הטכניון (צילום: חגי פריד)
הטכניון (צילום: חגי פריד)

הטכניון במקום הראשון בעולם בהקניית כישורים דיגיטליים

הטכניון מקדים את יוניברסיטי קולג' מלונדון ואת המכון הקוריאני למדע וטכנולוגיה במדד שבודק את יכולת ההסתגלות של בוגרי מוסדות טכנולוגיים למהפכה הדיגיטלית

פורסם בתאריך: 29.11.17 10:07

הטכניון הוא המוסד המוביל בעולם בהקניית כישורים דיגיטליים לבוגריו ובהכשרתם למהפכה הדיגיטלית. כך עולה מסקר עולמי שפורסם לאחרונה במגזין "טיימס" ואשר בו נשאלו נציגי חברות מובילות בעולם מהם הכישורים הנדרשים מבוגרי מוסדות אקדמיים שיאפשרו להם להסתגל היטב למהפכה הדיגיטלית ולשוק העבודה.

לאחר שקלול הנתונים דירג המגזין את הטכניון במקום הראשון, את יוניברסיטי קולג' הלונדוני במקום השני ואת המכון הקוריאני למדע ולטכנולוגיה במקום השלישי. המכון הטכנולוגי הנודע מבוסטון M.I.T ניצב רק במקום השישי בדירוג זה, והוא הנציג האמריקאי היחיד בעשרת המקומות הראשונים.

מפרסמי הסקר מציינים שמוסדות אקדמיים ברחבי העולם נמדדים יותר ויותר על סמך המסוגלות התעסוקתית שהם מספקים לבוגריהם, ובכמה מקומות בעולם תומכות הממשלות במוסדות האקדמיים בהתאם להצלחת בוגריהם בשוק העבודה.

 

 

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא: "בשנים האחרונות שם הטכניון דגש על הכשרת הסטודנטים לצרכים המשתנים של המהפכה הדיגיטלית. כתוצאה מכך מתרחב המחקר הבין תחומי בטכניון ומתקדם בצעדי ענק בתהליך לשילוב בין מדעי החיים להנדסה. כמו כן מיושמות בטכניון טכנולוגיות למידה מתקדמות הכוללות קורסים מקוונים מרובי משתתפים בשפות שונות ופיתוח גישת הכיתה ההפוכה המבוססת על לימוד עצמי של הסטודנטים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ובהם טכנולוגיות ויזואליות ומציאות רבודה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא סקר רציני

    הסקר הזה נראה מוזמן, מתושלם ומביך למדי
    על סמך איזה קריטריונים זה נבדק?
    מה מדדי ההשוואה בין מדינות? בין פקולטות שונות? בין מסוגלות לעבוד לבין מסוגלות לחקור בתחום?
    לא רציני

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר