ביקורו של הו צ'אנג חואה בטכניון (צילום: רמי שלוש)
ביקורו של הו צ'אנג חואה בטכניון (צילום: רמי שלוש)

"רק באמצעות אימוץ מודל כמו של הטכניון נצליח"

בכיר בממשל הסיני ביקר בטכניון ביחד עם בכירים בתחום הממשל והאקדמיה הסינית, כחלק מתהליך ייסוד מכון גואנגדונג-טכניון שייחנך בדצמבר בסין

פורסם בתאריך: 8.6.17 15:49

מזכיר המפלגה הקומוניסטית של מחוז גואנגדונג, הו צ’אנג חואה, הנמנה עם צמרת השלטון בסין, ביקר אתמול (רביעי) בטכניון בראש משלחת בכירים מתחום האקדמיה והממשל בסין. בטכניון מציינים שהביקור הוא ציון דרך בייסוד מכון גואנגדונג-טכניון לטכנולוגיה שייחנך בחודש דצמבר סמוך לעיר שנטאו.

בכירים נוספים שהשתתפו בביקור היו מזכיר המפלגה בשנטאו חן ליאנג'יאן ושגריר סין בישראל ג'אנג יונגשין. "אנו שמחים ונרגשים להיות כאן בטכניון, לאחר שבדצמבר 2015 ביקרתם אותנו בגואנגדונג לרגל הנחת אבן הפינה למכון", אמר המזכיר הסיני למארחיו, "גואנגדונג הוא המחוז המוביל בסין מבחינת התוצר המקומי הגולמי, אך בתחום המדע והטכנולוגיה עוד לא הדבקנו את העולם המערבי. אין לנו ספק שרק באמצעות אימוץ מודל דוגמת זה של הטכניון נוכל להצליח".

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא אמר לאורחיו שלפני שנתיים הקמת המכון המשותף היתה בגדר חלום בלבד, והנה הוא ייחנך כבר השנה: "רק סין יכולה להגשים פרויקט גדול שכזה בתקופה קצרה כל כך, ואנחנו בטכניון מרגישים שותפים אמיתיים שלכם. ביחד עם הצוות המוביל את שיתוף הפעולה החשוב הזה מטעם הטכניון, אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך גיוס חברי הסגל העתידיים של המכון, אשר נבחרים לפי הקריטריונים הנהוגים בטכניון כדי שרמת ההוראה במכון החדש לא תיפול מזו של הטכניון".

בסיום דבריו, ציטט נשיא הטכניון את אמרתו המפורסמת של לאו צה ואמר: "הטכניון היא שותף שלכם במסע בן אלף מילין, שכבר עשינו בו הרבה יותר מצעד אחד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר