ד"ר יוסי בן דב (צילום: Joebande123, CC BY-SA 4.0)
ד"ר יוסי בן דב (צילום: Joebande123, CC BY-SA 4.0)

בן דב יישאר מנכ"ל הריאלי שנה נוספת

ד"ר יוסי בן דב נענה לבקשת הוועד המנהל של בית הספר הריאלי והסכים להאריך את כהונתו בשנה נוספת. בן דב נכנס לתפקידו בינואר 2014, וזוהי הקדנציה השנייה שלו, אך בוועד המנהל סברו שהעיתוי לפרסום מכרז למשרת מנכ"ל בעת מלחמה הוא שגוי

פורסם בתאריך: 20.2.24 14:35

מנכ"ל בית הספר הריאלי ד"ר יוסי בן דב נענה לבקשת הוועד המנהל בית הספר והסכים להאריך את כהונתו בשנה נוספת. בן דב נכנס לתפקידו בינואר 2014, וזוהי הקדנציה השנייה שלו. לפי תקנון הריאלי, כל קדנציה של מנכ"ל היא בת חמש שנים.

גורם בהנהלת הריאלי מסר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי בוועד המנהל סברו שהעיתוי לפרסום מכרז למשרת מנכ"ל בעת מלחמה הוא שגוי, וזאת נוסף על ההערכה שרוחשים לו בהנהלה על הצלחתו בניהול המוסד.

יצוין שעם כניסתו של בן דב לתפקיד מנכ"ל הריאלי חווה בית הספר את אחד המשברים הקשים ביותר בתולדותיו, כשמשרד החינוך כפה עליו לגבות שכר לימוד לפי חוזר מנכ״ל המשרד או להפסיק לקבל תקציבים מהמדינה. בן דב ניהל את המשבר בהצלחה והגיע להסכם עם משרד החינוך, שלפיו הגבייה לפי חוזר מנכ"ל תיעשה רק בכיתות התיכון ט'-י"ב. כחלק מהמהלך העלה בן דב את שכבת כיתות ט' משלושת סניפי בית הספר לקמפוס בית בירם.

 

 

בתקופתו הביקוש לבית הספר שובר שיאים, עד שבשנים האחרונות לא נערך כלל רישום לכיתות ח' ומעלה, ובין הנרשמים הרבים לכיתות א' ו-ז' נערכת הגרלה לכניסה לתהליך המיון.

בן דב, יליד חיפה ובוגר הריאלי, הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה, בכלכלה ובסטטיסטיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר דוקטור בחקר ביצועים מאוניברסיטת ברקלי בקליפורניה. הוא לימד בין השאר באוניברסיטת מישיגן סטייט, באוניברסיטה העברית בירושלים, בבית הספר למינהל עסקים וורטון שבאוניברסיטת פנסילבניה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר