המנצח דורון סלומון (צילום: יח"צ)
המנצח דורון סלומון (צילום: יח"צ)

הסימפונית תשתף פעולה עם החוג למוזיקה באוניברסיטה

במסגרת שיתוף הפעולה בין התזמורת הסימפונית חיפה לחוג למוזיקה באוניברסיטת חיפה יתקיים בשבוע הבא קונצרט משותף בניצוחו של דורון סלומון עם יצירות של שלושה מלחינים צעירים בחוג - בושר אבו סאלח, אילן סמול וסאלח חוג'יראת

פורסם בתאריך: 28.2.21 13:44

התזמורת הסימפונית חיפה תשתף פעולה עם החוג למוזיקה באוניברסיטת חיפה, ובמסגרת זו יתקיים קונצרט משותף עם יצירות של שלושה מלחינים צעירים בחוג. הקונצרט יתקיים ביום רביעי, 10 במרץ, בשעה 20:00 באודיטוריום במרכז הכרמל חיפה בניצוחו של דורון סלומון. בקונצרט יושמעו בבכורה יצירות של שלושה מלחינים צעירים, כולם תלמידים לתואר שני בקומפוזיציה בחוג – בושר אבו סאלח, אילן סמול וסאלח חוג'יראת.

לדבריו פרופ' עודד זהבי שריכז את הפרויקט: "אנחנו גאים ומאושרים להדהד את המגוון המוזיקלי העצום שקיים באזור הצפון. היצירות שיושמעו מביאות לאולם הקונצרטים ולתזמורת הסימפונית חיפה קולות אחרים, מעניינים וצעירים. היוזמה של התזמורת ושל מנהלה, שהביאה לידי ביצוע את היצירות האלו, מרגשת אותנו מאוד".

פרופ' זהבי הוסיף: "אנחנו מאמינים ביכולת לחקור תרבות ובה בעת גם ליצור אותה או לפחות להמריץ את יצירתה. אנחנו מקווים ומאמינים ששיתוף הפעולה עם התזמורת יימשך ויניב תוצרים מוזיקליים מפתיעים ומשמחים. בקונצרט יושמעו גם הקונצ'רטו לגיטרה של בעז בן משה בביצועה של הגיטריסטית ליאת כהן ויצירתו של זהבי יהורז לאבוב ומיתרים בביצוע האבובנית הראשונה של התזמורת שירה בן יהושע".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר