הפרויקט MECHOLAKIT של של תמר פרדקין, מריה שווץ ושני קלוג
הפרויקט MECHOLAKIT של של תמר פרדקין, מריה שווץ ושני קלוג

מצוקת דיור? פתרונות מודולריים ממכולות למעונות סטודנטים

במסגרת התחרות "סטודיו אחד לאחד" בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון המירו סטודנטים קונטיינרים למעונות. כל העבודות יוצגו בתערוכה במתחם הדריון בהדר

פורסם בתאריך: 21.1.18 08:32

סטודנטים מהפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון עיצבו פתרונות מגורים מודולריים ממכולות למעונות הסטודנטים בחיפה, וזאת במסגרת התחרות סטודנטים "סטודיו אחד לאחד" בפקולטה, בהנחייתו של האדריכל גיא אוסטרן.

הסטודנטים התבקשו לתכנן מעונות סטודנטים בסביבה אורבנית ובצפיפות גבוהה, ובמקביל יצרה הפקולטה שיתוף פעולה עם חברת הבנייה המודולרית ישראמרין שהתחייבה לממש את הרעיון של הדגם הזוכה. לשלב הסופי של התחרות הגיעו ארבע קבוצות של סטודנטים, ובהמשך נבחרו שני פרויקטים: MECHOLAKIT של תמר פרדקין, מריה שווץ ושני קלוג אשר מציע ערכה (קיט) להרכבת המעונות הכוללת מעונות ליחידים, לזוגות ולמשפחות; ו-COMPACTING של איה גרייב, אור שטרית ורחלי קשי אשר מציע יחידת מגורים מינימלית ממכולה שאפשר לחבר אותה לבניינים קיימים.

 

 

כל העבודות שיצרו הסטודנטים יוצגו בתערוכה במתחם הדריון בהדר (לשעבר מתחם בית ספר התיכון בסמ"ת) ב-4-2 בפברואר.

פרופ' שמאי אסיף המכהן כראש המרכז לחקר העיר וכראש הדריון: "הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי בטכניון בוחנת שיתופי פעולה עם התעשייה לקידום פתרונות חדשניים בענף הבנייה. אנחנו מברכים את חברת ישראמרין על התגייסותה לבחון הלכה למעשה את הרעיונות שפותחו על ידי הדור הבא של האדריכלים שלומדים בפקולטה".

 

הפרויקט COMPACTING של הסטודנטים אייב גרייב, אור שטרית ורחלי קשי

הפרויקט COMPACTING של הסטודנטים איה גרייב, אור שטרית ורחלי קשי

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר