מימין, עם כיוון השעון: שלומי שבת, יובל דיין, עידן עמדי ורותם כהן (צילומים: תומר אפלבאום, מוטי מילרוד, אוהד רומנו)
מימין, עם כיוון השעון: שלומי שבת, יובל דיין, עידן עמדי ורותם כהן (צילומים: תומר אפלבאום, מוטי מילרוד, אוהד רומנו)

ההופעות חוזרות לאודיטוריום עם עמדי, דנינו, שבת, דיין וכהן

התאגיד העירוני אתו"ס פותח בסדרה של הופעות קיץ תחת הסלוגן "התרבות חוזרת לחיפה", ובמסגרתה יתקיימו באודיטוריום במרכז הכרמל הופעות של עידן עמדי, לירן דנינו, שלומי שבת, יובל דיין ורותם כהן. ההופעות יתקיימו בהתאם לתו הירוק והכניסה תתאפשר לבעלי תעודת מתחסן או תעודת מחלים

פורסם בתאריך: 18.3.21 09:04

חזרה לשגרה: התאגיד העירוני אתו"ס (אמנות, תרבות וספורט) פותח בסדרה של הופעות קיץ תחת הסלוגן "התרבות חוזרת לחיפה". את הסדרה יפתח עידן עמדי ב-31 במרץ, ואחריו יופיעו לירן דנינו (20 באפריל), שלומי שבת (27 באפריל), יובל דיין (29 באפריל) ורותם כהן (11 במאי).

ההופעות יתקיימו באודיטוריום במרכז הכרמל בהתאם לתו הירוק: רוכשי הכרטיסים יידרשו להציג תעודת מתחסן או תעודת מחלים, ומספר המקומות יהיה מוגבל. נכון לעכשיו, להופעה של עמדי יימכרו 500 כרטיסים, אך בשל הכוונה לשנות את ההנחיות ביום ראשון צפוי מספר הכרטיסים לעלות ל-750.

 

 

מאתו"ס נמסר: "לאחר שנה של געגועים אנחנו חוזרים בסדרה של מופעי מוזיקה של אמנים מהשורה הראשונה. אנחנו גאים ושמחים לחזור במסגרת כללי התו הירוק, ומחכים לפגוש שוב את הקהל".

 

האודיטוריום

האודיטוריום

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הרב חנוכה בן יוסף הלוי

    רציתי ללכת עם בתי בת ה-14 לסרט בסינמטק. נדהמתי לשמוע כשהתקשרתי למוקד ההזמנה הטלפוני שאין אפשרות להכניס ילדים בגילה שלא התאפשר להם להתחסן, גם אם יציגו בדיקת קורונה שלילית טריה וגם אם תשמור מרחק ותשים מסיכה. העיקר שאת נתב"ג פתחו בפני וריאנטים מכל העולם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר