חרדים (צילום: מוטי מילרוד)
חרדים (צילום: מוטי מילרוד)

הטכניון יפעל להגדלת מספר הסטודנטים החרדים

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא פתח את מושב חבר הנאמנים בהצהרה שהטכניון ישאף להגדלת מספר החרדים לנוכח העובדה שלפי התחזיות, בשנת 2059 שיעורם באוכלוסייה יהיה 27 אחוז

פורסם בתאריך: 13.6.17 11:59

הטכניון מבקש להגדיל את מספר הסטודנטים החרדים הלומדים במוסד ואף הגדיר זאת כמטרה – כך הודיע נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא בכנס פתיחת מושב חבר הנאמנים לשנת 2017.

לביא הדגיש שמדובר באתגר חשוב הנוגע לשינויים הדמוגרפיים במדינת ישראל: "החברה הישראלית משתנה לנגד עינינו. בשנת 2059 חלקה של האוכלוסייה החרדית בכלל האוכלוסייה בישראל יעמוד לפי התחזיות על 27 אחוז, והדבר מחייב אותנו להגדיל את מספרם של הסטודנטים החרדים באקדמיה כדי לסייע להם להשתלב בעולם העבודה. בשנים האחרונות פעל הטכניון להגדלת מספר הסטודנטים הערבים הלומדים בו, שחלקם באוכלוסיית הסטודנטים דומה כיום לחלקם באוכלוסיית ישראל, וכעת אנו פועלים להגדלת מספר הסטודנטים החרדים באמצעות מסלולים קדם אקדמיים מיוחדים וליווי צמוד בשנות הלימוד".

למושב חבר הנאמנים שנפתח אתמול (שני) ויימשך עד מחר הגיעו נציגי הטכניון וידידיו מכל העולם. יו"ר חבר הנאמנים לארי ג'קייר אמר שהטכניון עומד בחזית הגלובליזציה של ההשכלה הגבוהה – דבר שמאפשר להפיץ ברחבי העולם את הצלחותיו במדע, בטכנולוגיה וברפואה: "עלינו להמשיך במאמץ הזה ולהרחיב את חשיפתו של הטכניון בעולם ואת השפעתו החיובית. זה גם הגשר שיאפשר לדור הצעיר של יהדות התפוצות ליצור קשר מחודש עם מדינת ישראל".

 

הטכניון (צילום: חגי פריד)

הטכניון (צילום: חגי פריד)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר