אשכול ריאליגן בבית בירם (צילום: בית הספר הריאלי)
אשכול ריאליגן בבית בירם (צילום: בית הספר הריאלי)

ריאליגן: חיסון מלא כתנאי קבלה ובלי הבטחה לכיתה א'

ההרשמה לבית הספר הריאלי ולריאליגן תתקיים ביום חמישי, 5 בינואר 2023, כאשר ניתן להירשם רק לכיתות א' ו-ז', בעוד שההרשמה לכיתות ב'-ו' היא על בסיס מקום פנוי בלבד. לכיתות ח'-י"ב לא ניתן להירשם כלל. למרות ששכר הלימוד עדיין לא נקבע הוא צפוי להיות גבוה מאוד, אך הדבר לא צפוי לפגוע בהרשמה

פורסם בתאריך: 23.11.22 13:00

בחודש דצמבר יפתח בית הספר הריאלי את שעריו לציבור הרחב, לקראת ההרשמה לבית הספר ולגנים שתתקיים ביום חמישי, 5 בינואר 2023. ההרשמה הדיגיטלית תיפתח בשעה 9:00 ותסתיים בשעה 13:00, ודמי הרשמה הם 350 שקל שיוחזרו למי שלא יתקבל ללימודים.

מפגשי ההיכרות עם בית הספר יתקיימו בשני אופנים – באמצעות אפליקציית הזום או בביקור פתוח בשלושת הסניפים – הדר, מרכז הכרמל ואחוזה – בשני סבבים. הביקורים הם גם בבתי הספר וגם בגני הילדים בכל המתחמים.

בשל הביקוש הרב לבית הספר ניתן להירשם רק לכיתות א' ו-ז', כאשר ההרשמה לכיתות ב'-ו' היא על בסיס מקום פנוי בלבד. לכיתות ח'-י"ב לא ניתן להירשם בכלל. הריאלי הודיע לנרשמים כי בשל מגבלת מקום "לא נוכל לצערנו לקבל את כל המועמדים", והוסיפו כי במקרה של עודף ביקוש תתקיים הגרלה לכיתות הגן ולכיתות א' ו-ז'. אחים של תלמידים בריאלי שעתידים ללמוד בו בשנה הבאה ייכנסו ישירות לתהליך הקבלה ללא הגרלה. המועמדים לריאלי גן שיעלו בהגרלה יוזמנו למפגשים קבוצתיים, והוריהם יחויבו להשתתף בכנס תיאום ציפיות כתנאי לקבלה. המועמדים לכיתה א' יוזמנו לסדרת מפגשים עם אנשי חינוך מבית הספר, שבהם ייבדקו בשלותם ומידת התאמתם לבית הספר. גם כאן יחויבו ההורים להשתתף בכנס תיאום ציפיות. המועמדים לכיתות ז' יוזמנו לריאיון אישי ולבחינות חיצוניות. מועמדים לכיתות ב'-ו', אם יתפנה מקום, יוזמנו לריאיון ולמבדק רמה לימודית.

 

 

השנה לראשונה יקבע בית הספר את גובה שכר הלימוד בכיתות א'-ח', בעוד ששכר הלימוד שייגבה בתיכון (כיתות ט'-י"ב) יהיה בכפוף לחוזר מנכ"ל משרד החינוך המסתמך על הוראות ועדת החינוך של הכנסת. למרות ששכר הלימוד עדיין לא נקבע הוא צפוי להיות גבוה מאוד, אך הדבר לא צפוי לפגוע בהרשמה.

יצוין כי אחד מתנאי הקבלה לריאליגן – אשכול הגנים של הריאלי הוא חיסון על פי תוכנית החיסונים המלאה של משרד הבריאות. כמו כן, המעבר מהריאליגן לכיתה א' בבית בספר אינו אוטומטי, ובמקרים של ספק תחליט ועדת הערכה על עתידו של הילד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. להפריט את כל מערכת החינוך

    להפריט את כל מערכת החינוך בחיפה – ולתת להורים נקודות זיכוי כהחזר על המיסים
    לעשות מזה פיילוט ארצי גם ככה 30 אחוז מהתלמידים בחיפה בחינוך הפרטי…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פושעים בחסות הדיקטטורה!!! לסגור את בתי הכלא האלה מידיית!!

  3. שי סיני וילוז'ני

    כבוגרו של המוסד הריאקציונרי והמיותר הזה, ממרחק השנים אני יודע בדיוק איזו הגמוניה הוא משרת. לא פלא שהמוסר האנושי לא ממש עובר את סף הקבלה של הריאליגן. אם אתם הורים ויש בכם חמלה ודאגה כנה לנפש ילדיכם וילדותיכם, הדירו את רגליהם מכל מה שנודף ממנו ריחו של "ה-ריאלי ה-עברי ב-חיפה", וכך לא תצלקו אותם במקום שבו רווחתו הנפשית של התלמיד נמצאת בשפל המדרגה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר