כריכת הספר "היי, הדר" (צילום: לנה פריידמן)
כריכת הספר "היי, הדר" (צילום: לנה פריידמן)

"אלה סיפורים שיכולים לקרות רק בהדר ולא בשום מקום אחר בעולם"

לנה פריידמן, הדרניקית וסטודנטית לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו, הוציאה לאור את "היי, הדר" - ספר מאויר עם סיפורים על השכונה. "חשבתי שסיפורים של תושבים מהשכונה הם הדרך הכי טובה להעביר את המהות של הדר", היא אומרת, "אף אחד לא יכול לספר עליה טוב יותר מהתושבים עצמם"

פורסם בתאריך: 9.2.19 11:25

לנה פריידמן, תושבת הדר וסטודנטית שנה ד' לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו, הוציאה לאור ספר מאויר עם סיפורים על שכונת הדר. הספר ששמו "היי, הדר" יימכר במהדורה מוגבלת של 70 עותקים הערב (מוצ"ש) בשעה 20:00 בקפה הפינה ברחוב מסדה 43 וביום שלישי החל מ-18:00 בבית הקהילתי הדר ברחוב טבריה 15.

הספר נכתב ואויר כפרויקט במסגרת קורס לאיור ספר, ופריידמן שמחוברת מאוד לשכונת הדר יזמה הוצאה של ספר עם סיפורים על השכונה. היא אספה מחברים ומהרשתות החברתיות סיפורים שקרו בהדר ובחרה מהם שמונה, כאשר כל סיפור מתקשר לתושב אחר בשכונה. "אלה סיפורים שיכולים לקרות רק בהדר ולא בשום מקום אחר בעולם", היא אומרת, "חלקם מוזרים מאוד וכתובים באופן משעשע".

 

 

פריידמן איירה את הסיפורים בהתאם למפה של הדר, והקפידה על כך שכל המקומות יהיו מזוהים ומוכרים. פריידמן עבדה על הספר במשך כשלושה חודשים וקיבלה ביקורות חיוביות על הפרויקט. "החלטתי שאני רוצה שלתושבים יהיה את הספר הזה, ולכן הדפסתי אותו ב-70 עותקים כדי למכור במחיר השקה ללא מטרת רווח". הספר שבו 12 עמודים יימכר במחיר של 30 שקל, ובתום שנת הלימודים מתכננת פריימן להדפיס עותקים נוספים.

"אני אוהבת מאוד את השכונה ושמחתי לראות את ההתלהבות של התושבים מהספר", היא מסכמת, "חשבתי שסיפורים של תושבים מהשכונה הם הדרך הכי טובה להעביר את המהות של הדר. אף אחד לא יכול לספר עליה טוב יותר מהתושבים עצמם".

 

הספר "היי, הדר" (צילום: לנה פריידמן)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר