הרב אופק מאיר (צילום: מרכז החינוך ליאו באק)
הרב אופק מאיר (צילום: מרכז החינוך ליאו באק)

המנכ"ל החדש של ליאו באק: הרב אופק מאיר

מינויו של הרב אופק מאיר אושר פה אחד על ידי מועצת המנהלים. הוא החל את עבודתו בבית הספר בשנת 1989 ומילא בו שורה ארוכה של תפקידים, הרב מאיר: "התרגשות ושמחה רבה בלבי"

פורסם בתאריך: 17.8.17 10:34

מועצת המנהלים של מרכז החינוך ליאו באק קיבלה פה אחד את המלצת ועדת האיתור לבחור ברב אופק מאיר למנכ"ל הרביעי של בית הספר. מאיר החל בעבודתו בליאו באק בשנת 1989 ומילא שורה ארוכה של תפקידים לאורך שנות עבודתו. בראשית דרכו הוא שימש כרכז הנוער של מתנ"ס ליאו באק וכמורה ומחנך בבית הספר. הוא הקים את המרכז ללימודי יהדות ע"ש לוקיי העוסק בהכשרת מחנכים מהארץ ומהתפוצות, ייסד וניהל את חטיבת כיתות היסוד במתכונתה המחודשת, ניהל את חטיבת הנעורים של המרכז ושימש כסמנכ"ל וכרב מרכז החינוך ליאו באק.

בשנתיים האחרונות שימש מאיר כראש בית המדרש וכמנהל התוכנית הישראלית לרבנות בהיברו יוניון קולג' בירושלים. לאופק תואר שני בחינוך יהודי מטעם ההיברו יוניון קולג' והוא גם הוסמך לרבנות על ידם.

מאיר: "ב-1989 הגעתי לליאו באק לראשונה לתפילות יום הכיפורים, ושם התחלתי את המסע הליאו באקי שלי. עמדתי נפעם אל מול עולם חדש שנגלה לעיני – בית ספר ממלכתי ולצדו בית כנסת, פעילות ענפה של עשייה חברתית, שיח עמוק ומתמשך בין צוותים, תלמידים, הורים ושותפים בארץ ובתפוצות סביב סוגיות בחינוך, בציונות, ביהדות ובקהילה ובעיקר חינוך עמוק לפלורליזם ולסובלנות. התרגשות ושמחה רבה בלבי על הזכות לעמוד בראש מרכז חינוך ליאו באק ולהיות ממשיכם של הרב ד"ר מאיר אלק שלא זכיתי להכירו, של רבי ומורי הרב ראובן סמואלס ז"ל שהלך לעולמו לפני כשנה, ושל המנכ"ל הנוכחי דני פסלר שב-18 השנים האחרונות זכיתי לעבוד, ללמוד ולהתפתח תחת שרביטו. אני מתכוון להמשיך בדרכם של קודמי בתפקיד ולהצעיד את ליאו באק לעבר האתגרים הבאים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר