עובש וטחב בתקרת הכיתה בבית הספר ע"ש שלמה תל
עובש וטחב בתקרת הכיתה בבית הספר ע"ש שלמה תל

עובש וטחב בבית הספר ע"ש שלמה תל (וידאו)

הורים לתלמידים באחת מכיתות ג' בבית הספר מתלוננים על כך שעיריית חיפה לא מטפלת בסכנה בטיחותית ותברואתית חמורה בכיתה שבה לומדים ילדיהם. העירייה: "התקרה תתוקן מיידית"

פורסם בתאריך: 10.12.17 15:30

מפגע בטיחותי ותברואתי בתקרה של אחת מכיתות ג' בבית הספר לתקשורת ע"ש שלמה תל (לשעבר אהוד) בחיפה מסכן את התלמידים – כך טוענים הורים לתלמידי בבית הספר בשיחה עם העיתון. מהסרטון ומהצילומים שצילמו ההורים ניתן לראות בתקרת הכיתה כתם גדול של עובש וטחב, והם חוששים מפני נפילת טיח.

ההורים טוענים כי ביום ההורים הראשון שהתקיים בבית הספר בחודש ספטמבר הם דיווחו למורים על המפגע, וכי המורים הבטיחו להם שהתלונות יועברו לגורמים האחראים בעיריית חיפה. ההורים קובלים על כך שאף גורם לא לוקח אחריות על המפגע ושיש לתקנו לאלתר מחשש לנפילת גושי טיח על ראשי הילדים.

 

הרטיבות בתקרת הכיתה

הרטיבות בתקרת הכיתה

 

 

כתמי עובש עלולים להיות רעילים ולגרום למחלות קשות בדרכי הנשימה. אמו של אחת מהתלמידים בכיתה אמרה ל"כלבו – חיפה והצפון" כי הילדים נמצאים בכיתה טחובה ולא מאווררת במשך שעות רבות, והורה נוסף ציין כי הוא לא מבין למה נדרשים לעירייה חודשים כדי לטפל בבעיה שניתן לתת לה פתרון מיידי.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה הנושא נבדק על ידי ממונה הבטיחות של מערכת החינוך, והוחלט כי התקרה תתוקן באופן מיידי".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר