ההפגנה של הורי ותלמידי בית הספר מגינים (צילום: חגי רוט)
ההפגנה של הורי ותלמידי בית הספר מגינים (צילום: חגי רוט)

הפגנת תלמידי והורי מגינים: "מכרו את כולנו"

כ-200 מפגינים, ובהם תלמידים מבית הספר מגינים בקרית חיים והוריהם, הפגינו נגד עיריית חיפה והעומדת בראשה עינת קליש רותם במחאה על אוזלת היד של העירייה בשיפוצם ובשיקומם של מבני בית הספר. יו"ר ועד ההורים ברוך שמאילוב פנה בדבריו לראש העיר: "את צריכה להתבייש על מה שאת מעוללת לילדים"

פורסם בתאריך: 13.6.23 20:24

כ-200 מפגינים, ובהם תלמידים מבית הספר מגינים בקרית חיים, הוריהם ותושבים מהקריה הפגינו היום (שלישי) אחר הצהריים נגד עיריית חיפה והעומדת בראשה עינת קליש רותם.

המפגינים מחו על אוזלת היד של העירייה בשיפוצם ובשיקומם של מבני בית הספר שנסגרו לאחר שהוכרזו כמסוכנים, וכיום מפוזרים התלמידים בכמה מבנים בקריה. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב "תושבי קרית חיים תתעוררו, את כולנו מכרו", "הילדים שלנו לא סוג ב'" ו"700 ילדי מגינים מופקרים".

 

ההפגנה של הורי ותלמידי בית הספר מגינים (צילום: חגי רוט)

ההפגנה של הורי ותלמידי בית הספר מגינים (צילום: חגי רוט)

 

 

יו"ר ועד ההורים ברוך שמאילוב שארגן את ההפגנה ביחד עם חברי הוועד נשא דברים ופנה לראש העיר: "את צריכה להתבייש. את צריכה להסתכל לילדים הנהדרים האלה בעיניים ולהתבייש על מה שאת מעוללת להם. להתבייש על כל מה שהם עוברים".

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר שמאילוב: "הוועד לא ישקוט עד שהעירייה תתעורר ותטפל ברצינות בבית הספר מגינים. התלמידים וההורים רוצים לדעת היכן הם ילמדו בשנת הלימודים הבאה".

 

ברוך שמאילוב בהפגנה (צילום: חגי רוט)

ברוך שמאילוב בהפגנה (צילום: חגי רוט)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיפאית מוטרדת

    דבר ראשון, מריח כמו תעלול תקשורתי לרגל הבחירות.
    דבר שני, את "הילדים הנהדרים" שלכם אני פוגשת כל יום באוטובוס וברחוב וכל יום אני נאלצת להעיר להם לפחות פעם אחת על התנהגות נלוזה: שיתקפו את הכרטיס באוטובוס, שלא ישימו רגליים על המושב, שיתנו לקשיש/נכה לשבת, שיפסיקו להשמיע מוסיקה וסרטונים בקולי קולות, שירימו את מה שזרקו על הרצפה ויזרקו לפח, שיפסיקו לנסות לגנוב בחנות, שלא ישתינו ברחוב ועל תחנות אוטובוס, לא לקשקש על מתקנים, ועוד ועוד ועוד.
    החינוך קודם כל מגיע מהבית.
    למה להשקיע בשרצים הקטנים אם עדיף שבכלל לא ייצאו מהבית? כשתדאגו שהם יפסיקו להשחית את כל מה שנקרה סביבם, כשלכם יהיה אכפת מספיק לא לשלח אותם בנו, אז אולי תצליחו לעורר חמלה בקרב התושבים.

  2. גם חיפאית

    ואוו כמה תסכול וכעס. את נשמעת כמו רווקה מבוגרת. אם כי יש צדק חלקי בדברייך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר