ילדי התוכנית בסדנת מתמטיקה (צילום: אגף החינוך בעיריית חיפה)
ילדי התוכנית בסדנת מתמטיקה (צילום: אגף החינוך בעיריית חיפה)

הדרך לחמש יחידות במתמטיקה מתחילה ביסודי

כ-50 תלמידים מבתי הספר היסודיים בנוה שאנן משתתפים בפיילוט שנועד להכין אותם בעתיד לבגרות המתאגרת במתמטיקה ברמה של חמש יחידות. ראש העיר יונה יהב: "מהם ייצאו מדעני העתיד"

פורסם בתאריך: 4.6.17 21:00

הדרך לבגרות הנכספת במתמטיקה בחמש יחידות מתחילה כבר בכיתה ה'. פיילוט שהחל לפעול לאחרונה מכין תלמידי בית ספר יסודי מנוה שאנן למסלול שיכלול בעתיד בגרות של חמש יחידות במתמטיקה. בפיילוט משתתפים 50 תלמידים מבתי הספר תל חי, דינור, הבונים, פיכמן, אלון וגבריאלי, שנבחרו על ידי בתי הספר.

את התוכנית מובילים המחלקה להעצמה חינוכית של העירייה, בית הספר העל יסודי עירוני ג' ובתי הספר היסודיים. במסגרת התוכנית לא מתמקדים התלמידים בחומר הלימודים הרגיל אלא משתתפים בסדנאות לפיתוח כישורי חשיבה לוגית באמצעים יצירתיים. הסדנאות מועברות על ידי מנחים שהם מרצים מקצועיים ומורי המדעים של עירוני ג'.

ראש העיר יונה יהב: "על מנת להבטיח מצוינות בחינוך יש לעורר את הסקרנות של הילדים לתחומים מגוונים כבר בגיל צעיר ביותר. התוכנית הניסיונית שאותה אנו משיקים במתמטיקה ובמדעים מזמנת את הילדים לחוויה שונה ומאתגרת אשר מעוררת עניין בלמידה באמצעות חקר. התלמידים המשולבים בתוכנית ימשיכו את דרכם בתוכנית המצוינות העירונית בחטיבת הביניים ובתיכון, ואין לי ספק כי מבין תלמידים אלה ייצאו מדעני העתיד שיגיעו להישגים מרשימים בארץ ובעולם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר