חנוכה (צילום: Tomert/depositphotos)
חנוכה (צילום: Tomert/depositphotos)

המשא ומתן נכשל, חופשת חנוכה לא תקוצר

שר החינוך יואב קיש הודיע כי המשא ומתן בין משרד האוצר לארגון המורים ולהסתדרות המורים כשל, ולמרות איבוד ימי הלימוד הרבים, חופשת חנוכה לא תקוצר. קיש: "אני לא יכול להכריח את ארגוני המורים לפעול בניגוד להסכם"

פורסם בתאריך: 5.12.23 08:44

המשא ומתן בין משרד האוצר לארגוני המורים על לימודים בחנוכה נכשל, והתלמידים יצאו לחופשה ביום ראשון. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", הנהגת ההורים הארצית ביקשה לקצר את חופשת החג בגלל אובדן ימי לימוד מתחילת המלחמה בחודש אוקטובר.

בתדרוך מקוון לכתבי חינוך שנערך אתמול (שני) אמר שר החינוך יואב קיש: "היינו במהלך ובשיח עם ארגון המורים ועם הסתדרות המורים. תמכנו בביטול חופשת החנוכה, אבל אנחנו לא יכולים לכפות את זה על הארגונים. נתנו לאוצר להיכנס למשא ומתן עם ארגוני המורים, ולצערי, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, המשא ומתן לא צלח, וילדי ישראל יוצאים לחופשה בחנוכה".

באשר לפעילות האלטרנטיבית במהלך החופשה אמר קיש: "אנחנו מפעילים את 'בית הספר של החגים' שפועל בכיתות א'-ג', והפעילות במתקנים של המפונים תהיה עד כיתה י"ב. אני שוב חייב לומר שאני לא יכול להכריח את ארגוני המורים לפעול בניגוד להסכם. אני עדיין מקווה שאולי שמשהו ישתנה במשא ומתן איתם, אבל בנקודת הזמן הנוכחית אין הסכמה מארגוני המורים ללימוד רגיל בחופשת החנוכה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר