שביתה בבית ספר
שביתה בבית ספר

התלמידים משביתים את התיכונים

לאחר שמשרד האוצר וארגון המורים לא הגיעו להסכם שכר, מועצת התלמידים והנוער הארצית הודיעה כי היא תשבית מחר את הלימודים בכל בתי הספר התיכוניים ברחבי הארץ. יו"ר המועצה ספיר מוספי: "זוהי שביתת אזהרה"

פורסם בתאריך: 27.3.24 20:12

מועצת התלמידים והנוער הארצית תשבית מחר (חמישי) את הלימודים בכל בתי הספר התיכוניים ברחבי הארץ. השביתה תתקיים לאחר שמשרד האוצר וארגון המורים לא הגיעו להסכם שכר.

המועצה והנהגת ההורים יזמו למחר ישיבה של ועדת החינוך בכנסת בנושא עיצומי ארגון המורים, שלדבריהם "פוגעים שוב ושוב בשגרת הלימודים ובפעילות הערכית".

יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית ספיר מוספי: "זוהי שביתת אזהרה. אנו נשבש את סדר היום הציבורי על מנת לשים סוף לדחייה הממושכת של חתימה על ההסכם. כבר שנתיים שהתלמידים לומדים תחת עיצומים, ועכשיו בתקופת מלחמת חרבות ברזל הנוער זקוק למערכת יציבה שבה הוא יכול ללמוד כמו שצריך ושבה הוא יכול לקבל כלים לאזרחות דרך טיולים ומסעות. לא נפסיק לפעול עד שתובטח היציבות, גם לשנים הבאות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גדי

    שיגדלו קודם מוח במועצת התלמידים- יש עשרות אלפי תלמידים שגורשו מביתם ולא זוכים ללמוד כלל כמו שצריך וכאן קם אדון פריבילג שהחליט על דעת עצמו לא ללמוד כמו שצריך……
    אתם יודעים מה? שלא יגיעו להסכם עד תום שנת הלימודים ונראה אותם משביתים עד סוף השנה, יש להם כוח של הביצה הימנית שלי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר