גן ילדים (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)
גן ילדים (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

ההרשמה לקייטנות פסח בגנים ובבתי הספר תיפתח ביום שלישי

הקייטנות מיועדות לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ג', והן יפעלו במשך חמישה ימים במחיר של 100 שקל. התוספת לצהרון עד לשעה 17:00 לילדי הגנים תעמוד על 313 שקל. ילדים הרשומים לאורך השנה בצהרונים ישתתפו בקייטנה ללא עלות וללא צורך ברישום

פורסם בתאריך: 21.3.24 09:03

מינהל החינוך בעיריית חיפה הודיע כי ההרשמה לקייטנות פסח תיפתח ביום שלישי, 26 במרץ. הקייטנות מיועדות לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ג'. הקייטנות יפעלו במוסדות החינוך העירוניים במשך חמישה ימים – מיום ראשון, 14 באפריל, עד ליום חמישי, 18 באפריל – בשעות 13:00-8:00 במחיר של 100 שקל. הורים לילדי צהרונים בגנים המעוניינים בכך יוכלו לרשום את ילדיהם גם לצהרון עד לשעה 17:00 בתוספת של 313 שקל.

ילדים הרשומים לאורך השנה בצהרונים בגני הילדים ישתתפו בקייטנה ללא עלות וללא צורך ברישום. ילדים שאינם רשומים לצהרונים יוכלו להירשם לקייטנה בעלות מסובסדת של 100 שקל באמצעות אתר האינטרנט של עיריית חיפה. הקייטנות יכללו הסעות לילדים הזכאים.

במוסדות החינוך בחברה הערבית הקייטנה תחל ביום שני, 15 באפריל, ותסתיים ביום שישי, 19 באפריל, למעט מסגרות החינוך הפועלות בשכונת כבביר.

מהעירייה נמסר כי הרישום לקייטנות יתבצע באינטרנט בין 26 במרץ ל-4 באפריל, ולאחר מכן יתאפשר הרישום על בסיס מקום פנוי בלבד.

בגני הילדים העירוניים יופעלו הקייטנות על ידי מתנ"ס נוה יוסף תחת הכותרת "שמחת האביב", והפעילות תתמקד בתכנים של שמחה, אופטימיות ותקווה. בעירייה ציינו כי קייטנות ייפתחו רק עם מספר מינימום של נרשמים. הרישום לקייטנות בגני הילדים יבוצע באמצעות טופס רישום באתר הצהרונים של מתנ"ס נוה יוסף או במשרדי היחידה לצהרונים ברחוב הרב משאש 1. בכל שאלה ניתן לפנות למוקד מידע בטלפון 1-700-552275.

בכיתות א'-ג' בבתי הספר היסודיים העירוניים תשלב תוכנית הפעילות תורכב מעולמות תוכן שונים, בדגש על העשרת עולמם של הילדים. הקייטנה היא ללא עלות עבור ילדים הרשומים בצהרונים בתוכנית שנתית הכוללת חופשות. בבתי הספר שבהם פועל צהרון במהלך השנה, יש אפשרות להירשם לפעילות הכוללת צהרון. פתיחת הקייטנה מותנית במספר נרשמים.

 

 

הרישום לקייטנות בבתי הספר אחוזה, אילנות, איינשטיין, ארלוזורוב, בן גוריון, דוד ילין, הפתוח, הרצל, טשרניחובסקי, יזרעאליה, נאות פרס, נופים, עין הים, רוממה, רמות, תל חי, רמב"ם והדו לשוני יתבצע באמצעות מפעילי צהרוני תוכנית "ניצנים" אשר פועלים במהלך שנת הלימודים בבתי הספר.

הרישום לקייטנות בבתי הספר גבריאלי, גורדון, דגניה, דרור, חופית, יבניאלי, לאו בק, נירים, עלייה, שלווה, מוריה ברקאי, בית חיה, חב"ד, אחווה ואחמדיה יתבצע באתר האינטרנט של עיריית חיפה.

הרישום לקייטנות בבתי הספר אהרון הרא"ה בנים, אהרון הרא"ה בנות, אהוד, אלון, דינור, הבונים, נתיב אליעזר כרמל, פיכמן והמגינים יתבצע באמצעות אתר האינטרנט של מתנ"ס רמות.

בגני הילדים של החינוך המיוחד מותאמת תוכנית הקייטנה לרצף הפעילויות והתכנים של שנת הלימודים, בדגש על פעילויות חווייתיות ומעשירות.

הקייטנות בגנים התקשורתיים ייפתחו בשעה 7:30 ויפעלו עד לשעה 14:30. הקייטנות בגנים ההתפתחותיים יפעלו באשכולי גנים בהתאם להיקף ההרשמה ויתקיימו בשעות 13:30-7:30.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר