טקס חנוכת מרכז טכניון-הפועלים (צילום: שרון צור)
טקס חנוכת מרכז טכניון-הפועלים (צילום: שרון צור)

הטכניון ובנק הפועלים מפתחים את בנק העתיד

שני הגופים חברו יחד והקימו את מרכז טכניון-הפועלים למדעי הנתונים, שנועד לחזק את היכולת לפתח כלים מתקדמים בתחום המידע וניתוח הנתונים

פורסם בתאריך: 28.10.17 18:04

הטכניון יסייע לבנק הפועלים לפתח את בנק העתיד. לאחרונה חנכו שני הגופים את מרכז טכניון-הפועלים למדעי הנתונים והמידע, שהוקם ע"י בנק הפועלים והפקולטה להנדסת תעשייה וניהול במטרה ליישם מודלים חדשים בתחום הבנקאות.

סגן נשיא הטכניון לקשרי חוץ ופיתוח משאבים פרופ' בועז גולני: "המהפכה הדיגיטלית משנה תפישות שהתרגלנו אליהן והיא תוביל לכך שהבנקים ייראו אחרת תוך עשור. גם האקדמיה כמו העולם הפיננסי חייבת להתאים את עצמה למהפכה הדיגיטלית".

המשנה למנכ"ל בנק הפועלים אבי כוכבא, הממונה על חטיבת החדשנות, תיאר את תפקוד הבנק בעתיד: "בנק העתיד הוא בנק פרואקטיבי המחויב להבין את צורכי הלקוחות ולהתאים את עצמו אליהם. חלק מרכזי בכך הוא פיתוח תחומי מידע וניתוח נתונים, ולכן חברנו לטכניון כדי לחזק את היכולות הללו אצלנו".

 

 

שיתוף הפעולה בין הבנק לטכניון נוצר במסגרת יוזמה שגובשה ביחד עם פרופ' אבישי מנדלבאום, דיקן הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון. מנדלבאום: "יש כאן שותפות בין שווים. הבנק מספק נתונים ושותף מלא בניתוחם, והטכניון מפתח כלים מתקדמים לניתוח נתונים ומיישם אותם על נתוני הבנק".

גולני: "זהו רגע מכונן ומלא תקווה שבו חובר בנק גדול לאוניברסיטה טכנולוגית מובילה כדי לחבר את עולם הכלכלה עם העולם הדיגיטלי. הזיווג הזה בין הבנק לטכניון נראה מוזר במבט ראשון, אך הוא מושתת על החדשנות המאפיינת את שני השותפים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר