בית הספר נירים
בית הספר נירים

בגלל סדקים וברזל חשוף: העירייה סגרה שני מבנים בבית הספר נירים

הורים לתלמידים בבית הספר נירים בנוה דוד, שנבנה בשנת 1952, טוענים כי הסדקים בשני המבנים נגרמו מרעידות האדמה האחרונות שהורגשו היטב בחיפה: "המבנה פשוט מתפורר ומהווה סכנה קיומית. אנחנו מרגישים זלזול ושחייהם של ילדינו ושל אנשי הצוות הם הפקר"

פורסם בתאריך: 8.3.23 17:11

עיריית חיפה סגרה שני מבנים בבית הספר הממלכתי נירים בשכונת נוה דוד בשל סדקים וברזל חשוף שהתגלו בהם. הורים לתלמידים בבית הספר טוענים כי הסדקים נגרמו מרעידות האדמה האחרונות שהורגשו היטב בחיפה.

לדבריהם של ההורים, בתחילה הושבת בניין אחד שבו לומדים תלמידי כיתות א' ו-ב', והם הועברו למבנה שבו לומדים תלמידי הכיתות הגבוהות. לאחר מכן התגלו בחלק התחתון של מבנה הכיתות הגבוהות ברזל חשוף וסדקים חדשים, וההורים מספרים כי למקום הגיע הקב"ט של עיריית חיפה שהחליט לסגור את המבנה שבו פועל גם צהרון.

 

 

"ביום רביעי שעבר הגיע מהנדס העיר אריאל וטרמן בליווי של אנשי מקצוע וקונסטרוקטור, שקבע כי המבנה ראוי לאכלוס ואין חשש לקריסתו", מספר אחד מההורים ל"כלבו – חיפה והקריות", "חשוב לציין שהמבנה הוקם בשנת 1952, ומאז ועד היום לא בוצעו בו חיזוקי מבנה ותשתית. המבנה פשוט מתפורר ומהווה סכנה קיומית. אנחנו מרגישים זלזול ושחייהם של ילדינו ושל אנשי הצוות הם הפקר".

לדבריו, הוחלט שבחופשת פורים יגיעו עובדים מטעמה של העירייה כדי לחשוף את יסודות המבנה ולקבל החלטות נוספות, אך הם לא הגיעו: "בגלל שילדי כיתות א' ו-ב' הועברו לבניין של הגדולים נוצר עומס במבנה, ואז התגלו היסודות המתפוררים. נכון להיום, הילדים לא נכנסים לבניין של הגדולים, והוא סגור עד להשלמת הבירור. הילדים מפוזרים בבניין של המנהלת שבו יש רק שלושה חללי למידה – ספרייה ללא לוח, כיתה קטנה לשילוב וחדר המורים. שאר התלמידים מעבירים את יום הלימודים באולם הספורט ובחצר. אנו חושבים מה לעשות לאחר חופשת פורים כדי ששגרת הלימודים לא תיפגע. ידוע לנו שהמנהלת ביקשה מקום חלופי מהעירייה, כי נכון לעכשיו הבניין שבו היא יושבת לא נותן פתרון ללמידה".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם בקריית חיים יש ביס יסודי שנסגר בתחילת שנה, עקב סיכון המבנים הילדים לומדים במתנס ומחולקים ברחבי הקריה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר