הנזילות, השלוליות והטיח שנופל בגן נוף
הנזילות, השלוליות והטיח שנופל בגן נוף

"העירייה מסכנת את ילדינו. למה היא מתעלמת מאיתנו?"

הורים לעשרות ילדים בגילאי טרום חובה שלומדים בגן נוף בנוה שאנן טוענים כי מים דולפים מהקירות ומהגג אל רצפת הגן, הטיח המתקלף כתוצאה מהרטיבות נופל אף הוא על הרצפה, וכתוצאה מכך הם מחליקים ונפגעים. העירייה: "מבנה הגן המדובר יטופל בהקדם האפשרי"

פורסם בתאריך: 26.12.23 16:09

עשרות ילדים בגילאי טרום חובה (3 ו-4) שלומדים בגן נוף בנוה שאנן חשופים לסכנה בטיחותית ובריאותית. לטענתם של הורי הילדים, מים דולפים מהקירות ומהגג אל רצפת הגן, והטיח המתקלף כתוצאה מהרטיבות נופל אף הוא על הרצפה, וכתוצאה מכך הילדים מחליקים ונפגעים. נוסף על כך נאלצים הילדים לנשום את ריח העובש והרטיבות שבקירות.

עוד טוענים ההורים שבימים שאחרי גשם אי אפשר לצאת לחצר הגן בגלל שלולית שנוצרה על גבי הדשא בסינטטי ואינה מתנקזת. פניותיהם של ההורים בנושא לעיריית חיפה לא נענו.

 

 

"המצב בגן שלנו הוא בלתי נסבל ומסוכן מאוד", אומרת אם לילדה בגן, "עיריית חיפה מסכנת את ילדינו. יש רטיבות ונזילת מים בגן כבר הרבה זמן, ואיש לא מטפל בזה. אחת מהנזילות היא ליד מנורת פלורסנט, ואנחנו חוששים שזה גם יגרום לקצר. הגיעו אנשי אחזקה, שמו טיח וצבע, אבל לא באמת טיפלו בסדקים שדרכם נכנסים מים. בגלל הגשם שירד בסוף השבוע נפל טיח מהקיר וזה רק מראה עד כמה המצב חמור".

לדבריה של האם, "בעיה נוספת היא הדשא הסינטטי, כי נראה לא ישרו את השטח לפני שהתקינו אותו. התוצאה היא שבכל ירידת גשם נוצר אגם על המשטח, והמים לא מתנקזים. זה גורם לכך שבחורף החצר למעשה סגורה בפני הילדים. אני לא מבינה למה העירייה מתעלמת מאיתנו".

מהעירייה נמסר: "במהלך סוף השבוע האחרון ירדו בחיפה 152 מ"מ של גשם, שהם 25 אחוז מהממוצע השנתי כולו. כמות הגשמים החריגה גרמה לשורה ארוכה של נזקים, ובכלל זה למבנים רבים שאליהם חדרו הגשמים העזים. מבנה הגן המדובר יטופל בהקדם האפשרי כפי שכבר טופלו נזקים רבים שנגרמו כתוצאה מפגעי מזג האוויר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליאת

    גם בבית הספר רעות בתיכון חנה סנש התלמידים עסקו בגריפת מים של הצפה קשה

  2. אייל

    הכסף הולך למשכורות בכירי העירייה .
    50-40 אלף שקל בחודש כפול 400 עובדים בכירים בעירייה = תעשו חשבון לבד למה אין כסף לשפץ מבני ציבור !!!
    200,000,000 מליון שקל – מאתיים מליון שקל!!!!!!! – הוצאות השכר של צמרת העירייה 400 איש בשנה.
    הבנתם?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר