משתתפי התוכנית "AI For Youth" (צילום: לילך קרן גרופר)
משתתפי התוכנית "AI For Youth" (צילום: לילך קרן גרופר)

אינטל והעירייה פותחות את השנה השלישית של התוכנית "AI For Youth"

מטרותיה של התוכנית "AI For Youth" הן להקנות לתלמידים כישורי עבודה בעולם העתידי בכלל ולהנגיש כישורי בינה מלאכותית בפרט. התוכנית מתקיימת בבסמ"ת החדש בשיתוף של אינטל, עיריית חיפה, מכון דוידסון ומשרד החינוך, והיא כוללת הקניית כישורים דיגיטליים וחברתיים בהיקף של יותר מ-100 שעות

פורסם בתאריך: 28.11.22 09:12

אינטל ועיריית חיפה הודיעו על פתיחת השנה השלישית של התוכנית הבינלאומית "AI For Youth". השבוע התקיים טקס הפתיחה של התוכנית, אשר מקנה כישורי בינה מלאכותית לבני נוער, בהשתתפות של נציגי הנהלת אינטל ועיריית חיפה ותלמידי בית הספר בסמ"ת החדש.

מטרותיה של התוכנית "AI For Youth" הן להקנות לתלמידים כישורי עבודה בעולם העתידי בכלל ולהנגיש כישורי בינה מלאכותית בפרט. התוכנית מתקיימת בבסמ"ת החדש בשיתוף של אינטל, עיריית חיפה, מכון דוידסון ומשרד החינוך, והיא כוללת הקניית כישורים דיגיטליים וחברתיים בהיקף של יותר מ-100 שעות.

 

 

סגן נשיא אינטל העולמי עמיר יצחקי: "כישורי בינה מלאכותית הם קריטיים עבור שוק העבודה העתידי ועבור הקדמה הטכנולוגית של מדינת ישראל. לכן אינטל החליטה כי ברצונה להעצים יותר מ-30 מיליון בני אדם בכל העולם בכישורי AI עד לשנת 2030. זו השנה השלישית שאנו מפעילים בהצלחה את התוכנית בחיפה, ועל כך תודתנו".

ראש העיר עינת קליש רותם: "חיפה מובילה בחדשנות טכנולוגית, ואינטל, שמרחיבה את פעילותה בעיר בשנים האחרונות, מהווה מרכיב מרכזי וחשוב בכך. אנו גאים בכך שבסמ"ת החדש זכה לקבל תוכנית איכותית הנחשבת לחוד החנית הטכנולוגית, ומודים לאינטל על שותפות רבת שנים ועל תרומתה לחיפה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר