עינת קליש רותם עם תלמידים מבית הספר מגינים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עינת קליש רותם עם תלמידים מבית הספר מגינים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

הורי המגינים השביתו את בית הספר, העירייה ומשרד החינוך מתכחשים

פתיחה ברגל שמאל: הנהגת ההורים בבית ספר מגינים השביתה היום את הלימודים, אך במשרד החינוך ובעיריית חיפה מכחישים את קיומה של ההשבתה ומציינים שרוב התלמידים הגיעו לבית הספר. יו"ר ההנהגה ברוך שמאילוב: "מעט תלמידים הגיעו, אבל אם הליקויים לא יתוקנו, מחר אף אחד לא יגיע"

פורסם בתאריך: 1.9.22 11:00

הנהגת ההורים בבית ספר מגינים השביתה היום (חמישי) את הלימודים. ההחלטה על ההשבתה התקבלה אתמול בערב בשל אי השלמת ההתאמות של המבנים החלופיים שהוצעו להורים במקום מבני בית הספר, שחלקם הוכרזו כלא ראויים לאכלוס. עם זאת, במשרד החינוך ובעיריית חיפה מכחישים את קיומה של ההשבתה ומציינים שרוב התלמידים הגיעו לבית הספר.

כפי שפורסם אתמול ב"כלבו – חיפה והקריות", יו"ר הנהגת ההורים ברוך שמאילוב הודיע כי אם ההתאמות לא יבוצעו הוא ישבית את בית הספר. יצוין כי הבוקר ביקרה ראש העיר עינת קליש רותם במגינים ופגשה הורים ותלמידים. בהודעה שהוציאה העירייה נכתב: "ראש העיר וחברת מועצת העיר סיגל ציוני פתחו את בוקר שנת הלימודים בסיור בקרית חיים ובפגישה עם ההורים והתלמידים של בית הספר מגינים". ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי אכן הגיעו תלמידים לבית הספר וכי בפגישה עם ראש העיר נכח גם שמאילוב, שמסר: "נאלצתי להשבית את הלימודים בגלל שההתאמות עדיין לא הושלמו. מסרתי לעירייה רשימת מטלות, ואם עד מחר הן לא יבוצעו אז גם מחר לא יתקיימו לימודים".

הבוקר הגיעו תלמידים לבית הספר, ובעירייה ובמשרד החינוך אומרים שאין השבתה?

"מעט תלמידים הגיעו, אבל אם הליקויים לא יתוקנו, מחר אף אחד לא יגיע".

 

 

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "שנת הלימודים תשפ"ג נפתחה הבוקר בשעה טובה בשלושה מתחמים לתלמידי בית הספר מגינים. המתחמים היו ערוכים ומוכנים עם הצוותים החינוכיים שקיבלו את התלמידים בהתרגשות גדולה. הרוב הגדול של תלמידי בית הספר הגיע לבית הספר".

מעיריית חיפה נמסר: "בית ספר מגינים לא הושבת, והלימודים בו מתקיימים בהתאם לסיכום שהושג עם משרד החינוך בתיאום עם הורי התלמידים. התלמידים לומדים במתחמים חינוכיים חלופיים שהותאמו מבעוד מועד לצרכיהם בשכונת מגוריהם. ראש העיר הגיעה לבחון מקרוב את ההיערכות והנחתה את הגורמים המקצועיים לפעול בשיתוף עם ההורים כדי לאפשר לתלמידי המגינים ללמוד בבטחה בתקופת זמן קצרה זו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר