פרופ' יחזקאל טלר וצבי ברבי
פרופ' יחזקאל טלר וצבי ברבי

שיעורים פרטיים בעשרה שקלים בעירוני ג' בחיפה

במסגרת פרויקט משותף לוועד הורי בית הספר ולמכללת גורדון לחינוך יגיעו סטודנטים מהמכללה לבית הספר ויסייעו לתלמידים. כעת מחפש הפרויקט מממן, שכן העלות הסמלית לא מכסה את ההוצאות

פורסם בתאריך: 26.6.17 17:26

תלמידים מבתי הספר היסודיים בחיפה המתקשים בלימודיהם יוכלו לקבל שיעורים פרטיים אחר הצהריים בבית הספר עירוני ג' בעלות של עשרה שקלים לשיעור. מדובר בפרויקט משותף לוועד ההורים בבית הספר עירוני ג' ולמכללת גורדון לחינוך שיחל בחודש ספטמבר ושעליו סוכם בפגישה בין יו"ר הוועד צבי ברבי לנשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר. לפי הסיכום, סטודנטים הלומדים בשנה השנייה והשלישית בגורדון יגיעו לבית הספר ויעמדו לרשות התלמידים.

טלר: "הסטודנטים שלנו צרכים להתנדב בקהילה 60 שעות בשנה, ובעקבות פנייה של ברבי אנחנו נפנה אותם לעירוני ג'. בקרוב נמנה רכז לתוכנית, והסטודנטים שלנו יקבלו גם הדרכה במהלך השנה. לפני כמה שנים היה לנו פרויקט דומה של הוראה מתקנת עם תלמידים בשלושה בתי ספר בפרדס חנה בשיתוף עם הפדרציה היהודית במיאמי, ותוך שלוש שנים הגיעו התלמידים הללו הגיעו לרמה של חבריהם לכיתה".

האם העלות הסמלית מכסה את ההוצאות?

"בהחלט לא. אנחנו נמצאים כעת בשלב של איתור ספונסרים. אולי שותפות חיפה-בוסטון תוכל להרים את הכפפה כי מדובר בפרויקט גדול וחשוב שהוא יקדם את התלמידים".

ברבי: "סיכמתי עם מנהל עירוני ג' יהושע בן איתמר שבית הספר יעמוד לרשות הפרויקט החל מחודש ספטמבר. השיעורים מיועדים לתלמידים בכיתות ב'-ו' ויתקיימו בשעות 18:00-16:00".

מהיכן הגיע הרעיון לפרויקט?

"לאנשים קשה היום להוציא 250 שקל לשיעור פרטי אחד בחשבון, ואת התוצאה אנחנו רואים בכיתות המדעיות. מעטים הם התלמידים שמגיעים לשם, וגם ברמת הכיתות האחרות יש ירידה. אם נשקיע בחינוך כבר מגיל צעיר וניתן את הסיוע תהיה כאן מהפכה. נצרף לפרויקט גם תלמידי תיכון שמחויבים להתנדב במסגרת התוכנית 'מחויבות אישית – מעורבות וקהילה', וכך נקבל כאן מספר רציני של מתנדבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר