ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)
ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)

האפליקציה שתסייע לפתרון מצוקת ההוראה בבתי הספר

במכתב למנהלי בתי הספר בישר מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל כי המחוז פיתח אפליקציה שמטרתה היא לפתור את בעיית מצוקת כוח האדם בבתי הספר לקראת שנת הלימודים הבאה

פורסם בתאריך: 24.3.24 13:39

משרד החינוך במחוז חיפה פיתח אפליקציה שמטרתה היא לפתור את בעיית מצוקת כוח האדם בבתי הספר לקראת שנת הלימודים הבאה.

במכתב ששלח מנהל המחוז ד"ר סער הראל למנהלי בתי הספר נכתב: "לקראת שנת הלימודים תשפ"ה אנו שוקדים על סוגיית שיבוץ כוח אדם. כחלק מהתוכנית המערכתית שאנו מקדמים במחוז פיתחנו אפליקציה שתסייע לכולנו למפות את נתוני צורכי כוח האדם ולהתאים את מעני השיבוץ לשנת הלימודים הבאה. האפליקציה פותחה עבור מנהלי מוסדות חינוך ותתעדכן באופן רציף וקבוע". הראל ביקש מהמנהלים "לדייק את המענים המחוזיים הנדרשים. שיתוף הפעולה הוא חשוב, ותרומת הנהלות בתי הספר היא משמעותית למהלך".

 

 

במקביל הודיע הראל כי המחוז והמכללות והאוניברסיטאות הנמצאות בתחומו יקיימו יריד תעסוקה לקראת שנת הלימודים הבאה. במסגרת זו יוכלו מנהלי מוסדות החינוך להכיר את הבוגרים של מוסדות האקדמיים ולקיים איתם את התהליך לקראת גיוסם כעובדי הוראה בבית ספרם.  השבוע מתקיים יריד תעסוקה כזה במכללה האקדמית גורדון לחינוך.

הראל סיים את מכתבו באשר להחלטתו לעזוב את המחוז: "בתום שבע שנים משמעותיות החלטתי לסיים את תפקידי כמנהל מחוז חיפה. מתוך רצון לחדש ולהשפיע בחרתי להמשיך בתפקיד מנהל המחוז ההתיישבותי במשרד החינוך. נפלה בחלקי הזכות לעבוד איתכם, חברי הנהלת המחוז, שותפים ברשויות המקומיות, מפקחים, מנהלים, עובדי הוראה, עובדי מינהל, צוות המערך התומך ועוד, שכם לשכם. אני מודה באופן אישי לכל אחד מכם בהובלת האתגרים החינוכיים הלאומיים. בשותפות אמיתית ובאמון הדדי הצלחנו לרקום ביחד עשייה חינוכית שאנו יכולים להיות גאים בה. המלאכה החינוכית עוד רבה, ואני מבקש לחזק את ידיכם. צוותי המחוז ימשיכו ללוות אתכם בכל דבר ועניין. אמשיך בתפקיד ככל שיידרש עד לבחירת מנהל מחוז חדש".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר