ארז ישכרוב (מימין) וג'ייסון דה לה-רוקה
ארז ישכרוב (מימין) וג'ייסון דה לה-רוקה

מכללת תילתן תפתח חממה לפיתוח משחקים

המכללה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם היזם הקנדי ג'ייסון דה לה-רוקה, מומחה לפיתוח משחקים בעל חממה משלו במונטריאול, שיתרום מניסיונו לחממה המקומית

פורסם בתאריך: 24.8.17 17:54

מכללת תילתן לעיצוב ולימודי תקשורת חזותית תפתח בקרוב חממה למפתחי משחקים. בשבוע שעבר חתם נשיא המכללה ארז ישכרוב על הסכם שיתוף פעולה וסיוע בהקמת האקסלרטור עם היזם הקנדי ג'ייסון דה לה-רוקה, שהוא מומחה בתחום.

הפגישה עם דה לה-רוקה התקיימה בחממה הפרטית שלו במונטריאול. בפגישה סוכם שהמומחה הקנדי יגיע לחיפה ויבחן מקרוב את תוכניות ההקמה. ישכרוב הוסיף כי הוא נמצא בקשר גם עם עיריית חיפה שרואה בחיוב הקמת חממה כזו בחיפה.

דה לה-רוקה שימש בעבר כאחד ממנהלי עמותת מפתחי המשחקים העולמית, ובשנת 2009 הוא נבחר לאחד מ-50 האנשים המשפיעים על תעשיית המשחקים.

ישכרוב: "תחום המשחקים צובר תאוצה בעולם בשנים האחרונות, במיוחד בכיוון משחקי המחשב ומשחקי הקונסולות. בחודש מרץ הכנסנו לתילתן את תחום פיתוח המשחקים, וכיום לומדים במגמה כ-200 סטודנטים. בקנדה הנושא נלמד גם באוניברסיטאות, ודה לה-רוקה מלמד בעצמו את הנושא באוניברסיטת קונקורדיה במונטריאול".

לאיזו עזרה אתם מצפים ממנו?

"דה לה-רוקה הוא מומחה ותיק בתחומו ואנחנו זקוקים לניסיון שלו. כשהייתי בקנדה יצרתי קשר עם שתי מכללות שבהם כבר פועלת חממה כזו, וגם הם ישתפו איתנו פעולה".

איך תשתלב העירייה בפיתוח החממה?

"אנחנו שואפים ליצור מודל שפועל כמו בקנדה, אשר במסגרתו גם עיריית מונטריאול, גם האוניברסיטה וגם הציבור לוקחים חלק בפעילות החממה. גם בנושא הזה ביקשנו מדה לה-רוקה לסייע לנו מניסיונו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר