות ברזל בוטלו כל האירועים. בשל הפסקת הפעילות הוצאו 23 מעובדי התאגיד הוצאו לחל"ת.

האירוע הגדול הראשון – קונצרט מחווה והזדהות עם משפחות החטופים והנעדרים של התזמורת הסימפונית חיפה – יתקיים ביום שישי בשעה 11:00 באודיטוריום. על הקונצרט ינצח רתם ניר, ואת האירוע ינחה רוני קובן. בקונצרט תשתתף להקת בת שיר בניצוחה של טלי וייסמן. הכניסה חופשית והיא מצריכה הרשמה מראש באתר התזמורת הסימפונית.

גם הסינמטק חוזר לשגרה עם הקרנות טרום בכורה, עם סרטים מהעולם ועם סרטים מפסטיבל הסרטים 2023. למפונים מהצפון והדרום הכניסה חופשית.

 

 

סדרת "ספרות פוגשת קולנוע" חוזרת, ומדי יום ראשון תפגוש הסופרת שרה בלאו סופר שישוחח על יצירתו ויבקר קטעי סרטים שאהב. ביום ראשון הקרוב תתארח הסופרת שרי שביט.

הביג בנד, תזמורת הג'אז של הסימפונית חיפה, תארח את הזמרת מיה בוסקילה ביום ראשון באולם קריגר.

ביום שישי הבא יחזור המנצח איתן סמייסטר עם סדרת "פניני אופרה" בדואטים הגדולים מהאופרות הרומנטיות של ורדי ופוצ'יני, ולמחרת (מוצ"ש) יקיים אמן החושים ליאור סושרד הופעה, גם כן באודיטוריום. התזמורת הפילהרמונית הישראלית תגיע לאודיטוריום ביום שלישי, 5 בדצמבר, עם הופעת גאלה שמורכבת מיצירותיו של ברהמס, בניצוחו של אלכסנדר בלוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המדינה חוזרת כאילו לשגרה בזמן שחזבאללה מגדיל את הירי למאות טילים ביום.
    המדינה הזאת ירדה מהפסים…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר